Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Wpisy w blogu '2015' 'październik'

Jak nagradzać klientów

5 października 2015
Komentarze (0)

Ważne jest, aby pokazać swoim klientom, jak ważni są dla nas i od czasu do czasu ich nagradzać. To sprawia, że będą bardziej lojalni i chętniej wrócą do sklepu na kolejny zakup.

Pozyskanie nowych klientów jest kosztowne dla firm, dlatego tak ważne jest, aby niektórzy z nich stali się lojalni wobec marki. Dane pokazują, że 34% właścicieli firm uważa, że wyjątkowa obsługa klienta jest najlepszym sposobem na budowanie lojalności klientów.

Wskazówka: https://econsultancy.com/blog/10908-infographic-what-makes-customers-stay-loyal

Nagradzanie to świetny sposób, aby połączyć lojalnych klientów z Twoją marką. To pokazuje, że troszczysz się o swoich klientów, którzy odgrywają istotną rolę w sukcesie firmy i jesteś gotowy, aby byli zadowoleni.

Można nagradzać swoich klientów na wiele różnych sposobów.

 

Darmowa wysyłka

Wysyłka jest jednym z najważniejszych czynników, w podejmowaniu decyzji o zakupie. Business Insider informuje, że 60% kupujących online twierdzi, że bezpłatna wysyłka jest bardzo ważnym kryterium decydującym o zakupie.

Jako właściciel sklepu internetowego możesz nagradzać swoich stałych klientów, oferując im bezpłatną wysyłkę poprzez ustanowienie minimalnego progu zamówienia, dzięki czemu nie tracisz pieniędzy (jeśli jest to mała firma). W niektórych przypadkach, gdy trudno jest zaoferować bezpłatną wysyłkę, zniżka na usługi transportowe również powinna być satysfakcjonującą.

 

Uruchomienie programu lojalnościowego

Nagradzanie swojego klienta poprzez punkty w programie lojalnościowym, lub poprzez nagrody jest świetnym sposobem, aby zachęcić klientów do złożenia zamówienia na swojej stronie. Nagrody za punkty, ale nie tylko za zakupy, ale też za pewne działania, jak np. rejestracja. Będzie to z pewnością zwiększać zadowolenie klientów i przekładać się na powtórne odwiedziny witryny.

Wskazówka: http://nopcommerce.pl/dlaczego-tw%C3%B3j-sklep-potrzebuje-programu-lojalno%C5%9Bciowego

 

Pytaj i pokaż, że opinia jest ważna

Odpowiedzi na zadawane pytania klientów to również informacja i świetny sposób, aby pokazać konsumentom, ze Ci zależy. Informacje zwrotne od klienta są bardzo cenne, pomagają poprawić zarówno produkt jak i sam sklep. Prośba o wyrażenie opinii, pomaga budować silne relacje i zwiększa zadowolenie klientów. Istnieją różne sposoby, za pomocą których można komunikować się z klientami, aby uzyskać ich zdanie, począwszy od bloga lub forum.

Wskazówka: http://nopcommerce.pl/najlepsze-wsparcie-od-klienta

 

 

Wyposaż klientów w dodatki mediów społecznościowych

Klienci lubią linki do portali społecznościowych, zwłaszcza jak będą mogli pochwalić się nagrodą. Uruchomienie programów takich jak: „Klient Tygodnia” czy mówienie każdemu klientowi dziękuję za zrobione zakupy dodaje wartości firmie, uznając klientów za ważne ogniwo w działalności sklepu online.

 

Inne sposoby nagradzania

  • Loterie
  • Darmowy produkt przy złożonych zamówieniach (wiele pozycji)
  • Szybka reakcja na zapytania
  • Indywidualne podejście do klienta

nopCommerce obsługuje wiadomości, bloga, forum, ankiety i recenzje produktów, ocen co pozwala klientom wyrazić swoje zdanie na temat Twoich produktów. nopCommerce obsługuje również funkcję ocena uczynności („czy ta recenzja była pomocna dla Ciebie?”), jak również oferuje wspaniały program punktowy, wliczając w to funkcję przydzielenia punktów za wydane pieniądze. Dzięki temu możesz zaoferować wymianę punktów na darmowe produkty w Twoim sklepie.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/21-how-to-reward-the-customers-on-your-e-commerce-website.aspx

Znaczniki: ecommerce , e-handel , sklep internetowy
details