Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Blog

Dlaczego Twój sklep potrzebuje listy życzeń?

17 sierpnia 2015
Komentarze (0)

Co przychodzi Ci do głowy na hasło: lista życzeń? Zastosowanie tej funkcji jest dokładnie takie, jak brzmi: lista rzeczy które trzeba pozyskać. Jako właściciel sklepu, chciałbyś, aby klienci mogli zapisać listę produktów w przechowalni, tak aby przejrzeć lub kupić je później? Czy chciałbyś, aby klienci mogli podzielić się swoją listą z rodziną?

Lista życzeń jest świetnym sposobem na budowanie lojalności klientów wobec Twojego sklepu. Posiadając listę, sklep pozwala zaangażować się w problemy klientów, pozwalając im na tworzenie listy, czego pragną, ich preferencje dotyczące przyszłego zakupu.

Czy każdy sklep internetowy potrzebuje listy życzeń? Odpowiedź w większości przypadków jest na tak, z następujących powodów:

Zrozumienie potrzeb – lista życzeń to świetny sposób by dowiedzieć się czego pragną. To jak mały wycinek preferencji Twojego klienta. To jak szeroko otwarte drzwi, które mogą być źródłem wiedzy o Twoich klientach, a to się im podoba.

Klienci lubią dzielić się swoją listą życzeń – zapewnienie klientom sposobu podzielenia się listą z bliskimi. Dobrym pomysłem jest wygenerowanie unikalnego linku, aby mógł być łatwo udostępniony różnymi kanałami.

Lista to również narzędzie marketingowe – inne spojrzenie na listę jest marketing, ponieważ jest bardzo ukierunkowany i odbiorcy zawsze są zmotywowani, aby go używać. Na przykład kiedy Twój młodszy brat mówi, że jego lista życzeń jest w pewnym sklepie. Pierwszą rzeczą, którą zamierzasz zrobić to najprawdopodobniej odwiedziny w tym sklepie i sprawdzenie listy życzeń, co może skutkować zakupieniem prezentu dla brata.

Jak więc lista może być narzędziem marketingowym? Wprowadzenie nowych klientów do sklepu, tak jak na przykładzie wyżej.

 

Jak zachęcić klientów do powrotu?

Lista życzeń może zwiększyć ruch na stronie, ponieważ zachęca klientów do powrotu i zakupu w późniejszym okresie. Umożliwienie klientom, zapisu listy życzeń i przypisanie ich do ich konta internetowego daje im możliwość powrotu do miejsca zakupu i zalogowania się w każdym miejscu i czasie, aby wyświetlić lub edytować elementy listy.

 

Lista może być użyta przy różnych okazjach jak wesela czy urodziny. Jakie korzyści daje?

  • Kupujący ma pewność, że nie kupił złego prezentu
  • Gwarancję, że obdarowany będzie się cieszył
  • Pozwala uniknąć niezręcznych momentów, gdy obdarowany rozpakuje prezent i znajdzie tam coś, czego nie chciał

 

Korzyści dla właściciela sklepu

  • Reklama sklepu, wielu ludzi trafia na witrynę, tylko dlatego, że ktoś z rodziny im podesłał link
  • Pozwala administratorom śledzić, co klienci przechowują i odpowiednio przygotować kampanie promocyjne

 

nopCommerce oferuje funkcję listy życzeń, jak również umożliwia łatwe przeniesienie pozycji z listy do koszyka, aby ułatwić poruszanie się po stronie.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/17-why-your-online-store-needs-a-wish-list.aspx

Znaczniki: ecommerce , sklep internetowy
details

Zalety oferowania kart upominkowych

3 sierpnia 2015
Komentarze (0)

Wielokrotnie, korzyści z oferowania kart upominkowych są pomijane przez kupców. Kartami upominkowymi są bony, które posiadają pewną wartość pieniędzy i mogą być używane jako metody płatności.

Firmy, które czekają każdego roku na boom świątecznych zakupów, dzięki kartom mogą znacznie zwiększyć sprzedaż. Jedną z głównych zalet jest łatwość wytworzenia, spersonalizowania i dostosowania, a jednocześnie dają możliwość prześledzenia w których obszarach klienci najchętniej wydają pieniądze.

Według merachantwerehouse, karty podarunkowe sięgnęły 118 miliardów dolarów w 2013, co stanowi ośmioprocentowy wzrost w stosunku do roku 2012. Podczas gdy e-karty napędziły ogólny wzrost (z niemal 300 milionów dolarów w 2012 do 3 miliardów dolarów w 2013), tradycyjni sprzedawcy zanotowali wzrost z 36 mld do 39 mld.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych korzyści które oferuje sklep z kartami podarunkowymi

 

Świetny sposób na zaistnienie jako marki

Karty podarunkowe działają jako doskonałe narzędzie marketingowe. Jeśli kupujący karty daruje je swoim bliskim i przyjaciołom, Twoja marka będzie się rozprzestrzeniać wśród nowych klientów. Innymi słowy, można potraktować karty upominkowe, jako system polecania, który może wygenerować nowych, lojalnych klientów i większe przychody.

 

Nowi klienci

Obecni konsumenci kupują karty, ale oni już są naszymi klientami. Kiedy karty są dawane jako prezent, Twoja firma otwiera szeroko drzwi na nowych klientów. Dla wielu firm, karty podarunkowe nadal są skutecznym sposobem na wprowadzenie nowych kupujących, jak i sposobem zachęcania stałych klientów.

Innym sposobem, aby spojrzeć na karty przez pryzmat nowych klientów jest wprowadzenie nowego produktu, którego klienci niekoniecznie szukają. Ale jeśli otrzymaliby Twoją kartę, bardziej prawdopodobnym jest, że odwiedzą witrynę Twojego sklepu, a może nawet coś zakupią.

 

Zwiększenie dochodów/sprzedaży

Mimo, że karty posiadają pewną ilość pieniędzy, większość kupujących korzystających z kart, wyda w Twoim sklepie więcej, niż jest na karcie środków. Obdarowani kartą raczej odwiedzą Twój sklep aby spożytkować zgromadzone na niej środki, ale nie ma na to gwarancji. Jednak Ty, jako właściciel sklepu  zawsze otrzymasz należność z góry, niezależnie od tego, czy ktoś dokona zakupu, czy też nie.

Okres świąt jest okresem wzmożonej aktywności jeśli chodzi o karty podarunkowe. Ludzie którzy nie wiedzą co zakupić dla rodziny lub ukochanej osoby, często godzą się na zakup karty. Jest to więc też świetny sposób na zwiększenie przychodów firmy w tym okresie.

 

Jakie korzyści otrzymuje klient przez zakup bonów?

Dla wielu klientów, karta jest sposobem oszczędzenia czasu, ponieważ nie muszą się zastanawiać nad prezentem dla bliskiej osoby. Karty podarunkowe dają klientom większą elastyczność i wygodę, ponieważ może on być stosowany w każdej chwili i na każdego rodzaju asortymencie.

 

nopCommerce oferuje funkcjonalność kart podarunkowych, bez względu na to, czy prowadzisz sklep online czy offline. Oprogramowanie nopCommerce obsługuje dwa rodzaje kart: karty dostarczana za pośrednictwem poczty e-mail (wirtualne), oraz klasyczne (fizyczne) karty, wysyłane za pośrednictwem poczty.

  

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/16-key-benefits-of-offering-store-gift-cards.aspx

Znaczniki: sklep internetowy , ecommerce
details

Dlaczego Twój sklep potrzebuje programu lojalnościowego

20 lipca 2015
Komentarze (0)

W obecnych czasach wykształceni klienci wiedzą jak szybko porównać ceny u konkurencji. Dzisiejsza gospodarka, kiedy klienci szukają oszczędności, programy lojalnościowe czy systemy nagradzania, są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Pamiętaj, więcej pieniędzy kosztuje pozyskanie nowego klienta, niż uzyskanie przychodów z istniejącego.

Nie ma wątpliwości co do faktu, że każda firma potrzebuje nowych klientów, jednak najprostszym sposobem, aby podnieść sprzedaż jest wygenerować przychód z już istniejących klientów, którzy znają zarówno markę jak i sam produkt. To bardzo ważne, aby upewnić się, że lojalni klienci kupują w naszym sklepie, a nie u konkurencji i nagrodzić ich za ich lojalność.

 

Co to program lojalnościowy i czemu go potrzebujesz?

System lojalnościowy ma wiele sklepów działających w branży e-handlu, oferując swoim klientom produkty ze swoich stron, jak i zachęcając ich do częstszego odwiedzania sklepu.

Program lojalnościowy koncentruje się na następujących celach:

  • Nakłonić dotychczasowych klientów do zakupów
  • Przyciągnąć ponownie tych klientów, którzy robią u nas pierwsze zakupy
  • Marketing dla Twojej witryny
  • Podniesienie wartości klienta (zob. wsparcie od klienta)

 

Jak uruchomić udany program lojalnościowy?

  • Konwersja punktów musi być łatwa i zrozumiała.
  • Przyznając punkty nie tylko za zakupy. Świetnym sposobem, aby zachęcić klientów do złożenia zamówienia, jest nie tylko przyznanie punktów za zakup, ale nakłaniając ich dla przykładu do rejestracji. Wiele stron internetowych używa punktów jako nagrody za napisanie recenzji produktów, komentarze na blogu.
  • Punkty za każdy zakupiony produkt. Prosty sposób aby program punktów był naliczany za łączną wartość zakupów. Dzięki temu klienci będą w stanie zrozumieć program szybko i mogą go częściej używać. Są chwile, gdy kilka firm oferuje punkty na tylko niektóre pozycje, w tym przypadku jasne wytyczne powinny zostać umieszczone na stronie sklepu.
  • Spraw, by system był wart gromadzenia punktów. Jeśli oferujesz 1 punkt za każde wydane 200$, a każdy punkt wart jest 1$, klienci nie będą zainteresowani zbieraniem takich punktów. Dla wielu będzie to nieosiągalne, jeśli progi będą dość wysokie. Tworzenie udanego programu oznacza stworzenie systemu w którym klienci będą znali wartość punktów, a progi będą osiągalne.
  • Wykorzystanie systemu punktowego w celu osiągnięcia zamierzonych celów w ramie czasowej. Wiele stron internetowych używa systemu punktowego w celu podniesienia sprzedaży w przeciągu roku. System punktowy z limitem czasowym może pomóc osiągnąć zamierzony cel. Limit czasowy może oznaczać promocję, w czasie której jest możliwym uzyskać większą ilości punktów. To zachęca klientów do zakupu w konkretnym czasie. Stąd przedsiębiorstwa osiągają zamierzone pułapy sprzedaży.

nopCommerce oferuje program punktowy w odniesieniu do ilości wydanych pieniędzy. Klient może wykupić za punkty dodatkowe produkty. nopCommerce pozwala administratorowi sklepu mieć pełną kontrolę nad programem, punktami, ustawieniem zasad czy działań za które klienci mogą zdobyć punkty i tym samym nagrody.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/15-why-your-online-store-need-a-reward-points-program.aspx

Znaczniki: sklep internetowy , ecommerce , e-handel
details

Jak zoptymalizować proces zakupu

1 lipca 2015
Komentarze (0)

Ludzie obecnie lubią robić zakupy online, ponieważ jest to jeden z najwygodniejszych sposobów, zapewniający pełną swobodę, możemy kupić coś z dowolnego miejsca na świecie. Zakupy takie dają konsumentom możliwość szybkiego porównania cen z konkurencją i umożliwiają znalezienie wyjątkowych produktów w najniższych cenach. Ważną częścią zakupów online jest proces realizacji. Celem dla każdego właściciela sklepu internetowego powinno być zwiększenie sprzedaży i zmniejszenie ilości porzucanych koszyków.

Wcześniej omawialiśmy już, że dość powszechnym jest zjawisko porzucania koszyków. Jednym z głównych powodów rezygnacji kupujących jest słaby proces realizacji. Słaby lub złożony proces realizacji często nakłania konsumentów do opuszczenia sklepu bez kupowania czegokolwiek.

Dzisiaj omówimy niektóre najnowsze trendy w realizowaniu transakcji, które sklepy internetowe powinny zastosować i zoptymalizować.

 

Zamówienie przez gościa (brak rejestracji lub logowania)

Wiele witryn online stosuje wymuszenie rejestracji, aby móc kontynuować proces zakupu, ponieważ ważne jest dla nich, aby uzyskać informacje na temat swoich klientów. Jednak wiele z takich firm zapomina, ze sklep jest do robienia zakupów, a nie wypełniania formularzy. Często formularze działają opychająco na konsumentów, gdyż zabierają czas. Klienci często wybierają sklepy online, właśnie aby zaoszczędzić na czasie. Tak więc, jeśli sklep stawia pewne przeszkody na drodze swoim klientom, to czemu mieliby robić w nim zakupy?

Upewnij się, że Twój sklep ma włączoną obsługę dokonywania zakupów bez rejestracji. Ważne jest, aby dać klientom swobodę w decydowaniu jaką opcję wybrać. Wielu kupujących po prostu nie lubi podawać danych osobowych na stronach internetowych, a ich głównym celem jest tylko dokonanie zakupu przy możliwie jak najmniejszym wysiłku. Pamiętaj, jeśli klient będzie zadowolony, istnieje duże prawdopodobieństwo powrotu na Twoją stronę, a nawet zarejestrowanie się w przyszłości.

 

Pasek postępu

Konsumenci powinni mieć jasny obraz tego, na jakim etapie się właśnie znajdują. Im jaśniejszy przekaz, tym dokładniej wiedzą ile zajmie im czasu dokończenie transakcji. Wyświetlając pasek postępu dajemy klientom poczucie kontroli i sprawiamy, że cały proces realizacji jest bardziej przyjazny dla użytkownika.

 

Funkcje zabezpieczeń

Pokaż klientom, że mogą zaufać witrynie sklepu, zwłaszcza na stronie związanej z płatnościami. Upewnij się, że certyfikat SSL się wyświetla, aby udowodnić klientom, że ich dane są chronione. Jeśli będą sygnały o bezpiecznej witrynie na każdym etapie realizacji transakcji, klienci na pewno będą przekonani, że ich dane są całkowicie bezpieczne i mogą firmie zaufać. Wiele stron internetowych dodaje ikony bezpieczeństwa na stronach płatności, ponieważ pomaga to konsumentom przezwyciężyć wahania i daje im pewność siebie, aby mogli zakończyć zakupy.

 

Różne metody płatności

Różni klienci preferują różne rodzaje metod płatności. Jeśli oferują swoim klientom ograniczone możliwości płatnicze, a klienci nie znajdą swojego procesora płatniczego, gotowi są anulować transakcję lub po prostu porzucić koszyk i udać się do konkurencji. Dobrym pomysłem jest, aby zaoferować szereg powszechnie stosowanych metod w celu zaspokojenia swoich konsumentów. Niektóre z powszechnie stosowanych metod to karta kredytowa, PayPal, portfel Google i inne.

 

Jasny obraz

Jest to dość ważne, aby dać swoim klientom jasny obraz wszystkiego w odniesieniu do produktów czy usług, które kupują od Ciebie. Pamiętaj, że klienci nie lubią niespodzianek czy niejasnych informacji.

  • Pokaż koszt wysyłki
  • Wyświetl podziękowanie za zrobione zamówienie wraz z informacjami co będzie się działo dalej. Dla przykładu: dziękujemy za zamówienie, szczegóły wysyłki otrzymasz wkrótce na adres email.
  • Wyślij wiadomość email potwierdzającą złożenie zamówienia, aby klienci mieli kopię tego, co zamówili.

Wdrożenie tych funkcji na stronach sklepu internetowego z pewnością pomoże zmniejszyć ilość rezygnacji z zakupów oraz może zapewnić wzrost sprzedaży wraz z zadowoleniem klienta.

nopCommerce oferuje wszystkie te funkcje, które pomagają właścicielom sklepów, aby zoptymalizować proces dokonywania zakupów. nopCommerce jest zintegrowany z ponad 50 metodami i bramkami płatności.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/14-how-to-optimize-the-checkout-process-for-your-online-store.aspx

Znaczniki: sklep internetowy , ecommerce , e-handel
details

Wersja 3.60

29 czerwca 2015
Komentarze (0)

15 czerwca została wypuszczona najnowsza wersja oprogramowania nopCommerce oznaczona numerem 3.60

 

Najważniejsze dane odnośnie zmian:

Zmiany i nowości w wersji 3.60

  • Nowy przejrzysty domyślny motyw. Domyślny motyw zyskał na nowoczesnym wyglądzie, przygotowany pod katem responsywności. Kod HTML został napisany od nowa aby móc łatwiej z nim pracować i dostosować do indywidualnych potrzeb. Podziękowania należą się zespołowi nop-Templates za wsparcie. Ważna uwaga – IE6 i IE7 nie są już wspierane.
  • Domyślne wartości atrybutów produktów. Są pomocne dla właściciela sklepu przy tworzeniu nowych produktów. Kiedy dodajemy atrybut do produktu, nie trzeba ponownie utworzyć tej wartości.
  • Dodane wsparcie dla ceny bazowej (PAngV). Wymagana dla użytkowników z krajów: Niemcy, Austria, Szwajcaria.
  • Typ rabatu „Stosuje się do producentów.
  • Ulepszona wydajność i poprawione bezpieczeństwo.

Ulepszenia

  • Bezpieczeństwo. Ochrona atakiem XSRF dla wszystkich stron obszaru administracyjnego. Uwaga dla programistów: teraz każda nowa strona obszaru administracyjnego powinna zawierać @HTML.AntiForgeryToken(). Należy zwrócić uwagę jak KendoUI oraz AJA są chronione przez javaskryptowy „addAntiForgeryToken”. Można także użyć atrybut „AdminAntiForgery(true)”, jeśli z pewnych wzglądów chcesz pominąć validację.
  • Bezpieczeństwo. Dodano wsparcie dla techniki HomenPot (domyślnie wyłączona)
  • Przycisk „Dodaj do listy porównania” obecnie w technologii AJAX
  • Wyświetlenie zysku na stronie szczegółów zamówienia (na stronie panelu administracyjnego)
  • Optymalizacja silnika wyszukiwarki. Właściciel sklepu może zmienić atrybuty alt oraz title zdjęć produktów.
  • CMS. Zarządzanie wyświetlaniem tematów oraz kolejnością jak również dodawanie do kolumn górnego menu i stopki.
  • Kombinacje atrybutów produktów wspierają niekombinowane atrybuty (pole tekstowe, data, przesyłane pliki). Podczas generowania tylko kombinacje atrybutów były prezentowane.
  • Wyświetlenie wszystkich kategorii dla małych urządzeń. Zignorowanie własności „Uwzględnij w górnym menu”, gdyż w przeciwnym wypadku nie była by możliwa nawigacja po sklepie.
  • Dodany szablon wiadomości zwrotów. Domyślnie opcja wyłączona.
  • Dodano ustawienie regulujące powiadomienia klientów o wysyłce z kilku lokalizacji.
  • Umożliwia programistom dodawania nowych pozycji do menu.
  • Umożliwia filtrowanie subskrybujących newslettery przez rolę klienta.
  • Lepsza sprawozdawczość dla systemu poleceń. Umożliwia właścicielowi sklepu filtrować partnerów wg. Złożonych zamówień (w określonym przedziale czasowym).
  • Fora. Wsparcie dla stronicowania dla aktywnych dyskusji.
  • Zarządzanie przez właściciela, czy dany temat powinien być widoczny gdy sklep zamknięty.
  • SEO. Właściciel sklepu może zdefiniować przyjazną nazwę, która będzie używana przy generowaniu linków partnerskich. Jeśli zostawione puste, oznacza to identyfikowanie partnera w dotychczasowy sposób (poprzez identyfikator).
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu usunięcia partnera z poziomu panelu administracyjnego.
  • Umożliwienie wyszukiwania na liście partnerów po imieniu i nazwisku.
  • Strony produktów. Umożliwienie wyszukiwania poprzez „tylko opublikowane” lub „tylko nie opublikowane”.
  • Umożliwienie przeszukiwania rabatów po kodzie rabatu lub po jego typie.
  • Dodanie ustawienia określającego możliwość wypisania się z newslettera. (Wymagane przez niektóre Państwa)
  • Ustawienie strony „Kontakt” dostępnej w przypadku zamknięcia sklepu.
  • Umożliwienie ustawienia maksymalnej kwoty rabatu w przypadku gdy używany jest rabat procentowy.
  • Umożliwienie kontaktu klient – sprzedawca
  • Możliwość przetestowania motywów wiadomości (bez tworzenia fałszywych zamówień)
  • Fora. Dodanie tagu [img] do edytora.
  • Podświetlenie wierszy w przypadku najechania myszką w panelu administratora.
  • Możliwość wyszukiwania zamówień przez notatki, kraje.
  • Możliwość ustawienia ważności linku przywracającego.
  • Poprawienie informacji w przypadku gdy link przywracający zawiera zły token.
  • Możliwość dodawania produktów i kategorii do rabatów bezpośrednio ze strony rabatów. Wcześniej było to możliwe tylko ze strony produktu/kategorii.
  • Możliwość filtrowania subskrytujących poprzez status „aktywny” i „nieaktywny”.
  • Możliwość wysłania maila powitalnego w przypadku gdy właściciel sklepu manualnie aktywuje konto klienta. Ta opcja dostępna jest tylko w przypadku rejestracji typu „Za zgodą administratora” („Admin Approval”).
  • Możliwość wysłania emaila aktywującego bezpośrednio z panelu administracyjnego. Ta opcja jest możliwa tylko w przypadku ustawienia „weryfikacja poprzez email”.
  • Zaktualizowane API FedEx, USPS, Authorize.net, GeoLite2, i innych.
  • Posty na blogu mają opis, który może być wykorzystany na głównej stronie bloga.
  • Dodanie stref dedykowanym widżetom: "home_page_before_categories", "home_page_before_products", "home_page_before_best_sellers", "home_page_before_news", "home_page_before_poll", "productsearch_page_before_results", "productsearch_page_after_results", "opc_content_before", "opc_content_after", "orderdetails_product_line", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productbox_addinfo_before", "productbox_addinfo_middle", "productbox_addinfo_after" (zmiana nazwy "productbox_add_info").
  • Wyświetlanie atrybutów produktu w karcie na stronie przechowalni (strefa admina).
  • Dodanie przycisku „Sprawdź wszystkie” do pop upu „Dodaj wszystkie” (strefa admina).
  • Dodanie wtyczki „Google Shopping”. Dodanie ustawień określających promocje i podatek podczas kalkulowania ceny produktu. Należy mieć na uwadze, że ustawienia mogą wpłynąć na czas generowania pliku.
  • Umożliwienie filtrowania zamówień poprzez typ płatności.
  • Wyświetlenie ostrzeżenia w przypadku dodawania specyfikacji atrybutu bez opcji do produktu. Powinna być opisana chociaż jedna specyfikacja.
  • Dynamiczne wyświetlanie aktualizacji ceny w przypadku zmiany daty końcowej/startowej produktów do wynajęcia.
  • Silnik wyszukiwarki przystosowany do przyjaznych nazw stron.
  • Usunięcie wtyczki „Nop.Plugin.Misc.WebServices”. Wtyczka jest dostępna poprzez instalację rozszerzeń. Wtyczka nie miała większego praktycznego zastosowania, demonstrowała jedynie jak można zaimplementować web services.
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu określenie, czy data urodzenia jest polem wymaganym.
  • Kontakt. Umożliwienie właścicielowi sklepu określenia, czy klienci mają wpisywać temat wiadomości (domyślnie opcja wyłączona).
  • Dodanie ustawienia określającego, czy jest możliwość wystawienia faktury dla zamówień nie opłaconych.
  • Optymalizacja. Nowe indeksy SQL, proces instalacji, mniejsza ilość zapytań SQL.
  • Liczne modyfikacje kodu

Błędy

  • Wtyczka PayPal nie powinna oznaczać zamówienia jako opłacone w przypadku gdy e-czek jest użyty.
  • Wtyczka PayPal. Przy częściowej refundacji nie powinno zaznaczać całego zamówienia jako zwrotu.
  • Strefa admina. Wyszukiwanie produktu po SKU powinno również obejmować kombinacje atrybutów.
  • Lista produktów (strefa admina). Wyświetla poprawną ilość produktów przy zaznaczonej opcji wielu magazynów.
  • SEO, plik robots.txt. Zmiany adresów URL które nie działały.
  • Niektóre motywy wiadomości nie wspierały tokenów.
  • Inne pomniejsze błędy.

 

Pełna informacja dostępna pod adresem: http://www.nopcommerce.com/releasenotes.aspx

 

Znaczniki: nopCommerce
details

Zwiększenie wartości zleceń w sklepie internetowym

22 czerwca 2015
Komentarze (0)

Dla biznesu w Internecie, jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie wartości zamówienia i tym samym przychodu, jest zwiększenie sprzedaży. Nigdy nie powinno się lekceważyć znaczenia istniejącego klienta. Zawsze należy pamiętać o zasadzie: więcej kosztuje znalezienie nowego klienta niż sprzedaż większej ilości obecnemu. Obecny klient może być mniej wrażliwy na cenę i bardziej lojalny w porównaniu do nowego.

Skuteczna strategia znana jako „cross-selling” jest wspaniałą taktyką marketingową, która sugeruje klientowi produkty do zakupienia. Zanim przejdziemy dalej, ważne jest, aby zrozumieć definicję cross-selling. Istnieją dwa terminy: „up-sell” i cross-sell”, ważnym jest aby zrozumieć różnicę pomiędzy nimi i tym samym wyjaśnić ów tajemniczy termin „cross-sell”. Up-sell sugeruje klientowi takie elementy, które są droższe, a których klient szuka, podczas gdy cross-sell wskazuje odpowiednie elementy klientowi, sugerując więcej elementów, które już są w koszyku. Te dwa terminy są wymienne, ponieważ ostatecznym celem jest nakłonienie klienta, by wydał więcej pieniędzy.

 

Zapytaj o więcej

Czy wiesz, że 50% więcej ludzi jest gotowych kupić dodatkowe produkty, jeśli zostaną o to zapytani? Jedną z najsłynniejszych wypowiedzi cross-sell jest „czy chcesz frytki z tym?”. Prawdopodobnie wiele razy słyszysz takie hasła:

  • Czy chcesz dodać do piwa soku? – cross-sell
  • Czy chcesz za niewielką dopłatą zmienić średni napój na duży? – up-sell

Można łatwo korzystać z tych technik w swoim sklepie internetowym, prezentując swoim klientom dodatkowe produkty powiązane, które mogą dodać do koszyka. Ten rodzaj marketingu znacznie zwiększa średnią wartość zamówień na stronie sklepu.

 

Wybór powiązanego produktu

Sztuka sprzedaży cross-selling zaczyna się od głębokiego zrozumienia swoich produktów, rynku i klientów. Oferta powinna być ściśle związana z produktem włożonym do koszyka, przykładowo akcesoria, wsparcie techniczne, usługi konserwacji. Oto kilka przykładów na sprzedaż produktów powiązanych:

  • Wyświetlanie uchwytu ściennego, gdy ktoś kupuje telewizor
  • Dodatkowa zewnętrzna bateria (power bank) przy zakupie smartfona
  • Torba, gdy klient chce zakupić laptopa
  • Papier lub atrament, w przypadku drukarki

Przez powiązane produkty, spróbuj pokazać klientom, co firma ma do zaoferowania, pokazując odpowiednie produkty i usługi.

O tych punktach warto pamiętać:

  • Strategia cross-selling działa lepiej, jeżeli cena proponowanego produktu jest niższa od produktu podstawowego, który klient kupuje
  • Zbyt wiele proponowanych opcji może łatwo przytłoczyć klienta
  • Skupić się na kliencie, oferując jako opcję całe pakiety .

 

Wyświetlanie produktów powiązanych

Najlepszym miejscem, aby wyświetlić produkty powiązane jest strona produktu, jak również strona, gdzie klient przegląda zawartość swojego koszyka. Umieszczenie proponowanych elementów jest bardzo ważne, a sugerując klientowi na stronie finalizacji transakcji dodatkowe produkty, jest bardziej sensownym, gdyż klient ma już w ręku kartę płatniczą. Wiele sklepów internetowych wyświetla produkty powiązane na stronie produktu lub w prawej kolumnie (technika up-sell). Technika cross-sell zwykle umieszczona jest poniżej listy pozycji w koszyku wraz z miniaturami, aby elementy były bardziej widoczne.

Sztuka sprzedaży cross-sell istnieje już od dłuższego czasu, ale wciąż wiele firm nie korzysta z tej strategii, która może potencjalnie zwiększyć średnią wartość zamówień. Podczas uruchamiania strony sklepu można spędzić dużo czasu na organizowaniu tej strategii i tworzeniu pokrewnych produktów, jednak jeśli zrobione jest to poprawnie, wysiłek z pewnością wpłynie na wzrost sprzedaży i wartość zamówień bez dodatkowych kosztów marketingu.

nopCommerce wspiera technologię produktów powiązanych. Umożliwia wyświetlanie produktów, podczas przeglądania witryny sklepu lub składaniu zamówienia przez konsumentów. nopCommerce oferuje również strategię cross-sell, dzięki której mogą Państwo zaproponować swoim klientom dodatkowe akcesoria podczas realizacji transakcji w celu zwiększenia Państwa zysku.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/13-increasing-order-value-by-crafting-a-cross-selling-and-up-selling-opportunities-on-your-online-store.aspx

Znaczniki: ecommerce , sklep internetowy , e-handel , nopCommerce
details

Kluczowe strategie wysyłki dla Twojej firmy

3 czerwca 2015
Komentarze (0)

Proces dostaw jest dość skomplikowany, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu w Internecie. Możesz  mieć wiele produktów, ale Twoja firma nie będzie skutecznie sprzedawać, jeśli nie może dostarczyć produktów do rąk klientów bezpiecznie i po przystępnej cenie.

Wielu klientów wraca do rozważań o zakupie, gdy uświadomią sobie, że koszt wysyłki jest dość wysoki. Prowadzi to często do zaniechania zakupu, czy nawet porzucenia koszyka, co bywa bardzo frustrujące dla właściciela sklepu.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych strategii wysyłki, które mogą być przydatne dla sklepu internetowego.

 

Oferta bezpłatnej wysyłki

Inni oferują bezpłatną wysyłkę? To pytanie również dla Ciebie – jak możesz taką opcję zaoferować w swojej firmie? Dodając bezpłatną wysyłkę z pewnością możesz zdobyć przewagę nad konkurencją, ale tym samym możesz utracić część dochodów, kosztem marży sklepu. Istnieją dwa sposoby na to. Możesz nieznacznie zwiększyć ceny produktów które pomogą zatuszować koszt wysyłki, lub zachować mniejszy dochód mając nadzieję, że zwróci się przy wyższych obrotach. Nie ma nic złego w testowaniu obu sposobów i zobaczeniu jak na te opcje zareagują klienci.

Jeśli chodzi o wysyłkę produktów, obowiązuje jedna zasada. Aby odnieść sukces w branży e-handlu nie wolno zarabiać na kosztach wysyłki, ponieważ klienci wcześniej lub później zobaczą tę tendencję.

Aby zachęcić klientów, możesz zaoferować bezpłatną wysyłkę na podstawie minimalnego zakupu lub minimalnej ilości sztuk. Często można zobaczyć na stronach internetowych opcję bezpłatnej wysyłki przy zakupach za minimum 50$. Nie rób tak tylko dlatego, że inni tak robią. Stwórz własną strategię, w oparciu o własną sprzedaż i własnych klientów. Jeśli łączna średnia wartość zakupów jest na poziomie 20$, większość klientów konkurencji, aby otrzymać bezpłatną przesyłkę będzie musiała wydać kolejne 30$. Spróbuj ustawić minimalną wartość na 30$. Bardziej prawdopodobne, że klient pokusi się wydać kolejne 10$ niż 30$.

Inna opcją jest zaoferowanie bezpłatnej dostawy w oparciu o kupon promocyjny, dzięki któremu klient może być bardziej zainteresowany, lub może nawet zobaczyć lepszą ofertę u Ciebie.

Wskazówka: według sondażu przeprowadzonego przez Monetate w 2011 roku, 61% klientów zadeklarowało możliwość zrezygnowania z zakupów, jeśli nie ma oferty bezpłatnej przesyłki. 52% porzuconych koszyków spowodowane jest przez koszty transportu. Więcej informacji: http://www.monetate.com/2011/11/infographic-free-shipping-nice-to-have-or-essential-for-purchase/

 

Korzystaj ze stałej współpracy

Utrzymywanie niskich kosztów przesyłki powinno być procesem ciągłym. Istnieje wiele narzędzi online, oferowanych przez firmy świadczące usługi transportowe, jakie jak FedEx, UPS. Należy zawsze zwrócić uwagę na obszary które pomogą zaoszczędzić nawet niewielkie kwoty. Mała oszczędność może szybko zmienić się w dużą oszczędność dla całej firmy. Wielu dostawców oferuje jako zachętę rabaty za stałą współpracę. Dlaczego nie skorzystać z tego?

 

Inne strategie wysyłki

Istnieje wiele różnych sposobów wysyłki w zależności od asortymentu, klientów, branży. Niezależnie od tego, postaraj się wprowadzić wszystkie, bądź jak najwięcej z opcji poniżej:

  • Zawsze wysyłaj produkty na czas. Dobrym zwyczajem jest wysyłanie tego samego dnia, lub kolejnego.
  • Zawsze przekaż klientowi numer przesyłki.
  • Sposób w jaki wysyłasz zakupione produkty, stan pudełka i opakowania – wszystko ma znaczenie!
  • Należy zwrócić uwagę na promocje firm zajmujących się wysyłką towarów.
  • Ubezpieczaj przesyłki w przypadku wysyłki drogich przedmiotów.
  • Utrzymuj cennik wysyłki w prostej formie. Im więcej opcji, tym bardziej skomplikowany cennik, co budzi niechęć.
  • Postaraj się wyświetlać ceny wysyłki na stronie zakupów.
  • Źle wygląda, gdy klient musi się zalogować, aby zobaczyć koszty wysyłki.
  • Udostępniaj swój cennik wysyłki na stronie sklepu

Biznes online jest dziś dość trudny. Testowanie różnych strategii nie tylko pomoże Ci przetrwać na dzisiejszym konkurencyjnym rynku, ale będzie to również pomocnym w znalezieniu właściwej strategii.

nopCommerce oferuje szereg funkcji, które obejmuje również opcję wysyłki jak i konfiguracji kosztów na podstawie wagi zamówienia lub sumy zamówienia, podając dodatkowe koszty wysyłki za produkt, tworząc zniżki kosztów, dostępnych metod ograniczających wysyłkę w zależności od kraju, a także wiele więcej. nopCommerce oferuje także opcje dla klientów, umożliwiając im wybranie preferowanego dostawcy: UPS, FedEx, czy innych

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/12-key-shipping-strategies-for-your-e-commerce-business.aspx

Znaczniki: e-handel , ecommerce , sklep internetowy
details

Jak przygotować sklep na okres świąteczny?

25 maja 2015
Komentarze (0)

Sezon świąteczny jest rzeczywiście jednym z najbardziej dochodowych okresów w roku. Dość ważnym dla sklepów internetowych jest określenie strategii działania, w celu upewnienia się, że ich strona jest gotowa do przedświątecznego pośpiechu. Niektórzy sprzedawcy skupiają się wyłącznie na możliwie szybkiego zrealizowania zamówienia. Inni koncentrują się w szczególności na przygotowaniu strony do dużego natężenia ruchu internetowego. Zaskakującym może być fakt, że wielu właścicieli firm nie ma czasu w pierwszych latach działalności, zaplanować działań na okres świąteczny.

Kluczem, do wykorzystania dużego ruchu, jest zwrócenie uwagi na możliwie wszystkie obszary, zamiast koncentrować się na jednej rzeczy. Prawidłowo zaplanowana strategia może nagrodzić udanym sezonem i uchronić od rozczarowania.

 

Utwórz kalendarz promocyjny

Utworzenie kalendarza powinno być pierwszym krokiem w planowaniu w okresie świątecznym. W takim kalendarzu będzie można zaznaczyć:

  • W jakie święta będzie firma uczestniczyć,
  • Rodzaj ofert
  • Kiedy rozpocząć należy kampanię

Śledzenie kalendarza z zaznaczonymi datami rozpoczęcia i zakończenia promocji to zawsze dobry pomysł. Dodatkowo można go ustawić w Internecie w taki sposób, aby był łatwo dostępny dla całego zespołu. Można wykorzystać do tego usługi takie jak Google Docs, Google Calendar czy Dropbox, do których dostęp można uzyskać z dowolnego miejsca.

 

Tworzenie planu marketingowego

Należy stworzyć strategię marketingową, aby mieć dochodowe Święta. Upewnij się, że sklep internetowy ma właściwą ekspozycję w różnych kanałach reklamowych, aby zaprezentować możliwie wszystkie promocje i rabaty, które są oferowane.

  • Wysyłaj emaile i newslettery do klientów. Powiadamianie poprzez emaile jest doskonałym sposobem, aby zaprezentować promocje, które sklep oferuje. Wysyłanie wiadomości email okresowe przed sezonem utrzymuje klientów i stymuluje zainteresowanie działalnością firmy. Marketing prowadzony przy użyciu poczty elektronicznej to tani sposób dotarcia do klientów, w porównaniu do wydawania pieniędzy na broszury, ulotki lub inne materiały drukarskie.
  • Pisz na blogu. Blog z pewnością może pomóc rozwijającej się firmie, a pisanie o nowościach, promocjach może przyciągnąć nowych klientów do sklepu. Blog jest świetnym sposobem, aby mieć wysokiej jakości treści na swojej stronie internetowej związanej z Twoimi produktami, czy usługami.
  • Media społecznościowe, są doskonałą platformą promocji. Promowanie produkty i usługi na portalach takich jak Facebook, Twitter, Google+, pomoże łatwo dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Korzystanie z mediów społecznościowych może łatwo zwiększyć świadomość marki i Twojej firmy, bez dużych nakładów.
  • Zwróć uwagę na grafikę strony. Szczególna grafika i wygląd pomoże zwrócić uwagę na kampanię reklamowe, dodatkowo raz przygotowana grafika nie będzie wymagać ingerencji w przypadku podobnych promocji. Spraw, aby odwiedzający zwrócili uwagę na promocje które oferujesz, np. poprzez zastosowanie reklamy typu pop-up.

 

Optymalizacja, testowanie i bezpieczeństwo

Tak, masz zaplanowany kalendarz na cały rok, plan marketingowy, co jeszcze? Najgorszym scenariuszem jest, otrzymanie ruchu Internetowego w jednym momencie, co w konsekwencji może spowodować nawet utratę strony na pewien czas. Wraz ze wzrostem ruchu na witrynie, w przedświątecznym pośpiechu, pojawia się ryzyko awarii lub przeciążenia strony. Ważnym jest, aby być przygotowanym na takie sytuacje wcześniej i skonsultować się z dostawcą usług hostingowych (lub administratorem serwera) o sposób zminimalizowania ryzyka przeciążenia. Dobrą praktyką, jest przetestowanie witryny, zarówno pod kątem wydajności jak i bezpieczeństwa. W czasie szczytu, przy dużej ilości zamówień, zwiększa się również liczba oszustw, czy fałszywych płatności.

 

Wskazówki

  • Proste kampanie marketingowe
  • Przetestuj swoje kody promocyjne i zniżkowe (bywały wpadki w tym zakresie)
  • Dobrą praktyką jest posiadanie biblioteki kodów zniżkowych i promocyjnych
  • Upewnij się, że Twój sklep posiada certyfikat SSL
  • Najważniejsze: testuj swoją witrynę, bez ustanku.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/11-how-to-prepare-your-e-commerce-store-for-the-holiday-season.aspx

Znaczniki: ecommerce , e-handel , sklep internetowy
details

Wybór odpowiedniego procesu realizacji transakcji

5 maja 2015
Komentarze (0)

Rezygnacja z zakupów jest dość powszechna w Internecie. Dla każdego właściciela firmy jest frustrujące, gdy zobaczy ilość rezygnacji z zakupów. Gdy klient przed dokonaniem płatności napotyka na jakiś problem, w efekcie czego rezygnuje z zakupów.

Mylący proces realizacji płatności może łatwo doprowadzić do sytuacji „porzucenia koszyka”. I to jest właśnie zadanie dla właściciela firmy, aby maksymalnie ułatwić proces dokonania płatności. Wiele sklepów internetowych, w tym nopCommerce, podjęły się modyfikacji w nowym trendzie, zmierzającym do zmniejszenia liczby kroków które klient sklepu musi pokonać, aby zrealizować własne zamówienie.

Każdy właściciel sklepu powinien dążyć do osiągnięcia właściwego procesu realizacji. Porównamy więc dwa procesy, jednostronicowy jak i wielostronicowy, oraz jak wpływają na czas zakupów oraz sprzedaży.

 

System jednostronicowy

Jak sama nazwa wskazuje, jednostronicowy formularz płatności znajduje się na jednej stronie. W zasadzie, jeden formularz znajduje się na wielu stronach, ale w skróconej wersji. Termin „jednostronicowy” przekazuje proste, ale ważne przesłanie do odbiorców w Internecie, czyli prosty, łatwy w użyciu i przyjazny. Dlaczego jest to bardziej przyjazna opcja? Najlepszym sposobem na zrozumienie tego pojęcia jest, porównanie procesu realizacji przez supermarket. Większość ludzi w supermarkecie przechodzi do szybkiej kasy, lub tam, gdzie kolejka jest mniejsza.

Szybka kasa: Nie ma wątpliwości co do faktu, że jedna strona szybciej się załaduje, niż kilka.

Łatwa nawigacja: kolejny powód, dla klientów internetowych, wszystko zorganizowane na jednej stronie, przejrzyście z góry na dół.

Liniowość: w odniesieniu do układu graficznego, proces jednostronicowy nie rozprasza klientów, co zmniejsza ryzyko opuszczenia sklepu.

 

System wielostronicowy

Podobnie jak powyższy system, tak i ten posiada pewne zalety. Przydatny przy złożonych zamówieniach, takich jak zamawianie elementów z wielu adresów wysyłkowych lub złożenie zamówienia na konfigurowalnych elementach, z wieloma opcjami. Jest łatwy przy korzystaniu z metod płatności firm trzecich, partnerów sklepu, którzy umożliwiają szybkie zaksięgowanie operacji  i tym samym przyśpieszą finalizację zamówienia.

Większość sklepów w dalszym ciągu oferuje wielostronicowy proces finalizacji transakcji. A więc i większość użytkowników, którzy są zaznajomieni ze sklepami online, są również zaznajomieni z tym procesem. Dlaczego więc dokonywać w nim zmian?

 

Interesujący fakt

Czy wiesz, że udokumentowana ilość rezygnacji z transakcji wynosi 68,06%? Zobacz: http://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate

Nie ma procesu, który sprawi, że ten odsetek spadnie do 0%. Jednak każdy właściciel sklepu powinien wybrać taki rodzaj procesora, aby odsetek rezygnacji z zakupów był jak najmniejszy.

 

nopCommerce, jako lider oprogramowania sklepów internetowych, oferuje oba systemy płatności. Udostępnia również opcje personalizacji, pozwalając klientom na wybranie opcji, takich jak kupony rabatowe.

Znaczniki: sklep internetowy , nopCommerce , ecommerce
details

Jak sprawić, by Twój sklep wyglądał bardziej profesjonalnie

24 kwietnia 2015
Komentarze (0)

Projektowanie stron internetowych zmienia się w bardzo szybkim tempie, trendy zmieniają się cały czas. Ponieważ technologia rozwija się, łatwo wpaść w pułapkę złego projektowania przez co Twoja strona może zacząć wyglądać nieprofesjonalnie. Brzydki układ, zaśmiecona strona może łatwo odpędzić potencjalnych klientów ze sklepu internetowego. Pamiętaj, nikt nie chce kupować na nieintuicyjnej stronie.

Więc pytanie, jak zrobić swój sklep by był kuszącym dla odwiedzających? Oto kilka wskazówek dla poprawy witryny, które sprawią, że będzie wyglądać bardziej profesjonalnie.

 

Prosto i czysto

Czasami po prostu chcesz pokazać wszystko na stronie, co możesz zaoferować, ale można wtedy łatwo zrobić ją nieczytelną. W układzie strony, odpowiednią proporcją między ilością grafiki a białą przestrzenią jest taka, która koncentruje uwagę klienta na treści witryny. Zbyt wiele reklam, banery, przyciski, zdjęcia produktów lub ikony może łatwo zrobić stronę nieco za ciężką. Obecnie wielu programistów stron internetowych dostosowuje płaski interfejs użytkownika, zamiast używania efektu 3D. Dlaczego więc nie przyjąć tego płaskiego interfejsu, w kierunku którego zmierza trend projektowania stron?

 

Odpowiednie logo = marka

Kiedy włożysz wiele wysiłku w zaprojektowanie logo, aby wyglądało niepowtarzalnie i wyjątkowo, może być to postrzegane jako krok w kierunku wielkiej firmy reprezentowanej jako marka. Zawsze należy mieć na uwadze jedną rzecz, że dobre logo może mieć duże znaczenie. Niepowtarzalne logo jest znacznie łatwiejsze do zapamiętania niż kilka losowych słów. Staraj się zobaczyć swoje logo, jako twarz firmy, to pierwsza rzecz, którą ludzie będą pamiętać w odniesieniu do Twojej działalności. Dodaj logo widoczne na stronie głównej i podstronach w celu promowania biznesu w Internecie jako marki.

Wskazówka: Oto najnowsze trendy projektowania logo, które mogą Cię zainspirować.

 

Użyj kolorów i tekstu

By Twój sklep wyglądał elegancko i nowocześnie, dobrym pomysłem jest użycie neutralnej palety kolorów. Upewnij się, że kolory będą ze sobą współgrać. Wielu programistów stron, aby zachować spójną kolorystkę, używa tych samych kolorów, z których zbudowane jest logo firmy. Dobrą praktyką jest wykorzystanie takich kolorów, które tworzą tekst, aby nie przyprawiać odwiedzających o zawrót głowy podczas czytania treści. Wykorzystanie kontrastu w projekcie strony zawsze sprawia, że sklep będzie wyglądał bardziej profesjonalnie.

Tekst jest bardzo ważną częścią strony. Jest by sprawić, że strona będzie miała charakter informacyjny i by móc odpowiedzieć na pytania gości.

  • Kolor czcionki – jest bardzo istotny w odniesieniu do poprawy czytelności. Spróbuj unikać błędów takich jak korzystanie z koloru żółtego lub fluorescencyjnego na białym, czerwonym lub niebieskim tle, które uczynią tekst dość trudnym do odczytania
  • Ogranicz wykorzystanie czcionek – spróbuj utworzyć wygląd strony, który korzysta z dwóch, maksymalnie trzech krojów czcionek.
  • Bądź konsekwentny – spójność w hierarchii jest ważnym czynnikiem w tworzeniu przyjaznego dla użytkownika wyglądu. Przykładowo, wszystkie nagłówki i tytuły powinny być mieć ten sam rozmiar, kolor i czcionkę.

 

Zwróć uwagę na widok mobilny

Profesjonalna strona internetowa jest czymś, co wygląda profesjonalnie na każdym urządzeniu. Przy wybieraniu czcionki, koloru i układu witryny sklepu internetowego, należy pamiętać, że ludzie będą szukać w sklepie nie tylko na laptopie, ale coraz częściej na ekranach telefonów komórkowych. Obecnie wszystkie strony powinny być zoptymalizowane dla smartfonów, tabletów, komputerów stacjonarnych, dla każdej przeglądarki czy nawet konsoli do gry.

Wskazówka: więcej o budowaniu strony dla urządzeń mobilnych pisaliśmy tu: http://nopcommerce.pl/dlaczego-priorytetem-dla-witryny-jest-responsywno%C5%9B%C4%87 oraz http://nopcommerce.pl/dlaczego-zwi%C4%99kszenie-u%C5%BCyteczno%C5%9Bci-dla-urz%C4%85dze%C5%84-mobilnych-jest-niezb%C4%99dne-dla-twojego-sklepu

 

nopCommerce oferowany jest z domyślnym motywem, który oferuje jednolity układ na wszystkich stronach sklepu i pomaga mu wyglądać profesjonalnie. Wygląd jest bardzo przejrzysty i łatwy w personalizacji. Domyślny motyw nopCommerce obsługuje również responsywność, która jest zoptymalizowana dla każdego rozmiaru ekranu.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/9-how-to-make-your-e-commerce-site-look-more-professional.aspx

details