RSS Blog

25 styczeń

Prawdą jest, że w dzisiejszych czasach za pomocą aplikacji mobilnych możemy zrobić wszystko. Wybierając się na wakacje możemy zarezerwować apartamenty, znaleźć i zarezerwować odpowiednie loty, zamówić jedzenie lub robić zakupy. Z pewnością z aplikacjami mobilnymi życie jest prostsze. 

Zacznijmy od podstawowych statystyk. Szacuje się, że w 2017 roku 65% ludności posiada smartfona. W czasie użytkowania telefonu, większość z nich spędza 90% czasu używając aplikacji mobilnych. Jest to niesamowita ilość użytkowników, która może przekonwertować w Twoich klientów!

Ponad 50% ludzi przegląda produkty na telefonie, natomiast jedynie 10% z nich kupuje produkty przez telefon, dlaczego? Prawdopodobnie responsywne strony www nie są wystarczające, by spełnić wymagania klientów i zaspokoić ich potrzeby. Czy to prawda? Ludzie mają pewne nawyki, statystyczny użytkownik korzysta z telefonu przez ponad 5 godzin dziennie. W związku z tym jest on przyzwyczajony do konkretnych interfejsów, ruchów i gestów. Ludzie są zapracowani i nie chcą zmieniać swoich przyzwyczajeń tylko po to, by zrobić zakup na Twoim sklepie internetowym. Spójrzmy na siebie. Pamiętam, gdy zdecydowałem się na zmianę telefonu. Dotychczasowego Androida zamieniłem na telefon z systemem iOS. Był to wielki przeskok technologiczny, przez co przyzwyczajenie do nowego interfejsu zajęło mi sporo czasu.

Dlaczego wybrać Xamarin?

Xamarin jest kupioną przez Microsoft, firmą założoną w maju 2011 roku. Każdy deweloper posiada możliwość pisania aplikacji dla iOS, Androida i Windowsa dzięki możliwości dzielonenia kodu między platformami. Na Xamarinie polega obecnie ponad 15 tysięcy firm. Odkąd Xamarin stał się darmowym rozwiązaniem, liczba aplikacji wykorzystujących Xamarina stale rośnie.

a) Dzielony kod

 

Prawdą jest, że w dzisiejszych czasach za pomocą aplikacji mobilnych możemy zrobić wszystko. Wybierając się na wakacje możemy zarezerwować apartamenty, znaleźć i zarezerwować odpowiednie loty, zamówić jedzenie lub robić zakupy. Z pewnością z aplikacjami mobilnymi życie jest prostsze. 

Zacznijmy od podstawowych statystyk. Szacuje się, że w 2017 roku 65% ludności posiada smartfona. W czasie użytkowania telefonu, większość z nich spędza 90% czasu używając aplikacji mobilnych. Jest to niesamowita ilość użytkowników, która może przekonwertować w Twoich klientów!

Ponad 50% ludzi przegląda produkty na telefonie, natomiast jedynie 10% z nich kupuje produkty przez telefon, dlaczego? Prawdopodobnie responsywne strony www nie są wystarczające, by spełnić wymagania klientów i zaspokoić ich potrzeby. Czy to prawda? Ludzie mają pewne nawyki, statystyczny użytkownik korzysta z telefonu przez ponad 5 godzin dziennie. W związku z tym jest on przyzwyczajony do konkretnych interfejsów, ruchów i gestów. Ludzie są zapracowani i nie chcą zmieniać swoich przyzwyczajeń tylko po to, by zrobić zakup na Twoim sklepie internetowym. Spójrzmy na siebie. Pamiętam, gdy zdecydowałem się na zmianę telefonu. Dotychczasowego Androida zamieniłem na telefon z systemem iOS. Był to wielki przeskok technologiczny, przez co przyzwyczajenie do nowego interfejsu zajęło mi sporo czasu.

Dlaczego wybrać Xamarin?

Xamarin jest kupioną przez Microsoft, firmą założoną w maju 2011 roku. Każdy deweloper posiada możliwość pisania aplikacji dla iOS, Androida i Windowsa dzięki możliwości dzielonenia kodu między platformami. Na Xamarinie polega obecnie ponad 15 tysięcy firm. Odkąd Xamarin stał się darmowym rozwiązaniem, liczba aplikacji wykorzystujących Xamarina stale rośnie.

a) Dzielony kod

 

10 sierpień
Jesteś na etapie poszukiwania rozwiązania e-commerce dla siebie? Wiesz, że chcesz, ale nie wiesz czym? Z pomocą przychodzi obszerny ranking Line25, w którym nopCommerce zajął pierwsze miejsce.
Jesteś na etapie poszukiwania rozwiązania e-commerce dla siebie? Wiesz, że chcesz, ale nie wiesz czym? Z pomocą przychodzi obszerny ranking Line25, w którym nopCommerce zajął pierwsze miejsce.
20 lipiec
Każda firma internetowa może łatwo docierać do swoich klientów i potencjalnych klientów w sposób wysoce ukierunkowany za pomocą zwykłego e-maila, dzięki temu marketing pocztowy jest zdecydowanie najskuteczniejszym sposobem na rozwój Twojej firmy. Zgodnie z Direct Marketing Association, marketing e-mailowy jest odpowiedzialny za każde 40 dolarów przychodu pochodzące z 1 dolara wydatku. Jeśli wiadomości e-mail są krótkie, interesujące, trafne i dostarczają klientom (odbiorcom) możliwość zarejestrowania, mogą przynosić wiele dochodów.
Każda firma internetowa może łatwo docierać do swoich klientów i potencjalnych klientów w sposób wysoce ukierunkowany za pomocą zwykłego e-maila, dzięki temu marketing pocztowy jest zdecydowanie najskuteczniejszym sposobem na rozwój Twojej firmy. Zgodnie z Direct Marketing Association, marketing e-mailowy jest odpowiedzialny za każde 40 dolarów przychodu pochodzące z 1 dolara wydatku. Jeśli wiadomości e-mail są krótkie, interesujące, trafne i dostarczają klientom (odbiorcom) możliwość zarejestrowania, mogą przynosić wiele dochodów.
24 kwiecień
Z przyjemnością informujemy o stworzeniu nowej wtyczki do nopCommerce! Jest to QuickFilterPro - ulepszona i zmodyfikowana wersja standardowej wersji QuickFilter.
Z przyjemnością informujemy o stworzeniu nowej wtyczki do nopCommerce! Jest to QuickFilterPro - ulepszona i zmodyfikowana wersja standardowej wersji QuickFilter.
20 kwiecień
Serdecznie zapraszamy na trzecią, coroczną konferencję oraz na jej oficjalną stronę! W obecnym roku mapa geograficzna wydarzenia się powiększa: nadchodzące nopCommerce Days 2017 odbędą się w USA w Nowym Jorku. Wydarzenie to datowane jest na 16 i 17 Listopada 2017 roku.
Serdecznie zapraszamy na trzecią, coroczną konferencję oraz na jej oficjalną stronę! W obecnym roku mapa geograficzna wydarzenia się powiększa: nadchodzące nopCommerce Days 2017 odbędą się w USA w Nowym Jorku. Wydarzenie to datowane jest na 16 i 17 Listopada 2017 roku.
11 kwiecień
Z przyjemnością ogłaszamy opublikowanie nowego rozszerzenia do nopCommerce. Od dzisiaj do nopCommerce w wersji 3.90 istnieje do ściągnięcia integracja z Amazon S3.
Z przyjemnością ogłaszamy opublikowanie nowego rozszerzenia do nopCommerce. Od dzisiaj do nopCommerce w wersji 3.90 istnieje do ściągnięcia integracja z Amazon S3.
07 kwiecień
Jak dodać formularz rejestracyjny na stronie logowania? Zastanawiałeś się kiedyś jak umieścić formularz rejestracyjny i logowania na jednym widoku? Jest to bardzo proste. Spójrz na poniższy krótki poradnik, w którym pokazuję jak tego dokonać. Wszystko co opisałem zostało zaimplementowane do naszego najnowszego szablonu "Runners Theme", który jest dostępny tutaj: https://www.nop4you.com/runners-theme-for-nopcommerce. Uwaga: Wszystkie zmiany, które zostaną opisane, wykonywane są na domyślnym szablonie nopCommerce "Default Clean", więc w wielu przypadkach, kiedy masz zmodyfikowany szablon, poniższe działania mogą spowodować rozjechanie się Twojej strony, co będzie wymagało dodatkowego ostylowania jej za pomocą CSS.
Jak dodać formularz rejestracyjny na stronie logowania? Zastanawiałeś się kiedyś jak umieścić formularz rejestracyjny i logowania na jednym widoku? Jest to bardzo proste. Spójrz na poniższy krótki poradnik, w którym pokazuję jak tego dokonać. Wszystko co opisałem zostało zaimplementowane do naszego najnowszego szablonu "Runners Theme", który jest dostępny tutaj: https://www.nop4you.com/runners-theme-for-nopcommerce. Uwaga: Wszystkie zmiany, które zostaną opisane, wykonywane są na domyślnym szablonie nopCommerce "Default Clean", więc w wielu przypadkach, kiedy masz zmodyfikowany szablon, poniższe działania mogą spowodować rozjechanie się Twojej strony, co będzie wymagało dodatkowego ostylowania jej za pomocą CSS.
18 listopad
Zachęcamy do zapoznania się z naszym nowym rozszerzeniem! Store Locator dla nopCommerce w najnowszej wersji! Po zainstalowaniu wtyczki otrzymujesz możliwość dodawania punktów na mapie w miejscach, gdzie znajdują się Twoje sklepy. Dzięki temu klienci korzystający z Twojego sklepu będą w stanie z listy rozwijalnej wyszukać wszystkie dodane przez Ciebie sklepy.
Zachęcamy do zapoznania się z naszym nowym rozszerzeniem! Store Locator dla nopCommerce w najnowszej wersji! Po zainstalowaniu wtyczki otrzymujesz możliwość dodawania punktów na mapie w miejscach, gdzie znajdują się Twoje sklepy. Dzięki temu klienci korzystający z Twojego sklepu będą w stanie z listy rozwijalnej wyszukać wszystkie dodane przez Ciebie sklepy.
13 wrzesień

8.09.2016 wzięliśmy udział w targach technologiczno-informatycznych IT Future Expo 2016 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Naszym głównym celem było znalezienie potencjalnych partnerów biznesowych, których chcieliśmy zainteresować tematem nopCommerce.

Organizacja targów stała na wysokim poziomie, ilość odwiedzających osób na pewno pozwoliła przeprowadzić proces uświadamiania klienta dotyczący produktu jakim jest nopCommerce. 

8.09.2016 wzięliśmy udział w targach technologiczno-informatycznych IT Future Expo 2016 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Naszym głównym celem było znalezienie potencjalnych partnerów biznesowych, których chcieliśmy zainteresować tematem nopCommerce.

Organizacja targów stała na wysokim poziomie, ilość odwiedzających osób na pewno pozwoliła przeprowadzić proces uświadamiania klienta dotyczący produktu jakim jest nopCommerce. 

09 sierpień

Pojęcie marketingu w sklepie internetowym jest bardzo ogólne, a szereg działań, które w ramach niego wykonujemy tworzy nam całkiem długą listę zadań. Obecnie bardzo duża konkurencja w branży sklepów internetowych zmusza do podejmowania co raz to innych kroków, które pozwolą na wybicie się ponad przeciętność branży. Poniżej przedstawiamy podstawowe funkcje GrandNode, które wspomogą Twoje działania marketingowe, a także znakomicie wpłyną na rozpoznawalność i działanie Twojego sklepu internetowego, umożliwiając Ci stworzenie dochodowego biznesu.  

 

- Customer action

Najnowszą funkcjonalnością, którą wprowadziliśmy do GrandNode są "Customer Action", w skrócie możemy nazwać określonymi akcjami i czynnościami, które klient podejmuje w Twoim sklepie. Dlaczego z marketingowego punktu widzenia jest to tak ważne? Przede wszystkim jesteś w stanie do każdego klienta podejść indywidualnie. Ustalając akcje, po których ma zostać wykonana konkretna reakcja. Reakcją może być ustalenie konkretnego maila, który ma się wysłać do określonego klienta czy grupy klientów, może być to wcześniej stworzony i spersonalizowany baner. Ustalanie customer actions rozpoczynamy od wybrania, które czynności mają być aktywne.

 

 

 Jesteś w stanie wybrać typ akcji. Zgodnie z powyższym screenem, może być to:

- Dodanie do koszyka

- Dodanie zamówienia

- Wyświetlenie produktu, kategorii, producenta

- Przejście na sklep z określonego adresu URL

- Rejestracja w sklepie

Kolejnym krokiem jest wybór warunków wcześniej wybranej akcji:

- Produkt

- Kategoria

- Producent

- Sprzedawca

- Atrybut produktu

- Specyfikacja produktu

- Customer role

- Customer tag

 

 

Ostatnim krokiem jest wybór reakcji po dokonaniu akcji przez klienta. Możesz wybrać:

- wyświetlenie banneru

- wysłanie e-maila

- przypisanie klientowi customer role

- przypisanie klientowi określonego customer taga

- Customer reminder

 

Umożliwia stworzenie i automatyczną wysyłkę maili do ludzi, którzy na przykład obchodzą w danym dniu urodziny, porzucili swój koszyk. Customer Reminder w połączeniu z Google Analytics da bardzo dobrą i przede wszystkim efektywną kombinację narzędzi marketingowych.

W trakcie dodawania nowego remindera jesteś w stanie wybrać zasadę, którą reminder ma się kierować, mogą to być:

- Abandoned cart

- Registered Customer

- Last purchase

- Last activity

- Birthday

Daje to możliwość bardzo indywidualnego dostosowania automatycznych mechanizmów sklepowych.

- Campaign

Mailing w sklepie internetowym? Jak najbardziej! Chcesz stworzyć skuteczny newsletter lecz szukasz narzędzia. Nie jest Ci potrzebne żadne dodatkowe narzędzie. W GrandNode masz możliwość wysłania newslettera do wszystkich swoich subskrybentów z poziomu swojego sklepu.

Tworząc nową kampanię masz możliwość określenia nazwy kampanii, tematu maila, treści wraz z dostępnymi tokenami, których treść będzie się zmieniała dynamicznie, a także określić czy kampania ma być przypisana do któregoś sklepu czy tez nie.

 

- Reward point

Lubisz punkty nagród w sklepach prawda? Przecież i tak wydasz pieniądze na codzienne zakupy i tak, a jeszcze możesz na tym zyskać. Klienci myślą tak samo! W GrandNode jesteś w stanie oferować swoim klientom punkty nagród za każdą złotówkę, dolara wydanego w sklepie.

 

- Gift cards

Często zdarza się, że nie masz pomysłu na prezent. Z pomocą przychodzą karty upominkowe w Twoim przyszłym sklepie internetowym, ułatw wybory innym. W GrandNode będziesz w stanie stworzyć dwie wersje kart upominkowych. Jedną z nich są gift cardy wysyłane drogą mailową, drugą natomiast są gift cardy wysyłane w formie prezentu jako wersja fizyczna. Możesz wpisać własną dedykacje, zapakować w ozdobny papier i wysłać wybranej osobie.

- Discounty 

Polityka rabatowa jest bardzo istotnym elementem każdego sklepu internetowego. Poza ładnym sklepem, atrakcyjną ofertą co przyciąga klienta jak nie promocje i rabaty? Warto jednak zwrócić uwagę, że konkurowanie ceną to bardzo grząski grunt. Zawsze się znajdzie firma, która ma niższe koszty, zatrudnia mniej ludzi, ma większe dochody i będzie mogła obniżyć cenę poniżej Twojej. Nie warto więc uderzać w politykę najniższej ceny czy też minimalnej marży, bo to może przynieść sporo strat.

Oprogramowanie sklepu GrandNode posiada bardzo rozbudowane możliwości w zakresie udzielania klientom rabatów. Mogą to być rabaty przypisywane do produktów, kategorii, producentów, do sumy zamówienia czy też do metody dostawy.

 

Jesteś w stanie także ustalić warunki, które muszą zostać spełnione, by zniżka mogła zostać zastosowana. 

Pojęcie marketingu w sklepie internetowym jest bardzo ogólne, a szereg działań, które w ramach niego wykonujemy tworzy nam całkiem długą listę zadań. Obecnie bardzo duża konkurencja w branży sklepów internetowych zmusza do podejmowania co raz to innych kroków, które pozwolą na wybicie się ponad przeciętność branży. Poniżej przedstawiamy podstawowe funkcje GrandNode, które wspomogą Twoje działania marketingowe, a także znakomicie wpłyną na rozpoznawalność i działanie Twojego sklepu internetowego, umożliwiając Ci stworzenie dochodowego biznesu.  

 

- Customer action

Najnowszą funkcjonalnością, którą wprowadziliśmy do GrandNode są "Customer Action", w skrócie możemy nazwać określonymi akcjami i czynnościami, które klient podejmuje w Twoim sklepie. Dlaczego z marketingowego punktu widzenia jest to tak ważne? Przede wszystkim jesteś w stanie do każdego klienta podejść indywidualnie. Ustalając akcje, po których ma zostać wykonana konkretna reakcja. Reakcją może być ustalenie konkretnego maila, który ma się wysłać do określonego klienta czy grupy klientów, może być to wcześniej stworzony i spersonalizowany baner. Ustalanie customer actions rozpoczynamy od wybrania, które czynności mają być aktywne.

 

 

 Jesteś w stanie wybrać typ akcji. Zgodnie z powyższym screenem, może być to:

- Dodanie do koszyka

- Dodanie zamówienia

- Wyświetlenie produktu, kategorii, producenta

- Przejście na sklep z określonego adresu URL

- Rejestracja w sklepie

Kolejnym krokiem jest wybór warunków wcześniej wybranej akcji:

- Produkt

- Kategoria

- Producent

- Sprzedawca

- Atrybut produktu

- Specyfikacja produktu

- Customer role

- Customer tag

 

 

Ostatnim krokiem jest wybór reakcji po dokonaniu akcji przez klienta. Możesz wybrać:

- wyświetlenie banneru

- wysłanie e-maila

- przypisanie klientowi customer role

- przypisanie klientowi określonego customer taga

- Customer reminder

 

Umożliwia stworzenie i automatyczną wysyłkę maili do ludzi, którzy na przykład obchodzą w danym dniu urodziny, porzucili swój koszyk. Customer Reminder w połączeniu z Google Analytics da bardzo dobrą i przede wszystkim efektywną kombinację narzędzi marketingowych.

W trakcie dodawania nowego remindera jesteś w stanie wybrać zasadę, którą reminder ma się kierować, mogą to być:

- Abandoned cart

- Registered Customer

- Last purchase

- Last activity

- Birthday

Daje to możliwość bardzo indywidualnego dostosowania automatycznych mechanizmów sklepowych.

- Campaign

Mailing w sklepie internetowym? Jak najbardziej! Chcesz stworzyć skuteczny newsletter lecz szukasz narzędzia. Nie jest Ci potrzebne żadne dodatkowe narzędzie. W GrandNode masz możliwość wysłania newslettera do wszystkich swoich subskrybentów z poziomu swojego sklepu.

Tworząc nową kampanię masz możliwość określenia nazwy kampanii, tematu maila, treści wraz z dostępnymi tokenami, których treść będzie się zmieniała dynamicznie, a także określić czy kampania ma być przypisana do któregoś sklepu czy tez nie.

 

- Reward point

Lubisz punkty nagród w sklepach prawda? Przecież i tak wydasz pieniądze na codzienne zakupy i tak, a jeszcze możesz na tym zyskać. Klienci myślą tak samo! W GrandNode jesteś w stanie oferować swoim klientom punkty nagród za każdą złotówkę, dolara wydanego w sklepie.

 

- Gift cards

Często zdarza się, że nie masz pomysłu na prezent. Z pomocą przychodzą karty upominkowe w Twoim przyszłym sklepie internetowym, ułatw wybory innym. W GrandNode będziesz w stanie stworzyć dwie wersje kart upominkowych. Jedną z nich są gift cardy wysyłane drogą mailową, drugą natomiast są gift cardy wysyłane w formie prezentu jako wersja fizyczna. Możesz wpisać własną dedykacje, zapakować w ozdobny papier i wysłać wybranej osobie.

- Discounty 

Polityka rabatowa jest bardzo istotnym elementem każdego sklepu internetowego. Poza ładnym sklepem, atrakcyjną ofertą co przyciąga klienta jak nie promocje i rabaty? Warto jednak zwrócić uwagę, że konkurowanie ceną to bardzo grząski grunt. Zawsze się znajdzie firma, która ma niższe koszty, zatrudnia mniej ludzi, ma większe dochody i będzie mogła obniżyć cenę poniżej Twojej. Nie warto więc uderzać w politykę najniższej ceny czy też minimalnej marży, bo to może przynieść sporo strat.

Oprogramowanie sklepu GrandNode posiada bardzo rozbudowane możliwości w zakresie udzielania klientom rabatów. Mogą to być rabaty przypisywane do produktów, kategorii, producentów, do sumy zamówienia czy też do metody dostawy.

 

Jesteś w stanie także ustalić warunki, które muszą zostać spełnione, by zniżka mogła zostać zastosowana. 

back to top