Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Wpisy w blogu '2015' 'styczeń'

Dlaczego priorytetem dla witryny jest responsywność?

19 stycznia 2015
Komentarze (0)

Czy obecni klienci sklepów internetowych biegną do laptopa? Czy raczej używają tego, co mają pod ręką? W obecnych czasach wiele osób często korzysta z różnego typu urządzeń takich jak smartfony, tablety. Dlatego bardzo ważnym stało się, aby mieć stronę internetową dostępną dla każdego rodzaju urządzeń czy platform.

 

Wzrost liczby urządzeń mobilnych

W przeszłości jedynym sposobem wyświetlania treści był komputer osobisty. Z czasem, gdy liczba telefonów komórkowych wzrastała, projektanci stron internetowych rozpoczęli pracę nad stronami o przeznaczeniu dla urządzeń mobilnych. Jednak posiadanie osobnej strony mobilnej to obecnie nie wystarczająco dobre rozwiązanie. Istnieje ogromna ilość urządzeń, od smartfonów, tabletów, małych laptopów, aż po konsole do gier, czy ogromne telewizory.

 

Zrozumieć responsywność

Zanim przejdziemy do omówienia zalet posiadania sklepu internetowego z wbudowaną responsywnością, musimy zrozumieć czym jest responsywność?. RWD (responsive web design) to taki sposób zbudowania wyglądu strony, który reaguje na rozmiar ekranu urządzenia i pozwala  prawidłowo wyświetlić treści dla każdej rozdzielczości. W tej definicji kluczem jest słowo „prawidłowo”, w tym kontekście oznacza, że zgodne. W trakcie pracy nad wyglądem strony, twórcy muszą upewnić się, że treści są prawidłowo wyświetlane niezależnie od wielkości ekranu.

 

Google lubi responsywność = lepsza pozycja Twojej witryny

Google zdecydowanie zaleca responsywność jako klucz do dotarcia do użytkowników telefonów komórkowych. Google twierdzi, że strony internetowe oferujące lepsze dopasowanie strony do różnych urządzeń otrzymają pierwszeństwo w wynikach wyszukiwania. Tak więc jeśli twórca i właściciel firmy zaleca responsywność, to z pewnością należy potraktować to jako radę, aby klienci mogli łatwo znaleźć sklep internetowy w sieci.

Inna zaletą responsywności jest posiadanie jednego adresu URL witryny. Nie ma potrzeby obsługiwania dwóch różnych adresów, jak np. www.sklep.pl  i www.m.sklep.pl .  Osobne strony internetowe zazwyczaj nie dostają lepszych wyników, ponieważ Googlebot agent musi wielokrotnie pobierać treść z wielu domen. Ale jeśli zastosujemy responsywność, Googlebot jedynie raz przeszuka treść, co wpłynie na efektywność przeszukiwania indeksu i pomoże utrzymać index dłużej.

 

Responsywność to lepsze doświadczenie klienta = zadowolony klient

Responsywność zapewnia lepsze doświadczenie użytkownika, a to może mieć wpływ na rozwój firmy. Weźmy przykład strony, która nie obsługuje RWD. Co może użytkownik robić podczas przeglądania takiej strony? Cóż, odpowiedź wydaje się prosta. Ciągłe przewijanie, powiększanie, rozciąganie i kurczenie obrazu oraz tekstu co tylko powoduje wzrost irytacji w wielu przypadkach.

RWD rozwiązuje ten problem. Treść strony jest regulowana automatycznie, w zależności od wielkości ekranu, co sprawia, że jest to o wiele bardziej wygodne dla użytkownika.

W dzisiejszym świecie biznesu, jeśli klient trafia na stronę i nie jest w stanie znaleźć odpowiedniego produktu, istnieje duża szansa na to, że ten klient opuści witrynę i skieruje się do innej. Ale jeśli klient będzie miał pozytywne doświadczenia, nawet jeśli tym razem niczego nie znajdzie, istnieje duża szansa na to, że w przyszłości powróci do nas.

 

Ciekawostki

75% amerykanów przyznaje się do zabierania swojego telefonu do łazienki
40% kupujących zasięga opinii z 3 lub więcej kanałów (często podczas zakupów)
4 z 5 konsumentów używa smartfonów w sklepie
70% wyszukiwani mobilnych skutkuje dalszymi działaniami w przeciągu godziny

Źródło: http://www.convinceandconvert.com/mobile/7-mobile-marketing-stats-that-will-blow-your-mind/

 

W jaki sposób konsumenci korzystają z urządzeń mobilnych

99,5% dostęp do informacji
63,1% dostęp do internetu
62,1% poczta elektroniczna
49,2% dostęp do muzyki
46% gry
41,7% pobieranie i używanie aplikacji
15% dokonuje zakupów
15% czyta książki

Źródło: http://www.engeniusweb.com/blog/mobile-exceeds-desktop-internet-usage/

nopCommerce oferuje responsywność, która działa na każdym urządzeniu, bez konieczności zakupu dodatków. Aplikacja, która dostarcza funkcjonalną i graficznie przyjemną platformę sklepu internetowego, a dla sprzedawcy umożliwia stworzenie ofert, promocji w celu zwiększenia sprzedaży, jak również prowadzenia biznesu bez względu na kanał informacyjny, bez względu na to, z czego konsumenci korzystają.

 

Orginalny artykuł dostępny pod likiem: http://www.nopcommerce.com/blog/2-why-a-responsive-design-should-be-a-priority-for-your-business-website.aspx

Znaczniki: blog , seo , sklep internetowy , ecommerce , nopCommerce , rwd , responsywność
details

Jak blog może pomóc w sprzedaży internetowej - cześć 1

2 stycznia 2015
Komentarze (0)

Kiedy rozpoczynasz działalność gospodarczą związaną ze sprzedażą internetową, głównym celem jest sprzedaż produktów, prawda ?
Jako właściciel firmy, chcesz zaprezentować swój sklep dla szerszego grona odbiorców. Tak więc musisz zdecydować się na "social media", dlaczego ?
Bo każdy to robi , więc dlaczego nie ty ?
Jest to kusząca propozycja ponieważ krzykliwa reklama jest najlepszym sposobem na sprzedaż.

Czy wiesz że prowadzenie blogu dla sklepu internetowego może być bardzo pomocne ?
Wiele firm nie rozumie znaczenia prowadzenia bloga, ponieważ nie mają czasu na publikowanie treści odpowiedniej jakości.

Dziś będziemy rozmawiać i tym jaką role może odgrywać blog w rozwoju twojej firmy - twojego sklepu online.
Następnie omówimy kilka wskazówek, które mogą posłużyć do pisania biznesowych postów na blogu.

1. Blog jest przydatny w edukacji twoich klientów.
Blogowanie jest jednym z najlepszych sposobów, w którym można edukować twoich klientów na temat produktów / usług jakie oferujesz.
Właścicielowi to pomaga w kierunku zwiększenia wartości swojej marki. Kiedy dostarczamy przydatne informacje na temat produktów, klienci są bardziej skłonni do zakupu produktów u ciebie.
Swojego bloga możesz użyć do dostarczenia przykładów w zakresie wykorzystania oferowanych produktów.

Na przykład: Jeśli prowadzisz sklep internetowy, który oferuje cześci komputerowe, możesz opisać przykłady jak zbudować, rozbudować komputer lub jak zwiększyć wydajność swojej stacji roboczej.
Opowiadając o tych zagadnieniach na blogu można wymieniać swoje produkty i wskazywać link do swojej strony produktu. Twoi potencjalni klienci mogą mieć różne inne pomysły do wykorzystania twoich produktów i prawdopodobnie chętniej będą kupować u ciebie.

2. Blog pomaga w pozycjonowaniu dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
Posty na blogu tworzą wewnętrzne linki do twojego serwisu, gdzie to bardzo wspomaga SEO.
Blog jest świetnym sposobem by posiadać wysokiej jakości treści w twoim serwisie internetowym połączone z produktami / usługami które oferujesz gdzie to następnie jest indeksowane przez najbardziej popularne wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo. SEO jest procesem ciągłym i regularne tworzenie postów utrzymuje twoją witrynę aktywnie cały czas, co jest korzystne, jeśli chodzi o optymalizację pod kątem wyszukiwarek.

Na przykład: Powiedzmy, że sprzedajesz Telewizor Sony Model XYZ i regularnie publikujesz informacje na blogu o swoim produkcie. Teraz gdy ktoś szuka informacji o Telewizorze Sony Modelu XYZ, Google będzie indeksować twoją stronę, wiedząc że posiadasz na niej potrzebne informacje o tym produkcie. Dlatego też Twoja strona będzie się pojawiać w wynikach wyszukiwania, gdy ta pozycja jest poszukiwana.

Pamiętaj: Jeślli chodzi o SEO nie ma idealnego rozwiązania, które gwarantuje nr 1 w wynikach wyszukiwania, ale na pewno pomaga SEO w prowadzenie bloga i utrzymywanie go regularnie. 

3) Blog pomaga w zwiększaniu sprzedaży, przekonując potencjalnych klientów do zakupu
Jeśli jesteś właścicielem firmy internetowej, istnieje wiele sposobów gdzie można podzielić się swoją historią z odbiorcami w zakresie swoich produktów / usług, które oferujesz.
Dyskutuj o tym, jak zacząłeś swoją działalność, opowiadaj o tym, co nowego w branży, dziel się opowieściami o tym, jak Twój produkt / usługa była wykorzystna. Ten rodzaj blogów pokazuje, że jesteś ekspertem w swojej branży i zainteresowany edukowaniem swoich odbiorców.
Daje to okazję do zaprezentowania swoich kompetencji poprzez edukację, dzieki temu oglądający twoją stronę mogą stać się kupującymi,

 

Kilka porad dla blogów o swojej działalności e-commerce:

  • Regularne posty: Postaraj się tworzyć regularnie posty na blogu, przynajmniej 2 posty na tydzień
  • Tworzenie planu: Planowanie bloga to jest świetny sposób, aby objąć wszystkie aspekty działalności firmy jak np. w poniedziałek, dyskusja na temat nowych produktów, środę, jakies przykłady wykorzystania produktu a w piątek opisz ciekawą historię.
  • Napisz opinie klientów: Użyj swojego bloga, aby opublikować opinie klientów, referencje, które pokazują zadowolenie klientów z twoich produktów / usług

Fakt: Czy wiedziałeś o tym, że 92% firm, które zdecydowały się na prowadzenie bloga, nabywają dzieki niemu klientów. (Statystyki)

nopCommerce to świetne rozwiązanie e-commerce, które oferuje wiele funkcji, w tym prowadzenie BLOG.
Właściciel sklepu ma pełny dostęp do zarządzania blogiem oraz komentarzy.
W nopCommerce, sekcja blog może zostać również ograniczona do konkretnego sklepu, jeśli masz wiele sklepów (dzięki funkcji multi-sklep).

Oryginalna treść pochodzi z http://www.nopcommerce.com/blog/1-how-a-blog-can-help-your-growing-e-commerce-business-part-1.aspx 

Znaczniki: blog , sklep internetowy , ecommerce , nopCommerce , seo
details