Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Wpisy w blogu '2015' 'luty'

Dlaczego zwiększenie użyteczności dla urządzeń mobilnych jest niezbędne dla Twojego sklepu

16 lutego 2015
Komentarze (0)

Spójrzmy prawdzie w oczy. Klienci coraz bardziej zwracają się w stronę Internetu, aby dokonać zakupów. W istocie, zbyt handlu elektronicznego wzrósł o 16,4% w ciągu roku i szacuje się dalszy wzrost. Skuteczna strategia e-handlu wymaga więcej niż tylko posiadanie strony internetowej, gdzie klienci mogą zakupić produkty. Nie chodzi o to, czy należy skorzystać z e-handlu, ale w jaki sposób można przechwycić część rynku.

 

Integracja z handlem mobilnym

Prawie 50% wszystkich amerykanów jest właścicielem smartfonów. Z tych osób, czterech na pięciu używa urządzeń w sklepie. Jeśli firma nie posiada łatwej w obsłudze platformy mobilnej, będzie można prawdopodobnie zaobserwować znaczący spadek przychodów w ciągu najbliższych lat.

 

Personalizacja

Amazron robi doskonałą robotę oferując swoim klientom sugestie na podstawie ich ostatniej historii przeglądania i zakupów. Chociaż nie możemy mieć tych samych zasobów jak Amazon, jest już dostępna technologia, która może przechwycić zainteresowania i preferencje kupujących, a następnie wygenerować wybór produktów w oparciu o te informacje. Informacja taka pozwala również na pogrupowanie odbiorców, a następnie stworzyć bardziej efektywną kampanię reklamową. Im więcej można zaspokoić potrzeb i zainteresowań Twoich klientów, tym bardziej prawdopodobne, że dokonają zakupu.

 

Popraw „user experience”

Spójrz na swoją witrynę oczyma klientów i spróbuj dowiedzieć się, w jaki sposób można uprzyjemnić im odwiedziny na Twojej witrynie. Jeśli klienci będą musieli pokonywać przeszkody, aby dokonać zakupu, bardziej prawdopodobne, że zrezygnują. Zidentyfikuj obszary problematyczne, takie jak mylące teksty, rozmieszczenie przycisków czy czas ładowania strony i dowiedz się jak można je poprawić. Jednym z najlepszych sposobów znalezienia problemów, jest nakłonienie rodziny i bliskich przyjaciół, pasujących do docelowej grupy klientów. Należy wziąć pod uwagę wszystkie powtarzające się komentarze na temat witryny i wymyślić rozwiązanie.

 

Zachęty, promocje

Żaden sklep internetowy nie może przetrwać bez klientów jednorazowych. Zachęty są doskonałym sposobem na utrzymanie klientów przy jednoczesnym uzyskaniu nowych konsumentów. Klienci zawsze szukają najlepszych ofert, zniżek, więc należy oferować zniżki i promocje dla nowych gości, aby zachęcić ich do powrotu. Jeśli chcesz przyciągnąć potencjalnych klientów, informuj o tym na portalach społecznościowych. Jednym z najlepszych sposobów na szybką reakcję jest limit czasowy promocji. Jeśli widzą, że mogą przegapić dobrą ofertę, klienci są bardziej skłonni dokonać zakupu.

 

Komunikacja z klientami

Media społecznościowe zmieniły sposób w jaki ludzie podchodzą do firm i teraz wielu oczekuje pewnego poziomu interakcji. Upewnij się, że masz jakiś rodzaj obecności w mediach, czy to Facebook, Twitter czy Pinterest. Nie tylko będzie można zaktualizować swoją ofertę, klienci będą mogli dotrzeć bezpośrednio do Ciebie jeśli będą mieli jakieś skargi czy uwagi. Konsumenci chcą widzieć, że ich słuchasz, więc trzymaj otwartą linię komunikacji i ostatecznie zwiększyć lojalność klientów.

 

Nie ma szybkiego sposobu, aby znacznie poprawić swoją strategię e-handlu z dnia na dzień. Skuteczny marketing wymaga czasu, wysiłku i sporo testów, aby znaleźć właściwą równowagę. Dla uzyskania lepszych rezultatów, postaraj się wejść w rolę klienta. Staraj się im wskazać to, czego chcą i potrzebują z Twojej strony. Czy Twoja witryna jest łatwa w użyciu? Czy akceptujesz metody płatności z jakich będą korzystali Twoi klienci? Czy jest jakiś powód, aby klienci jednorazowi powrócili? Odpowiedzi na te pytania powinny pomóc rozwiązać,  co jest dobre, a co jest złe w Twojej obecnej strategii.

 

Źródlo: http://www.nopcommerce.com/blog/4-shop-till-you-drop-why-maximizing-mobile-usability-is-essential-for-your-ecommerce-store.aspx

Znaczniki: ecommerce , nopCommerce , sklep internetowy
details

5 najpopularniejszych mitów SEO w świecie e-commerce

3 lutego 2015
Komentarze (0)

Wyszukiwarki to najczęściej wykorzystywane medium przez biznes, aby ich produkt lub usługa trafiła do klientów docelowych. Każdy sklep internetowy z pewnością powinien skupić się na SEO, ponieważ każdy właściciel firmy chce zaprezentować swój sklep innym.

Omówmy top 5 współczesnych mitów.

Mit nr 1: Nie trzeba skupiać się na SEO, ponieważ jestem na wszystkich głównych mediach społecznościowych

Fakt: Zupełnie nie tak! SEO nie jest bezpośrednio związany z którąkolwiek witryną mediów społecznościowych. Strony takie traktowane są tak samo jak i inne. Jeśli wyszukiwarka znajdzie wszelkie istotne informacje dotyczące sklepu na stronach społecznościowych, wówczas takie informacje są prezentowane.

Tylko dlatego, że dużo osób lubi lub obserwuje Twój profil, nie znaczy, że będziesz wyżej w rankingu wyników. Google wielokrotnie podkreślało, że ich algorytm nie uwzględnia sygnałów z mediów społecznych, ponieważ ciężko ocenić jakość treści na podstawie ilości fanów. Czy zatem należy rezygnować z tego sposobu zaprezentowanie siebie? Nie! Jako właściciel firmy powinieneś używać mediów, aby zwiększyć widoczność Twojego biznesu. To także sposób na komunikowanie się ze swoimi klientami.

 

Mit nr 2: Więcej linków oznacza lepsze SEO

Fakt: Rzeczywistość oparta jest na słynnym powiedzeniu „ważna jest jakość, a nie ilość”. Lepiej mieć istotnej wagi linki które łączą Twoją markę z produktami czy usługami, niż wiele nieistotnych linków.

Jak to działa, najlepiej zobrazuje przykład. Mamy dwa produkty „A” i „B”, oba produkty pozwalają pokazać kto je zakupił. Produkt „A” jest zachwalany przez naszych przyjaciół, rodzinę, a więc ma liczne linki. Produkt „B” ma tylko dwa linki, a więc tylko dwóch kupców, dwa nazwiska. To Bill Gates i Mark Zuckerberg. Klienci którzy odwiedzają witrynę sklepu raczej chętniej wybiorą produkt zakupiony przez osoby ze znanymi nazwiskami. Tak więc jakość tych dwóch linków przewyższa dużą liczbę pozostałych. Dlatego warto zwrócić uwagę na jakoś linków które przyciągną uwagę klientów i podniosą długoterminowo wartość Twojej marki lub sklepu internetowego.

 

Mit nr 3: SEO czyli wykorzystuj wszystkie możliwe słowa kluczowe.

Fakt: Nieprawda! To może wydawać się oczywiste, że wyszukiwarki takie jak Google będą wykorzystywać wszystkie słowa kluczowe, aby pokazać sklep internetowy na stronie wyników. Jednak pod koniec 2009 właściciel wyszukiwarki podał do publicznej wiadomości, iż na skutek nadużyć w wykorzystywaniu długiej listy słów kluczowych, sekcja ta będzie ignorowana.

Jednak sekcja odpowiadająca za opis witryny jest w dalszym ciągu wykorzystywana. Tak więc warto upewnić się, że masz dobry opis określający Twoją stronę, lepszy od konkurencji, co pozwoli klientowi na kliknięcie właśnie na Twój sklep.

 

Mit nr 4: SEO jest łatwe, tani i może być wykonane przez kogokolwiek

Fakt: Absolutnie nie! SEO  nie jest ani łatwe ani tanie. Jest to proces, który wymaga ciągłej pracy w celu utrzymania witryny aktualnej. W zasadzie jest to nie kończący się proces, którego nie powinno się zatrzymywać. SEO wymaga ciągłego procesu, aby mimo zmieniających się trendów, zapewniło widoczność sklepu internetowego cały czas.

 

Mit nr 5: Wysoka pozycja w rankingu = gwarancja sukcesu

Fakt: Nie! Tylko dlatego, że sklep internetowy osiągnął lepszą rankę nie gwarantuje sukcesu. Sklep z niższą pozycją może wygenerować większy obrót. SEO nie powinno być nigdy rozważane jako jedyny aspekt udanego biznesu, ponieważ nie jest rozwiązaniem dla kiepskiej polityki czy strategii biznesowej lub złego produktu/usługi.

 

nopCommerce jest przyjazny wyszukiwarkom, łączy w sobie wszystkie cechy niezbędne do polepszenia działania SEO. Właściciel sklepu ma pełny dostęp do zarządzania niestandardowymi adresami URL, mikronawigacją (breadcumbs), tworzenia kanonicznych adresów URL, tworzenia lokalnych URL, integracji z Google Analytics i wiele więcej.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/3-top-5-modern-seo-myths-in-e-commerce-world.aspx

Znaczniki: nopCommerce , seo , ecommerce , sklep internetowy
details