Czy kiedykolwiek się zastanawiałeś, jak ważną opcją dla sklepu internetowego jest możliwość wyszukiwania? Funkcja wyszukiwania oferuje wiele potencjalnych korzyści, które mogą sprawić, że Twój sklep internetowy będzie łatwy w obsłudze.
Jako administrator sklepu, powinieneś wiedzieć jak cenną funkcją jest system komunikacji, który zapewnia odpowiedzi (wynik wyszukiwania) Twoim klientom na zadane pytania. Wielu właścicieli sklepów nie zwraca uwagi na optymalizowanie pod kątem wyszukiwarek (SEO) jak i zapomina o opcji wyszukiwania na swoich stronach. Na pewno ważną kwestią jest SEO. Jednak klienci którzy znajdą stronę sklepu w wynikach wyszukiwania, będą tego samego oczekiwać po odwiedzeniu witryny. Więc jest to ważne, aby klienci nie byli rozczarowani brakiem możliwości wyszukiwania.
Oto kilka wskazówek dla lepszego wyszukiwania online.
Wyszukiwarka zapewnia lepsze pierwsze wrażenie
Gdy klienci wchodzą na witrynę Twojego sklepu, zazwyczaj wiedzą czego szukają, dlatego najprawdopodobniej pierwszą opcją będzie użycie wyszukiwania. Ta funkcja jest zatem pierwszym punktem kontaktowym, dlatego tak ważne jest, aby działała należycie i nie spowodowała utraty części klientów przez wadliwe działanie.
Dlaczego właściciele muszą mieć lepszą funkcję wyszukiwania?
Kilka dobrych praktyk
Fakty
Więcej informacji: http://www.webtrafficpartners.com/on-site-and-off-site-search-engine-marketing-optimazation.html
Baymard Institute zainwestowały miesiące w przeprowadzenie badania użyteczności na dużą skalę. Badano 19 największych witryn e-handlu w warunkach rzeczywistych. Więcej informacji: http://www.smashingmagazine.com/2014/08/18/the-current-state-of-e-commerce-search/
nopCommerce oferuje funkcję wyszukiwania w miejscu przyjaznym dla użytkownika, który pozwala klientom łatwo znaleźć to, czego szukają. nopCommerce również wspiera funkcję wyszukiwania, takie jak wyświetlanie zdjęcia produktu, autouzupełnianie, czy zaawansowane wyszukiwanie z możliwością filtrowania wyników.
Czy kiedykolwiek się zastanawiałeś, jak ważną opcją dla sklepu internetowego jest możliwość wyszukiwania? Funkcja wyszukiwania oferuje wiele potencjalnych korzyści, które mogą sprawić, że Twój sklep internetowy będzie łatwy w obsłudze.
Jako administrator sklepu, powinieneś wiedzieć jak cenną funkcją jest system komunikacji, który zapewnia odpowiedzi (wynik wyszukiwania) Twoim klientom na zadane pytania. Wielu właścicieli sklepów nie zwraca uwagi na optymalizowanie pod kątem wyszukiwarek (SEO) jak i zapomina o opcji wyszukiwania na swoich stronach. Na pewno ważną kwestią jest SEO. Jednak klienci którzy znajdą stronę sklepu w wynikach wyszukiwania, będą tego samego oczekiwać po odwiedzeniu witryny. Więc jest to ważne, aby klienci nie byli rozczarowani brakiem możliwości wyszukiwania.
Oto kilka wskazówek dla lepszego wyszukiwania online.
Wyszukiwarka zapewnia lepsze pierwsze wrażenie
Gdy klienci wchodzą na witrynę Twojego sklepu, zazwyczaj wiedzą czego szukają, dlatego najprawdopodobniej pierwszą opcją będzie użycie wyszukiwania. Ta funkcja jest zatem pierwszym punktem kontaktowym, dlatego tak ważne jest, aby działała należycie i nie spowodowała utraty części klientów przez wadliwe działanie.
Dlaczego właściciele muszą mieć lepszą funkcję wyszukiwania?
Kilka dobrych praktyk
Fakty
Więcej informacji: http://www.webtrafficpartners.com/on-site-and-off-site-search-engine-marketing-optimazation.html
Baymard Institute zainwestowały miesiące w przeprowadzenie badania użyteczności na dużą skalę. Badano 19 największych witryn e-handlu w warunkach rzeczywistych. Więcej informacji: http://www.smashingmagazine.com/2014/08/18/the-current-state-of-e-commerce-search/
nopCommerce oferuje funkcję wyszukiwania w miejscu przyjaznym dla użytkownika, który pozwala klientom łatwo znaleźć to, czego szukają. nopCommerce również wspiera funkcję wyszukiwania, takie jak wyświetlanie zdjęcia produktu, autouzupełnianie, czy zaawansowane wyszukiwanie z możliwością filtrowania wyników.
Wielu nowych właścicieli sklepów rozpoczynając swój biznes w Internecie, jest podekscytowanych potencjalnymi zarobkami. W całym ferworze związanym z uruchomieniem, często popełniają typowe błędy, biorąc kilka istotnych rzeczy za pewnik nie biorąc pod uwagę ważnych działań.
To zupełnie zrozumiałe, dlaczego te błędy są popełniane przez nowych właścicieli. Są tak bardzo skupieni na uruchomieniu sklepu, że pomijają ważne szczegóły, co często bywa początkiem końca.
Spróbujmy przyjrzeć się tym błędom dokładniej.
Brak SEO, ale oczekuje pierwszej pozycji w wyszukiwarce
To chyba jeden z najczęstszych błędów w internetowym świecie biznesu. Brak skupienia się na SEO, ale chęć osiągnięcia dobrej pozycji w najpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing, Yahoo.
Wyszukiwarki są najczęściej stosowanym medium do zaprezentowania swoich produktów szerszej publice. Ranga witryny sklepu opiera się na pozycji w różnych wyszukiwarkach. Jeśli nie wiesz, jak to osiągnąć, zawsze możesz skorzystać z profesjonalnej pomocy, lub doradztwa, ponieważ możesz pomijać w ten sposób dużą liczbę potencjalnych klientów.
Wskazówka: przeczytaj też artykuł http://nopcommerce.pl/5-najpopularniejszych-mit%C3%B3w-seo-w-%C5%9Bwiecie-e-commerce
Brak strategii marketingowej
Jeśli rozpoczynasz nowy biznes online, musisz zapamiętać, że ludzie nie są świadomi tego co produkujesz czy jakie produkty oferujesz. Chyba, że im o tym powiesz.
Powinieneś mieć dobrą strategię marketingową w celu prowadzenia udanego biznesu tak, aby sklep internetowy uzyskał właściwą pozycję do zaprezentowania Twoich produktów grupie docelowej. Strategia marketingowa powinna zawierać: skupienie się na SEO, reklamie produktów na głównych platformach komunikacji (np. forum), dzięki czemu zyskasz od razu na dobrej obsłudze klienta, jak również otrzymasz informacje zwrotne.
Ważne jest, aby zrozumieć, że nawet jeśli znajdziesz niszę, a klienci nie będą w stanie znaleźć Twoich produktów, Twój sklep może być w poważnym niebezpieczeństwie. Bez planu marketingowego nie można mieć dochodowego biznesu.
Wskazówka: artykuł o tym, jak rozpocząć biznes online: http://nopcommerce.pl/jak-rozpocz%C4%85%C4%87-biznes-online-przewodnik
Nieprzyjazna strona internetowa
Czy strona sklepu jest łatwa w obsłudze? Wiele powie, że strona przyjazna powinna mieć mnóstwo funkcji, wspaniały projekt graficzny, układ. Tak, to też jest ważne, jednak jeśli brakuje funkcji interakcji między Tobą a klientem to poważny błąd. Poniżej błędy, które mogą powstrzymać klientów przed zakupem.
Wskazówka: artykuł, jak ważne jest wsparcie od klientów: http://nopcommerce.pl/najlepsze-wsparcie-od-klienta
Unikanie tych błędów nie gwarantuje sukcesu firmie, ale na pewno ma wpływ na działalność. Dlaczego nie zwrócić uwagi na te małe rzeczy, zanim jeszcze otworzysz sklep?
nopCommerce jest najlepszym darmowym oprogramowaniem sklepu internetowego. Posiada kompletny zestaw funkcji, łatwych w obsłudze, wystarczająco dobrych nawet dla dużych firm. Jest to bezpieczna, skalowalna i rozszerzalna platforma e-handlu. Sklep oparty na nopCommerce może być uruchomiony w ciągu kliku minut. Wszystko co należy zrobić, to pobrać oprogramowanie i postępować z prostymi instrukcjami w czasie procesu instalacji. nopCommerce jest cały czas rozwijany, abyś mógł w pełni korzystać z najnowszych technologii.
Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/19-some-common-mistakes-that-new-store-owners-make.aspx
Wielu nowych właścicieli sklepów rozpoczynając swój biznes w Internecie, jest podekscytowanych potencjalnymi zarobkami. W całym ferworze związanym z uruchomieniem, często popełniają typowe błędy, biorąc kilka istotnych rzeczy za pewnik nie biorąc pod uwagę ważnych działań.
To zupełnie zrozumiałe, dlaczego te błędy są popełniane przez nowych właścicieli. Są tak bardzo skupieni na uruchomieniu sklepu, że pomijają ważne szczegóły, co często bywa początkiem końca.
Spróbujmy przyjrzeć się tym błędom dokładniej.
Brak SEO, ale oczekuje pierwszej pozycji w wyszukiwarce
To chyba jeden z najczęstszych błędów w internetowym świecie biznesu. Brak skupienia się na SEO, ale chęć osiągnięcia dobrej pozycji w najpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing, Yahoo.
Wyszukiwarki są najczęściej stosowanym medium do zaprezentowania swoich produktów szerszej publice. Ranga witryny sklepu opiera się na pozycji w różnych wyszukiwarkach. Jeśli nie wiesz, jak to osiągnąć, zawsze możesz skorzystać z profesjonalnej pomocy, lub doradztwa, ponieważ możesz pomijać w ten sposób dużą liczbę potencjalnych klientów.
Wskazówka: przeczytaj też artykuł http://nopcommerce.pl/5-najpopularniejszych-mit%C3%B3w-seo-w-%C5%9Bwiecie-e-commerce
Brak strategii marketingowej
Jeśli rozpoczynasz nowy biznes online, musisz zapamiętać, że ludzie nie są świadomi tego co produkujesz czy jakie produkty oferujesz. Chyba, że im o tym powiesz.
Powinieneś mieć dobrą strategię marketingową w celu prowadzenia udanego biznesu tak, aby sklep internetowy uzyskał właściwą pozycję do zaprezentowania Twoich produktów grupie docelowej. Strategia marketingowa powinna zawierać: skupienie się na SEO, reklamie produktów na głównych platformach komunikacji (np. forum), dzięki czemu zyskasz od razu na dobrej obsłudze klienta, jak również otrzymasz informacje zwrotne.
Ważne jest, aby zrozumieć, że nawet jeśli znajdziesz niszę, a klienci nie będą w stanie znaleźć Twoich produktów, Twój sklep może być w poważnym niebezpieczeństwie. Bez planu marketingowego nie można mieć dochodowego biznesu.
Wskazówka: artykuł o tym, jak rozpocząć biznes online: http://nopcommerce.pl/jak-rozpocz%C4%85%C4%87-biznes-online-przewodnik
Nieprzyjazna strona internetowa
Czy strona sklepu jest łatwa w obsłudze? Wiele powie, że strona przyjazna powinna mieć mnóstwo funkcji, wspaniały projekt graficzny, układ. Tak, to też jest ważne, jednak jeśli brakuje funkcji interakcji między Tobą a klientem to poważny błąd. Poniżej błędy, które mogą powstrzymać klientów przed zakupem.
Wskazówka: artykuł, jak ważne jest wsparcie od klientów: http://nopcommerce.pl/najlepsze-wsparcie-od-klienta
Unikanie tych błędów nie gwarantuje sukcesu firmie, ale na pewno ma wpływ na działalność. Dlaczego nie zwrócić uwagi na te małe rzeczy, zanim jeszcze otworzysz sklep?
nopCommerce jest najlepszym darmowym oprogramowaniem sklepu internetowego. Posiada kompletny zestaw funkcji, łatwych w obsłudze, wystarczająco dobrych nawet dla dużych firm. Jest to bezpieczna, skalowalna i rozszerzalna platforma e-handlu. Sklep oparty na nopCommerce może być uruchomiony w ciągu kliku minut. Wszystko co należy zrobić, to pobrać oprogramowanie i postępować z prostymi instrukcjami w czasie procesu instalacji. nopCommerce jest cały czas rozwijany, abyś mógł w pełni korzystać z najnowszych technologii.
Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/19-some-common-mistakes-that-new-store-owners-make.aspx