Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Wpisy w blogu '2015' 'czerwiec'

Wersja 3.60

29 czerwca 2015
Komentarze (0)

15 czerwca została wypuszczona najnowsza wersja oprogramowania nopCommerce oznaczona numerem 3.60

 

Najważniejsze dane odnośnie zmian:

Zmiany i nowości w wersji 3.60

  • Nowy przejrzysty domyślny motyw. Domyślny motyw zyskał na nowoczesnym wyglądzie, przygotowany pod katem responsywności. Kod HTML został napisany od nowa aby móc łatwiej z nim pracować i dostosować do indywidualnych potrzeb. Podziękowania należą się zespołowi nop-Templates za wsparcie. Ważna uwaga – IE6 i IE7 nie są już wspierane.
  • Domyślne wartości atrybutów produktów. Są pomocne dla właściciela sklepu przy tworzeniu nowych produktów. Kiedy dodajemy atrybut do produktu, nie trzeba ponownie utworzyć tej wartości.
  • Dodane wsparcie dla ceny bazowej (PAngV). Wymagana dla użytkowników z krajów: Niemcy, Austria, Szwajcaria.
  • Typ rabatu „Stosuje się do producentów.
  • Ulepszona wydajność i poprawione bezpieczeństwo.

Ulepszenia

  • Bezpieczeństwo. Ochrona atakiem XSRF dla wszystkich stron obszaru administracyjnego. Uwaga dla programistów: teraz każda nowa strona obszaru administracyjnego powinna zawierać @HTML.AntiForgeryToken(). Należy zwrócić uwagę jak KendoUI oraz AJA są chronione przez javaskryptowy „addAntiForgeryToken”. Można także użyć atrybut „AdminAntiForgery(true)”, jeśli z pewnych wzglądów chcesz pominąć validację.
  • Bezpieczeństwo. Dodano wsparcie dla techniki HomenPot (domyślnie wyłączona)
  • Przycisk „Dodaj do listy porównania” obecnie w technologii AJAX
  • Wyświetlenie zysku na stronie szczegółów zamówienia (na stronie panelu administracyjnego)
  • Optymalizacja silnika wyszukiwarki. Właściciel sklepu może zmienić atrybuty alt oraz title zdjęć produktów.
  • CMS. Zarządzanie wyświetlaniem tematów oraz kolejnością jak również dodawanie do kolumn górnego menu i stopki.
  • Kombinacje atrybutów produktów wspierają niekombinowane atrybuty (pole tekstowe, data, przesyłane pliki). Podczas generowania tylko kombinacje atrybutów były prezentowane.
  • Wyświetlenie wszystkich kategorii dla małych urządzeń. Zignorowanie własności „Uwzględnij w górnym menu”, gdyż w przeciwnym wypadku nie była by możliwa nawigacja po sklepie.
  • Dodany szablon wiadomości zwrotów. Domyślnie opcja wyłączona.
  • Dodano ustawienie regulujące powiadomienia klientów o wysyłce z kilku lokalizacji.
  • Umożliwia programistom dodawania nowych pozycji do menu.
  • Umożliwia filtrowanie subskrybujących newslettery przez rolę klienta.
  • Lepsza sprawozdawczość dla systemu poleceń. Umożliwia właścicielowi sklepu filtrować partnerów wg. Złożonych zamówień (w określonym przedziale czasowym).
  • Fora. Wsparcie dla stronicowania dla aktywnych dyskusji.
  • Zarządzanie przez właściciela, czy dany temat powinien być widoczny gdy sklep zamknięty.
  • SEO. Właściciel sklepu może zdefiniować przyjazną nazwę, która będzie używana przy generowaniu linków partnerskich. Jeśli zostawione puste, oznacza to identyfikowanie partnera w dotychczasowy sposób (poprzez identyfikator).
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu usunięcia partnera z poziomu panelu administracyjnego.
  • Umożliwienie wyszukiwania na liście partnerów po imieniu i nazwisku.
  • Strony produktów. Umożliwienie wyszukiwania poprzez „tylko opublikowane” lub „tylko nie opublikowane”.
  • Umożliwienie przeszukiwania rabatów po kodzie rabatu lub po jego typie.
  • Dodanie ustawienia określającego możliwość wypisania się z newslettera. (Wymagane przez niektóre Państwa)
  • Ustawienie strony „Kontakt” dostępnej w przypadku zamknięcia sklepu.
  • Umożliwienie ustawienia maksymalnej kwoty rabatu w przypadku gdy używany jest rabat procentowy.
  • Umożliwienie kontaktu klient – sprzedawca
  • Możliwość przetestowania motywów wiadomości (bez tworzenia fałszywych zamówień)
  • Fora. Dodanie tagu [img] do edytora.
  • Podświetlenie wierszy w przypadku najechania myszką w panelu administratora.
  • Możliwość wyszukiwania zamówień przez notatki, kraje.
  • Możliwość ustawienia ważności linku przywracającego.
  • Poprawienie informacji w przypadku gdy link przywracający zawiera zły token.
  • Możliwość dodawania produktów i kategorii do rabatów bezpośrednio ze strony rabatów. Wcześniej było to możliwe tylko ze strony produktu/kategorii.
  • Możliwość filtrowania subskrytujących poprzez status „aktywny” i „nieaktywny”.
  • Możliwość wysłania maila powitalnego w przypadku gdy właściciel sklepu manualnie aktywuje konto klienta. Ta opcja dostępna jest tylko w przypadku rejestracji typu „Za zgodą administratora” („Admin Approval”).
  • Możliwość wysłania emaila aktywującego bezpośrednio z panelu administracyjnego. Ta opcja jest możliwa tylko w przypadku ustawienia „weryfikacja poprzez email”.
  • Zaktualizowane API FedEx, USPS, Authorize.net, GeoLite2, i innych.
  • Posty na blogu mają opis, który może być wykorzystany na głównej stronie bloga.
  • Dodanie stref dedykowanym widżetom: "home_page_before_categories", "home_page_before_products", "home_page_before_best_sellers", "home_page_before_news", "home_page_before_poll", "productsearch_page_before_results", "productsearch_page_after_results", "opc_content_before", "opc_content_after", "orderdetails_product_line", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productbox_addinfo_before", "productbox_addinfo_middle", "productbox_addinfo_after" (zmiana nazwy "productbox_add_info").
  • Wyświetlanie atrybutów produktu w karcie na stronie przechowalni (strefa admina).
  • Dodanie przycisku „Sprawdź wszystkie” do pop upu „Dodaj wszystkie” (strefa admina).
  • Dodanie wtyczki „Google Shopping”. Dodanie ustawień określających promocje i podatek podczas kalkulowania ceny produktu. Należy mieć na uwadze, że ustawienia mogą wpłynąć na czas generowania pliku.
  • Umożliwienie filtrowania zamówień poprzez typ płatności.
  • Wyświetlenie ostrzeżenia w przypadku dodawania specyfikacji atrybutu bez opcji do produktu. Powinna być opisana chociaż jedna specyfikacja.
  • Dynamiczne wyświetlanie aktualizacji ceny w przypadku zmiany daty końcowej/startowej produktów do wynajęcia.
  • Silnik wyszukiwarki przystosowany do przyjaznych nazw stron.
  • Usunięcie wtyczki „Nop.Plugin.Misc.WebServices”. Wtyczka jest dostępna poprzez instalację rozszerzeń. Wtyczka nie miała większego praktycznego zastosowania, demonstrowała jedynie jak można zaimplementować web services.
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu określenie, czy data urodzenia jest polem wymaganym.
  • Kontakt. Umożliwienie właścicielowi sklepu określenia, czy klienci mają wpisywać temat wiadomości (domyślnie opcja wyłączona).
  • Dodanie ustawienia określającego, czy jest możliwość wystawienia faktury dla zamówień nie opłaconych.
  • Optymalizacja. Nowe indeksy SQL, proces instalacji, mniejsza ilość zapytań SQL.
  • Liczne modyfikacje kodu

Błędy

  • Wtyczka PayPal nie powinna oznaczać zamówienia jako opłacone w przypadku gdy e-czek jest użyty.
  • Wtyczka PayPal. Przy częściowej refundacji nie powinno zaznaczać całego zamówienia jako zwrotu.
  • Strefa admina. Wyszukiwanie produktu po SKU powinno również obejmować kombinacje atrybutów.
  • Lista produktów (strefa admina). Wyświetla poprawną ilość produktów przy zaznaczonej opcji wielu magazynów.
  • SEO, plik robots.txt. Zmiany adresów URL które nie działały.
  • Niektóre motywy wiadomości nie wspierały tokenów.
  • Inne pomniejsze błędy.

 

Pełna informacja dostępna pod adresem: http://www.nopcommerce.com/releasenotes.aspx

 

Znaczniki: nopCommerce
details

Zwiększenie wartości zleceń w sklepie internetowym

22 czerwca 2015
Komentarze (0)

Dla biznesu w Internecie, jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie wartości zamówienia i tym samym przychodu, jest zwiększenie sprzedaży. Nigdy nie powinno się lekceważyć znaczenia istniejącego klienta. Zawsze należy pamiętać o zasadzie: więcej kosztuje znalezienie nowego klienta niż sprzedaż większej ilości obecnemu. Obecny klient może być mniej wrażliwy na cenę i bardziej lojalny w porównaniu do nowego.

Skuteczna strategia znana jako „cross-selling” jest wspaniałą taktyką marketingową, która sugeruje klientowi produkty do zakupienia. Zanim przejdziemy dalej, ważne jest, aby zrozumieć definicję cross-selling. Istnieją dwa terminy: „up-sell” i cross-sell”, ważnym jest aby zrozumieć różnicę pomiędzy nimi i tym samym wyjaśnić ów tajemniczy termin „cross-sell”. Up-sell sugeruje klientowi takie elementy, które są droższe, a których klient szuka, podczas gdy cross-sell wskazuje odpowiednie elementy klientowi, sugerując więcej elementów, które już są w koszyku. Te dwa terminy są wymienne, ponieważ ostatecznym celem jest nakłonienie klienta, by wydał więcej pieniędzy.

 

Zapytaj o więcej

Czy wiesz, że 50% więcej ludzi jest gotowych kupić dodatkowe produkty, jeśli zostaną o to zapytani? Jedną z najsłynniejszych wypowiedzi cross-sell jest „czy chcesz frytki z tym?”. Prawdopodobnie wiele razy słyszysz takie hasła:

  • Czy chcesz dodać do piwa soku? – cross-sell
  • Czy chcesz za niewielką dopłatą zmienić średni napój na duży? – up-sell

Można łatwo korzystać z tych technik w swoim sklepie internetowym, prezentując swoim klientom dodatkowe produkty powiązane, które mogą dodać do koszyka. Ten rodzaj marketingu znacznie zwiększa średnią wartość zamówień na stronie sklepu.

 

Wybór powiązanego produktu

Sztuka sprzedaży cross-selling zaczyna się od głębokiego zrozumienia swoich produktów, rynku i klientów. Oferta powinna być ściśle związana z produktem włożonym do koszyka, przykładowo akcesoria, wsparcie techniczne, usługi konserwacji. Oto kilka przykładów na sprzedaż produktów powiązanych:

  • Wyświetlanie uchwytu ściennego, gdy ktoś kupuje telewizor
  • Dodatkowa zewnętrzna bateria (power bank) przy zakupie smartfona
  • Torba, gdy klient chce zakupić laptopa
  • Papier lub atrament, w przypadku drukarki

Przez powiązane produkty, spróbuj pokazać klientom, co firma ma do zaoferowania, pokazując odpowiednie produkty i usługi.

O tych punktach warto pamiętać:

  • Strategia cross-selling działa lepiej, jeżeli cena proponowanego produktu jest niższa od produktu podstawowego, który klient kupuje
  • Zbyt wiele proponowanych opcji może łatwo przytłoczyć klienta
  • Skupić się na kliencie, oferując jako opcję całe pakiety .

 

Wyświetlanie produktów powiązanych

Najlepszym miejscem, aby wyświetlić produkty powiązane jest strona produktu, jak również strona, gdzie klient przegląda zawartość swojego koszyka. Umieszczenie proponowanych elementów jest bardzo ważne, a sugerując klientowi na stronie finalizacji transakcji dodatkowe produkty, jest bardziej sensownym, gdyż klient ma już w ręku kartę płatniczą. Wiele sklepów internetowych wyświetla produkty powiązane na stronie produktu lub w prawej kolumnie (technika up-sell). Technika cross-sell zwykle umieszczona jest poniżej listy pozycji w koszyku wraz z miniaturami, aby elementy były bardziej widoczne.

Sztuka sprzedaży cross-sell istnieje już od dłuższego czasu, ale wciąż wiele firm nie korzysta z tej strategii, która może potencjalnie zwiększyć średnią wartość zamówień. Podczas uruchamiania strony sklepu można spędzić dużo czasu na organizowaniu tej strategii i tworzeniu pokrewnych produktów, jednak jeśli zrobione jest to poprawnie, wysiłek z pewnością wpłynie na wzrost sprzedaży i wartość zamówień bez dodatkowych kosztów marketingu.

nopCommerce wspiera technologię produktów powiązanych. Umożliwia wyświetlanie produktów, podczas przeglądania witryny sklepu lub składaniu zamówienia przez konsumentów. nopCommerce oferuje również strategię cross-sell, dzięki której mogą Państwo zaproponować swoim klientom dodatkowe akcesoria podczas realizacji transakcji w celu zwiększenia Państwa zysku.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/13-increasing-order-value-by-crafting-a-cross-selling-and-up-selling-opportunities-on-your-online-store.aspx

Znaczniki: ecommerce , sklep internetowy , e-handel , nopCommerce
details

Kluczowe strategie wysyłki dla Twojej firmy

3 czerwca 2015
Komentarze (0)

Proces dostaw jest dość skomplikowany, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu w Internecie. Możesz  mieć wiele produktów, ale Twoja firma nie będzie skutecznie sprzedawać, jeśli nie może dostarczyć produktów do rąk klientów bezpiecznie i po przystępnej cenie.

Wielu klientów wraca do rozważań o zakupie, gdy uświadomią sobie, że koszt wysyłki jest dość wysoki. Prowadzi to często do zaniechania zakupu, czy nawet porzucenia koszyka, co bywa bardzo frustrujące dla właściciela sklepu.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych strategii wysyłki, które mogą być przydatne dla sklepu internetowego.

 

Oferta bezpłatnej wysyłki

Inni oferują bezpłatną wysyłkę? To pytanie również dla Ciebie – jak możesz taką opcję zaoferować w swojej firmie? Dodając bezpłatną wysyłkę z pewnością możesz zdobyć przewagę nad konkurencją, ale tym samym możesz utracić część dochodów, kosztem marży sklepu. Istnieją dwa sposoby na to. Możesz nieznacznie zwiększyć ceny produktów które pomogą zatuszować koszt wysyłki, lub zachować mniejszy dochód mając nadzieję, że zwróci się przy wyższych obrotach. Nie ma nic złego w testowaniu obu sposobów i zobaczeniu jak na te opcje zareagują klienci.

Jeśli chodzi o wysyłkę produktów, obowiązuje jedna zasada. Aby odnieść sukces w branży e-handlu nie wolno zarabiać na kosztach wysyłki, ponieważ klienci wcześniej lub później zobaczą tę tendencję.

Aby zachęcić klientów, możesz zaoferować bezpłatną wysyłkę na podstawie minimalnego zakupu lub minimalnej ilości sztuk. Często można zobaczyć na stronach internetowych opcję bezpłatnej wysyłki przy zakupach za minimum 50$. Nie rób tak tylko dlatego, że inni tak robią. Stwórz własną strategię, w oparciu o własną sprzedaż i własnych klientów. Jeśli łączna średnia wartość zakupów jest na poziomie 20$, większość klientów konkurencji, aby otrzymać bezpłatną przesyłkę będzie musiała wydać kolejne 30$. Spróbuj ustawić minimalną wartość na 30$. Bardziej prawdopodobne, że klient pokusi się wydać kolejne 10$ niż 30$.

Inna opcją jest zaoferowanie bezpłatnej dostawy w oparciu o kupon promocyjny, dzięki któremu klient może być bardziej zainteresowany, lub może nawet zobaczyć lepszą ofertę u Ciebie.

Wskazówka: według sondażu przeprowadzonego przez Monetate w 2011 roku, 61% klientów zadeklarowało możliwość zrezygnowania z zakupów, jeśli nie ma oferty bezpłatnej przesyłki. 52% porzuconych koszyków spowodowane jest przez koszty transportu. Więcej informacji: http://www.monetate.com/2011/11/infographic-free-shipping-nice-to-have-or-essential-for-purchase/

 

Korzystaj ze stałej współpracy

Utrzymywanie niskich kosztów przesyłki powinno być procesem ciągłym. Istnieje wiele narzędzi online, oferowanych przez firmy świadczące usługi transportowe, jakie jak FedEx, UPS. Należy zawsze zwrócić uwagę na obszary które pomogą zaoszczędzić nawet niewielkie kwoty. Mała oszczędność może szybko zmienić się w dużą oszczędność dla całej firmy. Wielu dostawców oferuje jako zachętę rabaty za stałą współpracę. Dlaczego nie skorzystać z tego?

 

Inne strategie wysyłki

Istnieje wiele różnych sposobów wysyłki w zależności od asortymentu, klientów, branży. Niezależnie od tego, postaraj się wprowadzić wszystkie, bądź jak najwięcej z opcji poniżej:

  • Zawsze wysyłaj produkty na czas. Dobrym zwyczajem jest wysyłanie tego samego dnia, lub kolejnego.
  • Zawsze przekaż klientowi numer przesyłki.
  • Sposób w jaki wysyłasz zakupione produkty, stan pudełka i opakowania – wszystko ma znaczenie!
  • Należy zwrócić uwagę na promocje firm zajmujących się wysyłką towarów.
  • Ubezpieczaj przesyłki w przypadku wysyłki drogich przedmiotów.
  • Utrzymuj cennik wysyłki w prostej formie. Im więcej opcji, tym bardziej skomplikowany cennik, co budzi niechęć.
  • Postaraj się wyświetlać ceny wysyłki na stronie zakupów.
  • Źle wygląda, gdy klient musi się zalogować, aby zobaczyć koszty wysyłki.
  • Udostępniaj swój cennik wysyłki na stronie sklepu

Biznes online jest dziś dość trudny. Testowanie różnych strategii nie tylko pomoże Ci przetrwać na dzisiejszym konkurencyjnym rynku, ale będzie to również pomocnym w znalezieniu właściwej strategii.

nopCommerce oferuje szereg funkcji, które obejmuje również opcję wysyłki jak i konfiguracji kosztów na podstawie wagi zamówienia lub sumy zamówienia, podając dodatkowe koszty wysyłki za produkt, tworząc zniżki kosztów, dostępnych metod ograniczających wysyłkę w zależności od kraju, a także wiele więcej. nopCommerce oferuje także opcje dla klientów, umożliwiając im wybranie preferowanego dostawcy: UPS, FedEx, czy innych

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/12-key-shipping-strategies-for-your-e-commerce-business.aspx

Znaczniki: e-handel , ecommerce , sklep internetowy
details