RSS Blog

04 wrzesień

Wielu nowych właścicieli sklepów rozpoczynając swój biznes w Internecie, jest podekscytowanych potencjalnymi zarobkami. W całym ferworze związanym z uruchomieniem, często popełniają typowe błędy, biorąc kilka istotnych rzeczy za pewnik nie biorąc pod uwagę ważnych działań.

To zupełnie zrozumiałe, dlaczego te błędy są popełniane przez nowych właścicieli. Są tak bardzo skupieni na uruchomieniu sklepu, że pomijają ważne szczegóły, co często bywa początkiem końca.

Spróbujmy przyjrzeć się tym błędom dokładniej.

 

Brak SEO, ale oczekuje pierwszej pozycji w wyszukiwarce

To chyba jeden z najczęstszych błędów w internetowym świecie biznesu. Brak skupienia się na SEO, ale chęć osiągnięcia dobrej pozycji w najpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing, Yahoo.

Wyszukiwarki są najczęściej stosowanym medium do zaprezentowania swoich produktów szerszej publice. Ranga witryny sklepu opiera się na pozycji w różnych wyszukiwarkach. Jeśli nie wiesz, jak to osiągnąć, zawsze możesz skorzystać z profesjonalnej pomocy, lub doradztwa, ponieważ możesz pomijać w ten sposób dużą liczbę potencjalnych klientów.

Wskazówka: przeczytaj też artykuł http://nopcommerce.pl/5-najpopularniejszych-mit%C3%B3w-seo-w-%C5%9Bwiecie-e-commerce

 

Brak strategii marketingowej

Jeśli rozpoczynasz nowy biznes online, musisz zapamiętać, że ludzie nie są świadomi tego co produkujesz czy jakie produkty oferujesz. Chyba, że im o tym powiesz.

Powinieneś mieć dobrą strategię marketingową w celu prowadzenia udanego biznesu tak, aby sklep internetowy uzyskał właściwą pozycję do zaprezentowania Twoich produktów grupie docelowej. Strategia marketingowa powinna zawierać: skupienie się na SEO, reklamie produktów na głównych platformach komunikacji (np. forum), dzięki czemu zyskasz od razu na dobrej obsłudze klienta, jak również otrzymasz informacje zwrotne.

Ważne jest, aby zrozumieć, że nawet jeśli znajdziesz niszę, a klienci nie będą w stanie znaleźć Twoich produktów, Twój sklep może być w poważnym niebezpieczeństwie. Bez planu marketingowego nie można mieć dochodowego biznesu.

Wskazówka: artykuł o tym, jak rozpocząć biznes online: http://nopcommerce.pl/jak-rozpocz%C4%85%C4%87-biznes-online-przewodnik

 

Nieprzyjazna strona internetowa

Czy strona sklepu jest łatwa w obsłudze? Wiele powie, że strona przyjazna powinna mieć mnóstwo funkcji, wspaniały projekt graficzny, układ. Tak, to też jest ważne, jednak jeśli brakuje funkcji interakcji między Tobą a klientem to poważny błąd. Poniżej błędy, które mogą powstrzymać klientów przed zakupem.

  • Brak strony „Kontakt” – jeśli klienci nie widzą sposobu na skontaktowanie się z Tobą, będą niechętni do złożenia zamówienia. A co jeśli będą problemy z zamówieniem? Jak wówczas mogą skontaktować się z Toba? To Twoje zadanie: zadbać aby klienci łatwo mogli się skontaktować.
  • Brak adresu lub numeru telefonu na stronie internetowej – wielu klientów jest ciekawych, gdzie znajdują się produkty, czy firma posiada fizyczny adres. Dodanie numeru telefonu dodaje wiarygodności Twojej firmie.

Wskazówka: artykuł, jak ważne jest wsparcie od klientów: http://nopcommerce.pl/najlepsze-wsparcie-od-klienta

Unikanie tych błędów nie gwarantuje sukcesu firmie, ale na pewno ma wpływ na działalność. Dlaczego nie zwrócić uwagi na te małe rzeczy, zanim jeszcze otworzysz sklep?

nopCommerce jest najlepszym darmowym oprogramowaniem sklepu internetowego. Posiada kompletny zestaw funkcji, łatwych w obsłudze, wystarczająco dobrych nawet dla dużych firm. Jest to bezpieczna, skalowalna i rozszerzalna platforma e-handlu. Sklep oparty na nopCommerce może być uruchomiony w ciągu kliku minut. Wszystko co należy zrobić, to pobrać oprogramowanie i postępować z prostymi instrukcjami w czasie procesu instalacji. nopCommerce jest cały czas rozwijany, abyś mógł w pełni korzystać z najnowszych technologii.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/19-some-common-mistakes-that-new-store-owners-make.aspx

Wielu nowych właścicieli sklepów rozpoczynając swój biznes w Internecie, jest podekscytowanych potencjalnymi zarobkami. W całym ferworze związanym z uruchomieniem, często popełniają typowe błędy, biorąc kilka istotnych rzeczy za pewnik nie biorąc pod uwagę ważnych działań.

To zupełnie zrozumiałe, dlaczego te błędy są popełniane przez nowych właścicieli. Są tak bardzo skupieni na uruchomieniu sklepu, że pomijają ważne szczegóły, co często bywa początkiem końca.

Spróbujmy przyjrzeć się tym błędom dokładniej.

 

Brak SEO, ale oczekuje pierwszej pozycji w wyszukiwarce

To chyba jeden z najczęstszych błędów w internetowym świecie biznesu. Brak skupienia się na SEO, ale chęć osiągnięcia dobrej pozycji w najpopularniejszych wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing, Yahoo.

Wyszukiwarki są najczęściej stosowanym medium do zaprezentowania swoich produktów szerszej publice. Ranga witryny sklepu opiera się na pozycji w różnych wyszukiwarkach. Jeśli nie wiesz, jak to osiągnąć, zawsze możesz skorzystać z profesjonalnej pomocy, lub doradztwa, ponieważ możesz pomijać w ten sposób dużą liczbę potencjalnych klientów.

Wskazówka: przeczytaj też artykuł http://nopcommerce.pl/5-najpopularniejszych-mit%C3%B3w-seo-w-%C5%9Bwiecie-e-commerce

 

Brak strategii marketingowej

Jeśli rozpoczynasz nowy biznes online, musisz zapamiętać, że ludzie nie są świadomi tego co produkujesz czy jakie produkty oferujesz. Chyba, że im o tym powiesz.

Powinieneś mieć dobrą strategię marketingową w celu prowadzenia udanego biznesu tak, aby sklep internetowy uzyskał właściwą pozycję do zaprezentowania Twoich produktów grupie docelowej. Strategia marketingowa powinna zawierać: skupienie się na SEO, reklamie produktów na głównych platformach komunikacji (np. forum), dzięki czemu zyskasz od razu na dobrej obsłudze klienta, jak również otrzymasz informacje zwrotne.

Ważne jest, aby zrozumieć, że nawet jeśli znajdziesz niszę, a klienci nie będą w stanie znaleźć Twoich produktów, Twój sklep może być w poważnym niebezpieczeństwie. Bez planu marketingowego nie można mieć dochodowego biznesu.

Wskazówka: artykuł o tym, jak rozpocząć biznes online: http://nopcommerce.pl/jak-rozpocz%C4%85%C4%87-biznes-online-przewodnik

 

Nieprzyjazna strona internetowa

Czy strona sklepu jest łatwa w obsłudze? Wiele powie, że strona przyjazna powinna mieć mnóstwo funkcji, wspaniały projekt graficzny, układ. Tak, to też jest ważne, jednak jeśli brakuje funkcji interakcji między Tobą a klientem to poważny błąd. Poniżej błędy, które mogą powstrzymać klientów przed zakupem.

  • Brak strony „Kontakt” – jeśli klienci nie widzą sposobu na skontaktowanie się z Tobą, będą niechętni do złożenia zamówienia. A co jeśli będą problemy z zamówieniem? Jak wówczas mogą skontaktować się z Toba? To Twoje zadanie: zadbać aby klienci łatwo mogli się skontaktować.
  • Brak adresu lub numeru telefonu na stronie internetowej – wielu klientów jest ciekawych, gdzie znajdują się produkty, czy firma posiada fizyczny adres. Dodanie numeru telefonu dodaje wiarygodności Twojej firmie.

Wskazówka: artykuł, jak ważne jest wsparcie od klientów: http://nopcommerce.pl/najlepsze-wsparcie-od-klienta

Unikanie tych błędów nie gwarantuje sukcesu firmie, ale na pewno ma wpływ na działalność. Dlaczego nie zwrócić uwagi na te małe rzeczy, zanim jeszcze otworzysz sklep?

nopCommerce jest najlepszym darmowym oprogramowaniem sklepu internetowego. Posiada kompletny zestaw funkcji, łatwych w obsłudze, wystarczająco dobrych nawet dla dużych firm. Jest to bezpieczna, skalowalna i rozszerzalna platforma e-handlu. Sklep oparty na nopCommerce może być uruchomiony w ciągu kliku minut. Wszystko co należy zrobić, to pobrać oprogramowanie i postępować z prostymi instrukcjami w czasie procesu instalacji. nopCommerce jest cały czas rozwijany, abyś mógł w pełni korzystać z najnowszych technologii.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/19-some-common-mistakes-that-new-store-owners-make.aspx

28 sierpień

Recenzje produktów są idealne dla sklepów internetowych, nawet te, które nie są pozytywne. Według badania przeprowadzonego przez „2009 The Nielsen Company”, 70% kupujących, ufa opinii innych konsumentów zamieszczonych w Internecie. Obecnie większość klientów poszukuje recenzji produktów przed dokonaniem zakupów. Statystyki pokazują, że sklepy które oferują recenzje, zwiększyły średni wskaźnik zamówień w porównaniu do innych sklepów internetowych, które nie korzystają z takiej funkcjonalności.

Dzisiaj omówimy kilka powodów, które wytłumaczą, czemu recenzje muszą być w każdym sklepie online.

 

Zaufanie, lojalność

Faktem jest, że recenzje produktów wpływają na zwiększenie zaufania do produktu, nawet przedstawione przez osoby, których kupujący nie znają. Recenzje są często postrzegane jako opinie innych, którzy nie chcą im sprzedać produktu, są więc uczciwi, a ich opinia oparta na osobistych doświadczeniach. Recenzje o produkcie są więc obiektywne. W wielu przypadkach, gdy klient nie ma 100% pewności co do produktu, pozytywne opinie mogą go zmotywować do zakupu.

 

Recenzje prezentują zaufanie do produktów

Jako właściciel naprawdę wierzysz w swój produkt, dlatego nie ma powodu, by nie pozwalać na dodawanie recenzji na stronie sklepu. Twoje zaufanie do opinii o produktach może łatwo zwiększyć zaufanie klientów do zakupu. Liczne badania wskazują, że już same opinie mają pozytywny wpływ na sprzedaż w stosunku gdy nie ma opinie w ogóle.

 

Lepsza pozycja w wyszukiwarkach (SEO)

Każda firma w Internecie wie doskonale, jak ważne jest posiadanie odpowiednich słów kluczowych na stronie sklepu i związanych z nimi produktami. Mając opinie produktów na stronie, pozwalasz klientom na wpisywanie ważnych słów kluczowych, co ma odzwierciedlenie w pozycji wyników wyszukiwarek internetowych. Recenzje są doskonałym sposobem, aby mieć na stronie wiele wysokiej jakości treści, związanych z produktami, które są indeksowane przez wszystkie główne wyszukiwarki jakie jak Google, Bing czy Yahoo. Im bardziej oryginalne treści, tym lepiej dla SEO.

 

Negatywne opinie nie są szkodliwe

Wiele firm myśli, że negatywne opinie mogą mieć wpływ na ich sprzedaż. Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna. Negatywne opinie rzeczywiście mogą pomóc witrynie, gdyż klienci uważają, że recenzje są bezstronne. Jako klient, jeśli  widzisz tylko pozytywne recenzje, nie stajesz się bardziej podejrzliwy? Kiedy klienci zobaczą również i negatywne opinie, mają wrażenie, że właściciel sklepu, nie zatrudnił osób w celu pisania opinii, a te przedstawione są prawdziwe.

Ciekawostka: Journal of Consumer Research przeprowadził badanie na temat negatywnych opinii i ich wpływu na sprzedaż. Badania pokazują, że firmy mogą korzystać, gdy klienci będą pisać recenzje, nawet te negatywne.

 

Pomoc w ulepszaniu produktów

Recenzje są jednym z najlepszych sposobów, aby otrzymać informacje od swoich klientów. Opinie o produkcie mogą być ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji o zakupie. Przypuśćmy, że sklep internetowy oferuje produkt, z niezrozumiałą instrukcją. Wielu klientów może zatem umieścić negatywną opinię o skomplikowanej instrukcji montażu dołączonej do produktu. To wielka szansa dla sklepu, aby posłuchać klientów i zmienić taką instrukcję.

Ciekawostka: według sondażu przeprowadzonego przez Dimensional Research, 90% kupujących twierdzi, że pozytywne opinie na forum mają wpływ na decyzję o zakupie, podczas gdy 86% stwierdziło, że na ich decyzję wpłynęła negatywna opinia.

nopCommerce oferuje funkcję recenzji, która jest jedną z najlepszych form marketingu. Prosząc o wsparcie klientów, dajesz im narzędzie, dzięki któremu ich głos może zaistnieć i inni mogą go zobaczyć. nopCommerce obsługuje również funkcję uczynności („czy ta opinia była pomocna?”).

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/18-why-product-reviews-are-a-must-have-for-online-stores.aspx

Recenzje produktów są idealne dla sklepów internetowych, nawet te, które nie są pozytywne. Według badania przeprowadzonego przez „2009 The Nielsen Company”, 70% kupujących, ufa opinii innych konsumentów zamieszczonych w Internecie. Obecnie większość klientów poszukuje recenzji produktów przed dokonaniem zakupów. Statystyki pokazują, że sklepy które oferują recenzje, zwiększyły średni wskaźnik zamówień w porównaniu do innych sklepów internetowych, które nie korzystają z takiej funkcjonalności.

Dzisiaj omówimy kilka powodów, które wytłumaczą, czemu recenzje muszą być w każdym sklepie online.

 

Zaufanie, lojalność

Faktem jest, że recenzje produktów wpływają na zwiększenie zaufania do produktu, nawet przedstawione przez osoby, których kupujący nie znają. Recenzje są często postrzegane jako opinie innych, którzy nie chcą im sprzedać produktu, są więc uczciwi, a ich opinia oparta na osobistych doświadczeniach. Recenzje o produkcie są więc obiektywne. W wielu przypadkach, gdy klient nie ma 100% pewności co do produktu, pozytywne opinie mogą go zmotywować do zakupu.

 

Recenzje prezentują zaufanie do produktów

Jako właściciel naprawdę wierzysz w swój produkt, dlatego nie ma powodu, by nie pozwalać na dodawanie recenzji na stronie sklepu. Twoje zaufanie do opinii o produktach może łatwo zwiększyć zaufanie klientów do zakupu. Liczne badania wskazują, że już same opinie mają pozytywny wpływ na sprzedaż w stosunku gdy nie ma opinie w ogóle.

 

Lepsza pozycja w wyszukiwarkach (SEO)

Każda firma w Internecie wie doskonale, jak ważne jest posiadanie odpowiednich słów kluczowych na stronie sklepu i związanych z nimi produktami. Mając opinie produktów na stronie, pozwalasz klientom na wpisywanie ważnych słów kluczowych, co ma odzwierciedlenie w pozycji wyników wyszukiwarek internetowych. Recenzje są doskonałym sposobem, aby mieć na stronie wiele wysokiej jakości treści, związanych z produktami, które są indeksowane przez wszystkie główne wyszukiwarki jakie jak Google, Bing czy Yahoo. Im bardziej oryginalne treści, tym lepiej dla SEO.

 

Negatywne opinie nie są szkodliwe

Wiele firm myśli, że negatywne opinie mogą mieć wpływ na ich sprzedaż. Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna. Negatywne opinie rzeczywiście mogą pomóc witrynie, gdyż klienci uważają, że recenzje są bezstronne. Jako klient, jeśli  widzisz tylko pozytywne recenzje, nie stajesz się bardziej podejrzliwy? Kiedy klienci zobaczą również i negatywne opinie, mają wrażenie, że właściciel sklepu, nie zatrudnił osób w celu pisania opinii, a te przedstawione są prawdziwe.

Ciekawostka: Journal of Consumer Research przeprowadził badanie na temat negatywnych opinii i ich wpływu na sprzedaż. Badania pokazują, że firmy mogą korzystać, gdy klienci będą pisać recenzje, nawet te negatywne.

 

Pomoc w ulepszaniu produktów

Recenzje są jednym z najlepszych sposobów, aby otrzymać informacje od swoich klientów. Opinie o produkcie mogą być ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji o zakupie. Przypuśćmy, że sklep internetowy oferuje produkt, z niezrozumiałą instrukcją. Wielu klientów może zatem umieścić negatywną opinię o skomplikowanej instrukcji montażu dołączonej do produktu. To wielka szansa dla sklepu, aby posłuchać klientów i zmienić taką instrukcję.

Ciekawostka: według sondażu przeprowadzonego przez Dimensional Research, 90% kupujących twierdzi, że pozytywne opinie na forum mają wpływ na decyzję o zakupie, podczas gdy 86% stwierdziło, że na ich decyzję wpłynęła negatywna opinia.

nopCommerce oferuje funkcję recenzji, która jest jedną z najlepszych form marketingu. Prosząc o wsparcie klientów, dajesz im narzędzie, dzięki któremu ich głos może zaistnieć i inni mogą go zobaczyć. nopCommerce obsługuje również funkcję uczynności („czy ta opinia była pomocna?”).

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/18-why-product-reviews-are-a-must-have-for-online-stores.aspx

17 sierpień

Co przychodzi Ci do głowy na hasło: lista życzeń? Zastosowanie tej funkcji jest dokładnie takie, jak brzmi: lista rzeczy które trzeba pozyskać. Jako właściciel sklepu, chciałbyś, aby klienci mogli zapisać listę produktów w przechowalni, tak aby przejrzeć lub kupić je później? Czy chciałbyś, aby klienci mogli podzielić się swoją listą z rodziną?

Lista życzeń jest świetnym sposobem na budowanie lojalności klientów wobec Twojego sklepu. Posiadając listę, sklep pozwala zaangażować się w problemy klientów, pozwalając im na tworzenie listy, czego pragną, ich preferencje dotyczące przyszłego zakupu.

Czy każdy sklep internetowy potrzebuje listy życzeń? Odpowiedź w większości przypadków jest na tak, z następujących powodów:

Zrozumienie potrzeb – lista życzeń to świetny sposób by dowiedzieć się czego pragną. To jak mały wycinek preferencji Twojego klienta. To jak szeroko otwarte drzwi, które mogą być źródłem wiedzy o Twoich klientach, a to się im podoba.

Klienci lubią dzielić się swoją listą życzeń – zapewnienie klientom sposobu podzielenia się listą z bliskimi. Dobrym pomysłem jest wygenerowanie unikalnego linku, aby mógł być łatwo udostępniony różnymi kanałami.

Lista to również narzędzie marketingowe – inne spojrzenie na listę jest marketing, ponieważ jest bardzo ukierunkowany i odbiorcy zawsze są zmotywowani, aby go używać. Na przykład kiedy Twój młodszy brat mówi, że jego lista życzeń jest w pewnym sklepie. Pierwszą rzeczą, którą zamierzasz zrobić to najprawdopodobniej odwiedziny w tym sklepie i sprawdzenie listy życzeń, co może skutkować zakupieniem prezentu dla brata.

Jak więc lista może być narzędziem marketingowym? Wprowadzenie nowych klientów do sklepu, tak jak na przykładzie wyżej.

 

Jak zachęcić klientów do powrotu?

Lista życzeń może zwiększyć ruch na stronie, ponieważ zachęca klientów do powrotu i zakupu w późniejszym okresie. Umożliwienie klientom, zapisu listy życzeń i przypisanie ich do ich konta internetowego daje im możliwość powrotu do miejsca zakupu i zalogowania się w każdym miejscu i czasie, aby wyświetlić lub edytować elementy listy.

 

Lista może być użyta przy różnych okazjach jak wesela czy urodziny. Jakie korzyści daje?

  • Kupujący ma pewność, że nie kupił złego prezentu
  • Gwarancję, że obdarowany będzie się cieszył
  • Pozwala uniknąć niezręcznych momentów, gdy obdarowany rozpakuje prezent i znajdzie tam coś, czego nie chciał

 

Korzyści dla właściciela sklepu

  • Reklama sklepu, wielu ludzi trafia na witrynę, tylko dlatego, że ktoś z rodziny im podesłał link
  • Pozwala administratorom śledzić, co klienci przechowują i odpowiednio przygotować kampanie promocyjne

 

nopCommerce oferuje funkcję listy życzeń, jak również umożliwia łatwe przeniesienie pozycji z listy do koszyka, aby ułatwić poruszanie się po stronie.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/17-why-your-online-store-needs-a-wish-list.aspx

Co przychodzi Ci do głowy na hasło: lista życzeń? Zastosowanie tej funkcji jest dokładnie takie, jak brzmi: lista rzeczy które trzeba pozyskać. Jako właściciel sklepu, chciałbyś, aby klienci mogli zapisać listę produktów w przechowalni, tak aby przejrzeć lub kupić je później? Czy chciałbyś, aby klienci mogli podzielić się swoją listą z rodziną?

Lista życzeń jest świetnym sposobem na budowanie lojalności klientów wobec Twojego sklepu. Posiadając listę, sklep pozwala zaangażować się w problemy klientów, pozwalając im na tworzenie listy, czego pragną, ich preferencje dotyczące przyszłego zakupu.

Czy każdy sklep internetowy potrzebuje listy życzeń? Odpowiedź w większości przypadków jest na tak, z następujących powodów:

Zrozumienie potrzeb – lista życzeń to świetny sposób by dowiedzieć się czego pragną. To jak mały wycinek preferencji Twojego klienta. To jak szeroko otwarte drzwi, które mogą być źródłem wiedzy o Twoich klientach, a to się im podoba.

Klienci lubią dzielić się swoją listą życzeń – zapewnienie klientom sposobu podzielenia się listą z bliskimi. Dobrym pomysłem jest wygenerowanie unikalnego linku, aby mógł być łatwo udostępniony różnymi kanałami.

Lista to również narzędzie marketingowe – inne spojrzenie na listę jest marketing, ponieważ jest bardzo ukierunkowany i odbiorcy zawsze są zmotywowani, aby go używać. Na przykład kiedy Twój młodszy brat mówi, że jego lista życzeń jest w pewnym sklepie. Pierwszą rzeczą, którą zamierzasz zrobić to najprawdopodobniej odwiedziny w tym sklepie i sprawdzenie listy życzeń, co może skutkować zakupieniem prezentu dla brata.

Jak więc lista może być narzędziem marketingowym? Wprowadzenie nowych klientów do sklepu, tak jak na przykładzie wyżej.

 

Jak zachęcić klientów do powrotu?

Lista życzeń może zwiększyć ruch na stronie, ponieważ zachęca klientów do powrotu i zakupu w późniejszym okresie. Umożliwienie klientom, zapisu listy życzeń i przypisanie ich do ich konta internetowego daje im możliwość powrotu do miejsca zakupu i zalogowania się w każdym miejscu i czasie, aby wyświetlić lub edytować elementy listy.

 

Lista może być użyta przy różnych okazjach jak wesela czy urodziny. Jakie korzyści daje?

  • Kupujący ma pewność, że nie kupił złego prezentu
  • Gwarancję, że obdarowany będzie się cieszył
  • Pozwala uniknąć niezręcznych momentów, gdy obdarowany rozpakuje prezent i znajdzie tam coś, czego nie chciał

 

Korzyści dla właściciela sklepu

  • Reklama sklepu, wielu ludzi trafia na witrynę, tylko dlatego, że ktoś z rodziny im podesłał link
  • Pozwala administratorom śledzić, co klienci przechowują i odpowiednio przygotować kampanie promocyjne

 

nopCommerce oferuje funkcję listy życzeń, jak również umożliwia łatwe przeniesienie pozycji z listy do koszyka, aby ułatwić poruszanie się po stronie.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/17-why-your-online-store-needs-a-wish-list.aspx

03 sierpień

Wielokrotnie, korzyści z oferowania kart upominkowych są pomijane przez kupców. Kartami upominkowymi są bony, które posiadają pewną wartość pieniędzy i mogą być używane jako metody płatności.

Firmy, które czekają każdego roku na boom świątecznych zakupów, dzięki kartom mogą znacznie zwiększyć sprzedaż. Jedną z głównych zalet jest łatwość wytworzenia, spersonalizowania i dostosowania, a jednocześnie dają możliwość prześledzenia w których obszarach klienci najchętniej wydają pieniądze.

Według merachantwerehouse, karty podarunkowe sięgnęły 118 miliardów dolarów w 2013, co stanowi ośmioprocentowy wzrost w stosunku do roku 2012. Podczas gdy e-karty napędziły ogólny wzrost (z niemal 300 milionów dolarów w 2012 do 3 miliardów dolarów w 2013), tradycyjni sprzedawcy zanotowali wzrost z 36 mld do 39 mld.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych korzyści które oferuje sklep z kartami podarunkowymi

 

Świetny sposób na zaistnienie jako marki

Karty podarunkowe działają jako doskonałe narzędzie marketingowe. Jeśli kupujący karty daruje je swoim bliskim i przyjaciołom, Twoja marka będzie się rozprzestrzeniać wśród nowych klientów. Innymi słowy, można potraktować karty upominkowe, jako system polecania, który może wygenerować nowych, lojalnych klientów i większe przychody.

 

Nowi klienci

Obecni konsumenci kupują karty, ale oni już są naszymi klientami. Kiedy karty są dawane jako prezent, Twoja firma otwiera szeroko drzwi na nowych klientów. Dla wielu firm, karty podarunkowe nadal są skutecznym sposobem na wprowadzenie nowych kupujących, jak i sposobem zachęcania stałych klientów.

Innym sposobem, aby spojrzeć na karty przez pryzmat nowych klientów jest wprowadzenie nowego produktu, którego klienci niekoniecznie szukają. Ale jeśli otrzymaliby Twoją kartę, bardziej prawdopodobnym jest, że odwiedzą witrynę Twojego sklepu, a może nawet coś zakupią.

 

Zwiększenie dochodów/sprzedaży

Mimo, że karty posiadają pewną ilość pieniędzy, większość kupujących korzystających z kart, wyda w Twoim sklepie więcej, niż jest na karcie środków. Obdarowani kartą raczej odwiedzą Twój sklep aby spożytkować zgromadzone na niej środki, ale nie ma na to gwarancji. Jednak Ty, jako właściciel sklepu  zawsze otrzymasz należność z góry, niezależnie od tego, czy ktoś dokona zakupu, czy też nie.

Okres świąt jest okresem wzmożonej aktywności jeśli chodzi o karty podarunkowe. Ludzie którzy nie wiedzą co zakupić dla rodziny lub ukochanej osoby, często godzą się na zakup karty. Jest to więc też świetny sposób na zwiększenie przychodów firmy w tym okresie.

 

Jakie korzyści otrzymuje klient przez zakup bonów?

Dla wielu klientów, karta jest sposobem oszczędzenia czasu, ponieważ nie muszą się zastanawiać nad prezentem dla bliskiej osoby. Karty podarunkowe dają klientom większą elastyczność i wygodę, ponieważ może on być stosowany w każdej chwili i na każdego rodzaju asortymencie.

 

nopCommerce oferuje funkcjonalność kart podarunkowych, bez względu na to, czy prowadzisz sklep online czy offline. Oprogramowanie nopCommerce obsługuje dwa rodzaje kart: karty dostarczana za pośrednictwem poczty e-mail (wirtualne), oraz klasyczne (fizyczne) karty, wysyłane za pośrednictwem poczty.

  

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/16-key-benefits-of-offering-store-gift-cards.aspx

Wielokrotnie, korzyści z oferowania kart upominkowych są pomijane przez kupców. Kartami upominkowymi są bony, które posiadają pewną wartość pieniędzy i mogą być używane jako metody płatności.

Firmy, które czekają każdego roku na boom świątecznych zakupów, dzięki kartom mogą znacznie zwiększyć sprzedaż. Jedną z głównych zalet jest łatwość wytworzenia, spersonalizowania i dostosowania, a jednocześnie dają możliwość prześledzenia w których obszarach klienci najchętniej wydają pieniądze.

Według merachantwerehouse, karty podarunkowe sięgnęły 118 miliardów dolarów w 2013, co stanowi ośmioprocentowy wzrost w stosunku do roku 2012. Podczas gdy e-karty napędziły ogólny wzrost (z niemal 300 milionów dolarów w 2012 do 3 miliardów dolarów w 2013), tradycyjni sprzedawcy zanotowali wzrost z 36 mld do 39 mld.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych korzyści które oferuje sklep z kartami podarunkowymi

 

Świetny sposób na zaistnienie jako marki

Karty podarunkowe działają jako doskonałe narzędzie marketingowe. Jeśli kupujący karty daruje je swoim bliskim i przyjaciołom, Twoja marka będzie się rozprzestrzeniać wśród nowych klientów. Innymi słowy, można potraktować karty upominkowe, jako system polecania, który może wygenerować nowych, lojalnych klientów i większe przychody.

 

Nowi klienci

Obecni konsumenci kupują karty, ale oni już są naszymi klientami. Kiedy karty są dawane jako prezent, Twoja firma otwiera szeroko drzwi na nowych klientów. Dla wielu firm, karty podarunkowe nadal są skutecznym sposobem na wprowadzenie nowych kupujących, jak i sposobem zachęcania stałych klientów.

Innym sposobem, aby spojrzeć na karty przez pryzmat nowych klientów jest wprowadzenie nowego produktu, którego klienci niekoniecznie szukają. Ale jeśli otrzymaliby Twoją kartę, bardziej prawdopodobnym jest, że odwiedzą witrynę Twojego sklepu, a może nawet coś zakupią.

 

Zwiększenie dochodów/sprzedaży

Mimo, że karty posiadają pewną ilość pieniędzy, większość kupujących korzystających z kart, wyda w Twoim sklepie więcej, niż jest na karcie środków. Obdarowani kartą raczej odwiedzą Twój sklep aby spożytkować zgromadzone na niej środki, ale nie ma na to gwarancji. Jednak Ty, jako właściciel sklepu  zawsze otrzymasz należność z góry, niezależnie od tego, czy ktoś dokona zakupu, czy też nie.

Okres świąt jest okresem wzmożonej aktywności jeśli chodzi o karty podarunkowe. Ludzie którzy nie wiedzą co zakupić dla rodziny lub ukochanej osoby, często godzą się na zakup karty. Jest to więc też świetny sposób na zwiększenie przychodów firmy w tym okresie.

 

Jakie korzyści otrzymuje klient przez zakup bonów?

Dla wielu klientów, karta jest sposobem oszczędzenia czasu, ponieważ nie muszą się zastanawiać nad prezentem dla bliskiej osoby. Karty podarunkowe dają klientom większą elastyczność i wygodę, ponieważ może on być stosowany w każdej chwili i na każdego rodzaju asortymencie.

 

nopCommerce oferuje funkcjonalność kart podarunkowych, bez względu na to, czy prowadzisz sklep online czy offline. Oprogramowanie nopCommerce obsługuje dwa rodzaje kart: karty dostarczana za pośrednictwem poczty e-mail (wirtualne), oraz klasyczne (fizyczne) karty, wysyłane za pośrednictwem poczty.

  

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/16-key-benefits-of-offering-store-gift-cards.aspx

20 lipiec

W obecnych czasach wykształceni klienci wiedzą jak szybko porównać ceny u konkurencji. Dzisiejsza gospodarka, kiedy klienci szukają oszczędności, programy lojalnościowe czy systemy nagradzania, są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Pamiętaj, więcej pieniędzy kosztuje pozyskanie nowego klienta, niż uzyskanie przychodów z istniejącego.

Nie ma wątpliwości co do faktu, że każda firma potrzebuje nowych klientów, jednak najprostszym sposobem, aby podnieść sprzedaż jest wygenerować przychód z już istniejących klientów, którzy znają zarówno markę jak i sam produkt. To bardzo ważne, aby upewnić się, że lojalni klienci kupują w naszym sklepie, a nie u konkurencji i nagrodzić ich za ich lojalność.

 

Co to program lojalnościowy i czemu go potrzebujesz?

System lojalnościowy ma wiele sklepów działających w branży e-handlu, oferując swoim klientom produkty ze swoich stron, jak i zachęcając ich do częstszego odwiedzania sklepu.

Program lojalnościowy koncentruje się na następujących celach:

  • Nakłonić dotychczasowych klientów do zakupów
  • Przyciągnąć ponownie tych klientów, którzy robią u nas pierwsze zakupy
  • Marketing dla Twojej witryny
  • Podniesienie wartości klienta (zob. wsparcie od klienta)

 

Jak uruchomić udany program lojalnościowy?

  • Konwersja punktów musi być łatwa i zrozumiała.
  • Przyznając punkty nie tylko za zakupy. Świetnym sposobem, aby zachęcić klientów do złożenia zamówienia, jest nie tylko przyznanie punktów za zakup, ale nakłaniając ich dla przykładu do rejestracji. Wiele stron internetowych używa punktów jako nagrody za napisanie recenzji produktów, komentarze na blogu.
  • Punkty za każdy zakupiony produkt. Prosty sposób aby program punktów był naliczany za łączną wartość zakupów. Dzięki temu klienci będą w stanie zrozumieć program szybko i mogą go częściej używać. Są chwile, gdy kilka firm oferuje punkty na tylko niektóre pozycje, w tym przypadku jasne wytyczne powinny zostać umieszczone na stronie sklepu.
  • Spraw, by system był wart gromadzenia punktów. Jeśli oferujesz 1 punkt za każde wydane 200$, a każdy punkt wart jest 1$, klienci nie będą zainteresowani zbieraniem takich punktów. Dla wielu będzie to nieosiągalne, jeśli progi będą dość wysokie. Tworzenie udanego programu oznacza stworzenie systemu w którym klienci będą znali wartość punktów, a progi będą osiągalne.
  • Wykorzystanie systemu punktowego w celu osiągnięcia zamierzonych celów w ramie czasowej. Wiele stron internetowych używa systemu punktowego w celu podniesienia sprzedaży w przeciągu roku. System punktowy z limitem czasowym może pomóc osiągnąć zamierzony cel. Limit czasowy może oznaczać promocję, w czasie której jest możliwym uzyskać większą ilości punktów. To zachęca klientów do zakupu w konkretnym czasie. Stąd przedsiębiorstwa osiągają zamierzone pułapy sprzedaży.

nopCommerce oferuje program punktowy w odniesieniu do ilości wydanych pieniędzy. Klient może wykupić za punkty dodatkowe produkty. nopCommerce pozwala administratorowi sklepu mieć pełną kontrolę nad programem, punktami, ustawieniem zasad czy działań za które klienci mogą zdobyć punkty i tym samym nagrody.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/15-why-your-online-store-need-a-reward-points-program.aspx

W obecnych czasach wykształceni klienci wiedzą jak szybko porównać ceny u konkurencji. Dzisiejsza gospodarka, kiedy klienci szukają oszczędności, programy lojalnościowe czy systemy nagradzania, są ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Pamiętaj, więcej pieniędzy kosztuje pozyskanie nowego klienta, niż uzyskanie przychodów z istniejącego.

Nie ma wątpliwości co do faktu, że każda firma potrzebuje nowych klientów, jednak najprostszym sposobem, aby podnieść sprzedaż jest wygenerować przychód z już istniejących klientów, którzy znają zarówno markę jak i sam produkt. To bardzo ważne, aby upewnić się, że lojalni klienci kupują w naszym sklepie, a nie u konkurencji i nagrodzić ich za ich lojalność.

 

Co to program lojalnościowy i czemu go potrzebujesz?

System lojalnościowy ma wiele sklepów działających w branży e-handlu, oferując swoim klientom produkty ze swoich stron, jak i zachęcając ich do częstszego odwiedzania sklepu.

Program lojalnościowy koncentruje się na następujących celach:

  • Nakłonić dotychczasowych klientów do zakupów
  • Przyciągnąć ponownie tych klientów, którzy robią u nas pierwsze zakupy
  • Marketing dla Twojej witryny
  • Podniesienie wartości klienta (zob. wsparcie od klienta)

 

Jak uruchomić udany program lojalnościowy?

  • Konwersja punktów musi być łatwa i zrozumiała.
  • Przyznając punkty nie tylko za zakupy. Świetnym sposobem, aby zachęcić klientów do złożenia zamówienia, jest nie tylko przyznanie punktów za zakup, ale nakłaniając ich dla przykładu do rejestracji. Wiele stron internetowych używa punktów jako nagrody za napisanie recenzji produktów, komentarze na blogu.
  • Punkty za każdy zakupiony produkt. Prosty sposób aby program punktów był naliczany za łączną wartość zakupów. Dzięki temu klienci będą w stanie zrozumieć program szybko i mogą go częściej używać. Są chwile, gdy kilka firm oferuje punkty na tylko niektóre pozycje, w tym przypadku jasne wytyczne powinny zostać umieszczone na stronie sklepu.
  • Spraw, by system był wart gromadzenia punktów. Jeśli oferujesz 1 punkt za każde wydane 200$, a każdy punkt wart jest 1$, klienci nie będą zainteresowani zbieraniem takich punktów. Dla wielu będzie to nieosiągalne, jeśli progi będą dość wysokie. Tworzenie udanego programu oznacza stworzenie systemu w którym klienci będą znali wartość punktów, a progi będą osiągalne.
  • Wykorzystanie systemu punktowego w celu osiągnięcia zamierzonych celów w ramie czasowej. Wiele stron internetowych używa systemu punktowego w celu podniesienia sprzedaży w przeciągu roku. System punktowy z limitem czasowym może pomóc osiągnąć zamierzony cel. Limit czasowy może oznaczać promocję, w czasie której jest możliwym uzyskać większą ilości punktów. To zachęca klientów do zakupu w konkretnym czasie. Stąd przedsiębiorstwa osiągają zamierzone pułapy sprzedaży.

nopCommerce oferuje program punktowy w odniesieniu do ilości wydanych pieniędzy. Klient może wykupić za punkty dodatkowe produkty. nopCommerce pozwala administratorowi sklepu mieć pełną kontrolę nad programem, punktami, ustawieniem zasad czy działań za które klienci mogą zdobyć punkty i tym samym nagrody.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/15-why-your-online-store-need-a-reward-points-program.aspx

01 lipiec

Ludzie obecnie lubią robić zakupy online, ponieważ jest to jeden z najwygodniejszych sposobów, zapewniający pełną swobodę, możemy kupić coś z dowolnego miejsca na świecie. Zakupy takie dają konsumentom możliwość szybkiego porównania cen z konkurencją i umożliwiają znalezienie wyjątkowych produktów w najniższych cenach. Ważną częścią zakupów online jest proces realizacji. Celem dla każdego właściciela sklepu internetowego powinno być zwiększenie sprzedaży i zmniejszenie ilości porzucanych koszyków.

Wcześniej omawialiśmy już, że dość powszechnym jest zjawisko porzucania koszyków. Jednym z głównych powodów rezygnacji kupujących jest słaby proces realizacji. Słaby lub złożony proces realizacji często nakłania konsumentów do opuszczenia sklepu bez kupowania czegokolwiek.

Dzisiaj omówimy niektóre najnowsze trendy w realizowaniu transakcji, które sklepy internetowe powinny zastosować i zoptymalizować.

 

Zamówienie przez gościa (brak rejestracji lub logowania)

Wiele witryn online stosuje wymuszenie rejestracji, aby móc kontynuować proces zakupu, ponieważ ważne jest dla nich, aby uzyskać informacje na temat swoich klientów. Jednak wiele z takich firm zapomina, ze sklep jest do robienia zakupów, a nie wypełniania formularzy. Często formularze działają opychająco na konsumentów, gdyż zabierają czas. Klienci często wybierają sklepy online, właśnie aby zaoszczędzić na czasie. Tak więc, jeśli sklep stawia pewne przeszkody na drodze swoim klientom, to czemu mieliby robić w nim zakupy?

Upewnij się, że Twój sklep ma włączoną obsługę dokonywania zakupów bez rejestracji. Ważne jest, aby dać klientom swobodę w decydowaniu jaką opcję wybrać. Wielu kupujących po prostu nie lubi podawać danych osobowych na stronach internetowych, a ich głównym celem jest tylko dokonanie zakupu przy możliwie jak najmniejszym wysiłku. Pamiętaj, jeśli klient będzie zadowolony, istnieje duże prawdopodobieństwo powrotu na Twoją stronę, a nawet zarejestrowanie się w przyszłości.

 

Pasek postępu

Konsumenci powinni mieć jasny obraz tego, na jakim etapie się właśnie znajdują. Im jaśniejszy przekaz, tym dokładniej wiedzą ile zajmie im czasu dokończenie transakcji. Wyświetlając pasek postępu dajemy klientom poczucie kontroli i sprawiamy, że cały proces realizacji jest bardziej przyjazny dla użytkownika.

 

Funkcje zabezpieczeń

Pokaż klientom, że mogą zaufać witrynie sklepu, zwłaszcza na stronie związanej z płatnościami. Upewnij się, że certyfikat SSL się wyświetla, aby udowodnić klientom, że ich dane są chronione. Jeśli będą sygnały o bezpiecznej witrynie na każdym etapie realizacji transakcji, klienci na pewno będą przekonani, że ich dane są całkowicie bezpieczne i mogą firmie zaufać. Wiele stron internetowych dodaje ikony bezpieczeństwa na stronach płatności, ponieważ pomaga to konsumentom przezwyciężyć wahania i daje im pewność siebie, aby mogli zakończyć zakupy.

 

Różne metody płatności

Różni klienci preferują różne rodzaje metod płatności. Jeśli oferują swoim klientom ograniczone możliwości płatnicze, a klienci nie znajdą swojego procesora płatniczego, gotowi są anulować transakcję lub po prostu porzucić koszyk i udać się do konkurencji. Dobrym pomysłem jest, aby zaoferować szereg powszechnie stosowanych metod w celu zaspokojenia swoich konsumentów. Niektóre z powszechnie stosowanych metod to karta kredytowa, PayPal, portfel Google i inne.

 

Jasny obraz

Jest to dość ważne, aby dać swoim klientom jasny obraz wszystkiego w odniesieniu do produktów czy usług, które kupują od Ciebie. Pamiętaj, że klienci nie lubią niespodzianek czy niejasnych informacji.

  • Pokaż koszt wysyłki
  • Wyświetl podziękowanie za zrobione zamówienie wraz z informacjami co będzie się działo dalej. Dla przykładu: dziękujemy za zamówienie, szczegóły wysyłki otrzymasz wkrótce na adres email.
  • Wyślij wiadomość email potwierdzającą złożenie zamówienia, aby klienci mieli kopię tego, co zamówili.

Wdrożenie tych funkcji na stronach sklepu internetowego z pewnością pomoże zmniejszyć ilość rezygnacji z zakupów oraz może zapewnić wzrost sprzedaży wraz z zadowoleniem klienta.

nopCommerce oferuje wszystkie te funkcje, które pomagają właścicielom sklepów, aby zoptymalizować proces dokonywania zakupów. nopCommerce jest zintegrowany z ponad 50 metodami i bramkami płatności.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/14-how-to-optimize-the-checkout-process-for-your-online-store.aspx

Ludzie obecnie lubią robić zakupy online, ponieważ jest to jeden z najwygodniejszych sposobów, zapewniający pełną swobodę, możemy kupić coś z dowolnego miejsca na świecie. Zakupy takie dają konsumentom możliwość szybkiego porównania cen z konkurencją i umożliwiają znalezienie wyjątkowych produktów w najniższych cenach. Ważną częścią zakupów online jest proces realizacji. Celem dla każdego właściciela sklepu internetowego powinno być zwiększenie sprzedaży i zmniejszenie ilości porzucanych koszyków.

Wcześniej omawialiśmy już, że dość powszechnym jest zjawisko porzucania koszyków. Jednym z głównych powodów rezygnacji kupujących jest słaby proces realizacji. Słaby lub złożony proces realizacji często nakłania konsumentów do opuszczenia sklepu bez kupowania czegokolwiek.

Dzisiaj omówimy niektóre najnowsze trendy w realizowaniu transakcji, które sklepy internetowe powinny zastosować i zoptymalizować.

 

Zamówienie przez gościa (brak rejestracji lub logowania)

Wiele witryn online stosuje wymuszenie rejestracji, aby móc kontynuować proces zakupu, ponieważ ważne jest dla nich, aby uzyskać informacje na temat swoich klientów. Jednak wiele z takich firm zapomina, ze sklep jest do robienia zakupów, a nie wypełniania formularzy. Często formularze działają opychająco na konsumentów, gdyż zabierają czas. Klienci często wybierają sklepy online, właśnie aby zaoszczędzić na czasie. Tak więc, jeśli sklep stawia pewne przeszkody na drodze swoim klientom, to czemu mieliby robić w nim zakupy?

Upewnij się, że Twój sklep ma włączoną obsługę dokonywania zakupów bez rejestracji. Ważne jest, aby dać klientom swobodę w decydowaniu jaką opcję wybrać. Wielu kupujących po prostu nie lubi podawać danych osobowych na stronach internetowych, a ich głównym celem jest tylko dokonanie zakupu przy możliwie jak najmniejszym wysiłku. Pamiętaj, jeśli klient będzie zadowolony, istnieje duże prawdopodobieństwo powrotu na Twoją stronę, a nawet zarejestrowanie się w przyszłości.

 

Pasek postępu

Konsumenci powinni mieć jasny obraz tego, na jakim etapie się właśnie znajdują. Im jaśniejszy przekaz, tym dokładniej wiedzą ile zajmie im czasu dokończenie transakcji. Wyświetlając pasek postępu dajemy klientom poczucie kontroli i sprawiamy, że cały proces realizacji jest bardziej przyjazny dla użytkownika.

 

Funkcje zabezpieczeń

Pokaż klientom, że mogą zaufać witrynie sklepu, zwłaszcza na stronie związanej z płatnościami. Upewnij się, że certyfikat SSL się wyświetla, aby udowodnić klientom, że ich dane są chronione. Jeśli będą sygnały o bezpiecznej witrynie na każdym etapie realizacji transakcji, klienci na pewno będą przekonani, że ich dane są całkowicie bezpieczne i mogą firmie zaufać. Wiele stron internetowych dodaje ikony bezpieczeństwa na stronach płatności, ponieważ pomaga to konsumentom przezwyciężyć wahania i daje im pewność siebie, aby mogli zakończyć zakupy.

 

Różne metody płatności

Różni klienci preferują różne rodzaje metod płatności. Jeśli oferują swoim klientom ograniczone możliwości płatnicze, a klienci nie znajdą swojego procesora płatniczego, gotowi są anulować transakcję lub po prostu porzucić koszyk i udać się do konkurencji. Dobrym pomysłem jest, aby zaoferować szereg powszechnie stosowanych metod w celu zaspokojenia swoich konsumentów. Niektóre z powszechnie stosowanych metod to karta kredytowa, PayPal, portfel Google i inne.

 

Jasny obraz

Jest to dość ważne, aby dać swoim klientom jasny obraz wszystkiego w odniesieniu do produktów czy usług, które kupują od Ciebie. Pamiętaj, że klienci nie lubią niespodzianek czy niejasnych informacji.

  • Pokaż koszt wysyłki
  • Wyświetl podziękowanie za zrobione zamówienie wraz z informacjami co będzie się działo dalej. Dla przykładu: dziękujemy za zamówienie, szczegóły wysyłki otrzymasz wkrótce na adres email.
  • Wyślij wiadomość email potwierdzającą złożenie zamówienia, aby klienci mieli kopię tego, co zamówili.

Wdrożenie tych funkcji na stronach sklepu internetowego z pewnością pomoże zmniejszyć ilość rezygnacji z zakupów oraz może zapewnić wzrost sprzedaży wraz z zadowoleniem klienta.

nopCommerce oferuje wszystkie te funkcje, które pomagają właścicielom sklepów, aby zoptymalizować proces dokonywania zakupów. nopCommerce jest zintegrowany z ponad 50 metodami i bramkami płatności.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/14-how-to-optimize-the-checkout-process-for-your-online-store.aspx

22 czerwiec

Dla biznesu w Internecie, jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie wartości zamówienia i tym samym przychodu, jest zwiększenie sprzedaży. Nigdy nie powinno się lekceważyć znaczenia istniejącego klienta. Zawsze należy pamiętać o zasadzie: więcej kosztuje znalezienie nowego klienta niż sprzedaż większej ilości obecnemu. Obecny klient może być mniej wrażliwy na cenę i bardziej lojalny w porównaniu do nowego.

Skuteczna strategia znana jako „cross-selling” jest wspaniałą taktyką marketingową, która sugeruje klientowi produkty do zakupienia. Zanim przejdziemy dalej, ważne jest, aby zrozumieć definicję cross-selling. Istnieją dwa terminy: „up-sell” i cross-sell”, ważnym jest aby zrozumieć różnicę pomiędzy nimi i tym samym wyjaśnić ów tajemniczy termin „cross-sell”. Up-sell sugeruje klientowi takie elementy, które są droższe, a których klient szuka, podczas gdy cross-sell wskazuje odpowiednie elementy klientowi, sugerując więcej elementów, które już są w koszyku. Te dwa terminy są wymienne, ponieważ ostatecznym celem jest nakłonienie klienta, by wydał więcej pieniędzy.

 

Zapytaj o więcej

Czy wiesz, że 50% więcej ludzi jest gotowych kupić dodatkowe produkty, jeśli zostaną o to zapytani? Jedną z najsłynniejszych wypowiedzi cross-sell jest „czy chcesz frytki z tym?”. Prawdopodobnie wiele razy słyszysz takie hasła:

  • Czy chcesz dodać do piwa soku? – cross-sell
  • Czy chcesz za niewielką dopłatą zmienić średni napój na duży? – up-sell

Można łatwo korzystać z tych technik w swoim sklepie internetowym, prezentując swoim klientom dodatkowe produkty powiązane, które mogą dodać do koszyka. Ten rodzaj marketingu znacznie zwiększa średnią wartość zamówień na stronie sklepu.

 

Wybór powiązanego produktu

Sztuka sprzedaży cross-selling zaczyna się od głębokiego zrozumienia swoich produktów, rynku i klientów. Oferta powinna być ściśle związana z produktem włożonym do koszyka, przykładowo akcesoria, wsparcie techniczne, usługi konserwacji. Oto kilka przykładów na sprzedaż produktów powiązanych:

  • Wyświetlanie uchwytu ściennego, gdy ktoś kupuje telewizor
  • Dodatkowa zewnętrzna bateria (power bank) przy zakupie smartfona
  • Torba, gdy klient chce zakupić laptopa
  • Papier lub atrament, w przypadku drukarki

Przez powiązane produkty, spróbuj pokazać klientom, co firma ma do zaoferowania, pokazując odpowiednie produkty i usługi.

O tych punktach warto pamiętać:

  • Strategia cross-selling działa lepiej, jeżeli cena proponowanego produktu jest niższa od produktu podstawowego, który klient kupuje
  • Zbyt wiele proponowanych opcji może łatwo przytłoczyć klienta
  • Skupić się na kliencie, oferując jako opcję całe pakiety .

 

Wyświetlanie produktów powiązanych

Najlepszym miejscem, aby wyświetlić produkty powiązane jest strona produktu, jak również strona, gdzie klient przegląda zawartość swojego koszyka. Umieszczenie proponowanych elementów jest bardzo ważne, a sugerując klientowi na stronie finalizacji transakcji dodatkowe produkty, jest bardziej sensownym, gdyż klient ma już w ręku kartę płatniczą. Wiele sklepów internetowych wyświetla produkty powiązane na stronie produktu lub w prawej kolumnie (technika up-sell). Technika cross-sell zwykle umieszczona jest poniżej listy pozycji w koszyku wraz z miniaturami, aby elementy były bardziej widoczne.

Sztuka sprzedaży cross-sell istnieje już od dłuższego czasu, ale wciąż wiele firm nie korzysta z tej strategii, która może potencjalnie zwiększyć średnią wartość zamówień. Podczas uruchamiania strony sklepu można spędzić dużo czasu na organizowaniu tej strategii i tworzeniu pokrewnych produktów, jednak jeśli zrobione jest to poprawnie, wysiłek z pewnością wpłynie na wzrost sprzedaży i wartość zamówień bez dodatkowych kosztów marketingu.

nopCommerce wspiera technologię produktów powiązanych. Umożliwia wyświetlanie produktów, podczas przeglądania witryny sklepu lub składaniu zamówienia przez konsumentów. nopCommerce oferuje również strategię cross-sell, dzięki której mogą Państwo zaproponować swoim klientom dodatkowe akcesoria podczas realizacji transakcji w celu zwiększenia Państwa zysku.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/13-increasing-order-value-by-crafting-a-cross-selling-and-up-selling-opportunities-on-your-online-store.aspx

Dla biznesu w Internecie, jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie wartości zamówienia i tym samym przychodu, jest zwiększenie sprzedaży. Nigdy nie powinno się lekceważyć znaczenia istniejącego klienta. Zawsze należy pamiętać o zasadzie: więcej kosztuje znalezienie nowego klienta niż sprzedaż większej ilości obecnemu. Obecny klient może być mniej wrażliwy na cenę i bardziej lojalny w porównaniu do nowego.

Skuteczna strategia znana jako „cross-selling” jest wspaniałą taktyką marketingową, która sugeruje klientowi produkty do zakupienia. Zanim przejdziemy dalej, ważne jest, aby zrozumieć definicję cross-selling. Istnieją dwa terminy: „up-sell” i cross-sell”, ważnym jest aby zrozumieć różnicę pomiędzy nimi i tym samym wyjaśnić ów tajemniczy termin „cross-sell”. Up-sell sugeruje klientowi takie elementy, które są droższe, a których klient szuka, podczas gdy cross-sell wskazuje odpowiednie elementy klientowi, sugerując więcej elementów, które już są w koszyku. Te dwa terminy są wymienne, ponieważ ostatecznym celem jest nakłonienie klienta, by wydał więcej pieniędzy.

 

Zapytaj o więcej

Czy wiesz, że 50% więcej ludzi jest gotowych kupić dodatkowe produkty, jeśli zostaną o to zapytani? Jedną z najsłynniejszych wypowiedzi cross-sell jest „czy chcesz frytki z tym?”. Prawdopodobnie wiele razy słyszysz takie hasła:

  • Czy chcesz dodać do piwa soku? – cross-sell
  • Czy chcesz za niewielką dopłatą zmienić średni napój na duży? – up-sell

Można łatwo korzystać z tych technik w swoim sklepie internetowym, prezentując swoim klientom dodatkowe produkty powiązane, które mogą dodać do koszyka. Ten rodzaj marketingu znacznie zwiększa średnią wartość zamówień na stronie sklepu.

 

Wybór powiązanego produktu

Sztuka sprzedaży cross-selling zaczyna się od głębokiego zrozumienia swoich produktów, rynku i klientów. Oferta powinna być ściśle związana z produktem włożonym do koszyka, przykładowo akcesoria, wsparcie techniczne, usługi konserwacji. Oto kilka przykładów na sprzedaż produktów powiązanych:

  • Wyświetlanie uchwytu ściennego, gdy ktoś kupuje telewizor
  • Dodatkowa zewnętrzna bateria (power bank) przy zakupie smartfona
  • Torba, gdy klient chce zakupić laptopa
  • Papier lub atrament, w przypadku drukarki

Przez powiązane produkty, spróbuj pokazać klientom, co firma ma do zaoferowania, pokazując odpowiednie produkty i usługi.

O tych punktach warto pamiętać:

  • Strategia cross-selling działa lepiej, jeżeli cena proponowanego produktu jest niższa od produktu podstawowego, który klient kupuje
  • Zbyt wiele proponowanych opcji może łatwo przytłoczyć klienta
  • Skupić się na kliencie, oferując jako opcję całe pakiety .

 

Wyświetlanie produktów powiązanych

Najlepszym miejscem, aby wyświetlić produkty powiązane jest strona produktu, jak również strona, gdzie klient przegląda zawartość swojego koszyka. Umieszczenie proponowanych elementów jest bardzo ważne, a sugerując klientowi na stronie finalizacji transakcji dodatkowe produkty, jest bardziej sensownym, gdyż klient ma już w ręku kartę płatniczą. Wiele sklepów internetowych wyświetla produkty powiązane na stronie produktu lub w prawej kolumnie (technika up-sell). Technika cross-sell zwykle umieszczona jest poniżej listy pozycji w koszyku wraz z miniaturami, aby elementy były bardziej widoczne.

Sztuka sprzedaży cross-sell istnieje już od dłuższego czasu, ale wciąż wiele firm nie korzysta z tej strategii, która może potencjalnie zwiększyć średnią wartość zamówień. Podczas uruchamiania strony sklepu można spędzić dużo czasu na organizowaniu tej strategii i tworzeniu pokrewnych produktów, jednak jeśli zrobione jest to poprawnie, wysiłek z pewnością wpłynie na wzrost sprzedaży i wartość zamówień bez dodatkowych kosztów marketingu.

nopCommerce wspiera technologię produktów powiązanych. Umożliwia wyświetlanie produktów, podczas przeglądania witryny sklepu lub składaniu zamówienia przez konsumentów. nopCommerce oferuje również strategię cross-sell, dzięki której mogą Państwo zaproponować swoim klientom dodatkowe akcesoria podczas realizacji transakcji w celu zwiększenia Państwa zysku.

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/13-increasing-order-value-by-crafting-a-cross-selling-and-up-selling-opportunities-on-your-online-store.aspx

22 czerwiec

15 czerwca została wypuszczona najnowsza wersja oprogramowania nopCommerce oznaczona numerem 3.60

 

Najważniejsze dane odnośnie zmian:

Zmiany i nowości w wersji 3.60

  • Nowy przejrzysty domyślny motyw. Domyślny motyw zyskał na nowoczesnym wyglądzie, przygotowany pod katem responsywności. Kod HTML został napisany od nowa aby móc łatwiej z nim pracować i dostosować do indywidualnych potrzeb. Podziękowania należą się zespołowi nop-Templates za wsparcie. Ważna uwaga – IE6 i IE7 nie są już wspierane.
  • Domyślne wartości atrybutów produktów. Są pomocne dla właściciela sklepu przy tworzeniu nowych produktów. Kiedy dodajemy atrybut do produktu, nie trzeba ponownie utworzyć tej wartości.
  • Dodane wsparcie dla ceny bazowej (PAngV). Wymagana dla użytkowników z krajów: Niemcy, Austria, Szwajcaria.
  • Typ rabatu „Stosuje się do producentów.
  • Ulepszona wydajność i poprawione bezpieczeństwo.

Ulepszenia

  • Bezpieczeństwo. Ochrona atakiem XSRF dla wszystkich stron obszaru administracyjnego. Uwaga dla programistów: teraz każda nowa strona obszaru administracyjnego powinna zawierać @HTML.AntiForgeryToken(). Należy zwrócić uwagę jak KendoUI oraz AJA są chronione przez javaskryptowy „addAntiForgeryToken”. Można także użyć atrybut „AdminAntiForgery(true)”, jeśli z pewnych wzglądów chcesz pominąć validację.
  • Bezpieczeństwo. Dodano wsparcie dla techniki HomenPot (domyślnie wyłączona)
  • Przycisk „Dodaj do listy porównania” obecnie w technologii AJAX
  • Wyświetlenie zysku na stronie szczegółów zamówienia (na stronie panelu administracyjnego)
  • Optymalizacja silnika wyszukiwarki. Właściciel sklepu może zmienić atrybuty alt oraz title zdjęć produktów.
  • CMS. Zarządzanie wyświetlaniem tematów oraz kolejnością jak również dodawanie do kolumn górnego menu i stopki.
  • Kombinacje atrybutów produktów wspierają niekombinowane atrybuty (pole tekstowe, data, przesyłane pliki). Podczas generowania tylko kombinacje atrybutów były prezentowane.
  • Wyświetlenie wszystkich kategorii dla małych urządzeń. Zignorowanie własności „Uwzględnij w górnym menu”, gdyż w przeciwnym wypadku nie była by możliwa nawigacja po sklepie.
  • Dodany szablon wiadomości zwrotów. Domyślnie opcja wyłączona.
  • Dodano ustawienie regulujące powiadomienia klientów o wysyłce z kilku lokalizacji.
  • Umożliwia programistom dodawania nowych pozycji do menu.
  • Umożliwia filtrowanie subskrybujących newslettery przez rolę klienta.
  • Lepsza sprawozdawczość dla systemu poleceń. Umożliwia właścicielowi sklepu filtrować partnerów wg. Złożonych zamówień (w określonym przedziale czasowym).
  • Fora. Wsparcie dla stronicowania dla aktywnych dyskusji.
  • Zarządzanie przez właściciela, czy dany temat powinien być widoczny gdy sklep zamknięty.
  • SEO. Właściciel sklepu może zdefiniować przyjazną nazwę, która będzie używana przy generowaniu linków partnerskich. Jeśli zostawione puste, oznacza to identyfikowanie partnera w dotychczasowy sposób (poprzez identyfikator).
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu usunięcia partnera z poziomu panelu administracyjnego.
  • Umożliwienie wyszukiwania na liście partnerów po imieniu i nazwisku.
  • Strony produktów. Umożliwienie wyszukiwania poprzez „tylko opublikowane” lub „tylko nie opublikowane”.
  • Umożliwienie przeszukiwania rabatów po kodzie rabatu lub po jego typie.
  • Dodanie ustawienia określającego możliwość wypisania się z newslettera. (Wymagane przez niektóre Państwa)
  • Ustawienie strony „Kontakt” dostępnej w przypadku zamknięcia sklepu.
  • Umożliwienie ustawienia maksymalnej kwoty rabatu w przypadku gdy używany jest rabat procentowy.
  • Umożliwienie kontaktu klient – sprzedawca
  • Możliwość przetestowania motywów wiadomości (bez tworzenia fałszywych zamówień)
  • Fora. Dodanie tagu [img] do edytora.
  • Podświetlenie wierszy w przypadku najechania myszką w panelu administratora.
  • Możliwość wyszukiwania zamówień przez notatki, kraje.
  • Możliwość ustawienia ważności linku przywracającego.
  • Poprawienie informacji w przypadku gdy link przywracający zawiera zły token.
  • Możliwość dodawania produktów i kategorii do rabatów bezpośrednio ze strony rabatów. Wcześniej było to możliwe tylko ze strony produktu/kategorii.
  • Możliwość filtrowania subskrytujących poprzez status „aktywny” i „nieaktywny”.
  • Możliwość wysłania maila powitalnego w przypadku gdy właściciel sklepu manualnie aktywuje konto klienta. Ta opcja dostępna jest tylko w przypadku rejestracji typu „Za zgodą administratora” („Admin Approval”).
  • Możliwość wysłania emaila aktywującego bezpośrednio z panelu administracyjnego. Ta opcja jest możliwa tylko w przypadku ustawienia „weryfikacja poprzez email”.
  • Zaktualizowane API FedEx, USPS, Authorize.net, GeoLite2, i innych.
  • Posty na blogu mają opis, który może być wykorzystany na głównej stronie bloga.
  • Dodanie stref dedykowanym widżetom: "home_page_before_categories", "home_page_before_products", "home_page_before_best_sellers", "home_page_before_news", "home_page_before_poll", "productsearch_page_before_results", "productsearch_page_after_results", "opc_content_before", "opc_content_after", "orderdetails_product_line", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productbox_addinfo_before", "productbox_addinfo_middle", "productbox_addinfo_after" (zmiana nazwy "productbox_add_info").
  • Wyświetlanie atrybutów produktu w karcie na stronie przechowalni (strefa admina).
  • Dodanie przycisku „Sprawdź wszystkie” do pop upu „Dodaj wszystkie” (strefa admina).
  • Dodanie wtyczki „Google Shopping”. Dodanie ustawień określających promocje i podatek podczas kalkulowania ceny produktu. Należy mieć na uwadze, że ustawienia mogą wpłynąć na czas generowania pliku.
  • Umożliwienie filtrowania zamówień poprzez typ płatności.
  • Wyświetlenie ostrzeżenia w przypadku dodawania specyfikacji atrybutu bez opcji do produktu. Powinna być opisana chociaż jedna specyfikacja.
  • Dynamiczne wyświetlanie aktualizacji ceny w przypadku zmiany daty końcowej/startowej produktów do wynajęcia.
  • Silnik wyszukiwarki przystosowany do przyjaznych nazw stron.
  • Usunięcie wtyczki „Nop.Plugin.Misc.WebServices”. Wtyczka jest dostępna poprzez instalację rozszerzeń. Wtyczka nie miała większego praktycznego zastosowania, demonstrowała jedynie jak można zaimplementować web services.
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu określenie, czy data urodzenia jest polem wymaganym.
  • Kontakt. Umożliwienie właścicielowi sklepu określenia, czy klienci mają wpisywać temat wiadomości (domyślnie opcja wyłączona).
  • Dodanie ustawienia określającego, czy jest możliwość wystawienia faktury dla zamówień nie opłaconych.
  • Optymalizacja. Nowe indeksy SQL, proces instalacji, mniejsza ilość zapytań SQL.
  • Liczne modyfikacje kodu

Błędy

  • Wtyczka PayPal nie powinna oznaczać zamówienia jako opłacone w przypadku gdy e-czek jest użyty.
  • Wtyczka PayPal. Przy częściowej refundacji nie powinno zaznaczać całego zamówienia jako zwrotu.
  • Strefa admina. Wyszukiwanie produktu po SKU powinno również obejmować kombinacje atrybutów.
  • Lista produktów (strefa admina). Wyświetla poprawną ilość produktów przy zaznaczonej opcji wielu magazynów.
  • SEO, plik robots.txt. Zmiany adresów URL które nie działały.
  • Niektóre motywy wiadomości nie wspierały tokenów.
  • Inne pomniejsze błędy.

 

Pełna informacja dostępna pod adresem: http://www.nopcommerce.com/releasenotes.aspx

 

15 czerwca została wypuszczona najnowsza wersja oprogramowania nopCommerce oznaczona numerem 3.60

 

Najważniejsze dane odnośnie zmian:

Zmiany i nowości w wersji 3.60

  • Nowy przejrzysty domyślny motyw. Domyślny motyw zyskał na nowoczesnym wyglądzie, przygotowany pod katem responsywności. Kod HTML został napisany od nowa aby móc łatwiej z nim pracować i dostosować do indywidualnych potrzeb. Podziękowania należą się zespołowi nop-Templates za wsparcie. Ważna uwaga – IE6 i IE7 nie są już wspierane.
  • Domyślne wartości atrybutów produktów. Są pomocne dla właściciela sklepu przy tworzeniu nowych produktów. Kiedy dodajemy atrybut do produktu, nie trzeba ponownie utworzyć tej wartości.
  • Dodane wsparcie dla ceny bazowej (PAngV). Wymagana dla użytkowników z krajów: Niemcy, Austria, Szwajcaria.
  • Typ rabatu „Stosuje się do producentów.
  • Ulepszona wydajność i poprawione bezpieczeństwo.

Ulepszenia

  • Bezpieczeństwo. Ochrona atakiem XSRF dla wszystkich stron obszaru administracyjnego. Uwaga dla programistów: teraz każda nowa strona obszaru administracyjnego powinna zawierać @HTML.AntiForgeryToken(). Należy zwrócić uwagę jak KendoUI oraz AJA są chronione przez javaskryptowy „addAntiForgeryToken”. Można także użyć atrybut „AdminAntiForgery(true)”, jeśli z pewnych wzglądów chcesz pominąć validację.
  • Bezpieczeństwo. Dodano wsparcie dla techniki HomenPot (domyślnie wyłączona)
  • Przycisk „Dodaj do listy porównania” obecnie w technologii AJAX
  • Wyświetlenie zysku na stronie szczegółów zamówienia (na stronie panelu administracyjnego)
  • Optymalizacja silnika wyszukiwarki. Właściciel sklepu może zmienić atrybuty alt oraz title zdjęć produktów.
  • CMS. Zarządzanie wyświetlaniem tematów oraz kolejnością jak również dodawanie do kolumn górnego menu i stopki.
  • Kombinacje atrybutów produktów wspierają niekombinowane atrybuty (pole tekstowe, data, przesyłane pliki). Podczas generowania tylko kombinacje atrybutów były prezentowane.
  • Wyświetlenie wszystkich kategorii dla małych urządzeń. Zignorowanie własności „Uwzględnij w górnym menu”, gdyż w przeciwnym wypadku nie była by możliwa nawigacja po sklepie.
  • Dodany szablon wiadomości zwrotów. Domyślnie opcja wyłączona.
  • Dodano ustawienie regulujące powiadomienia klientów o wysyłce z kilku lokalizacji.
  • Umożliwia programistom dodawania nowych pozycji do menu.
  • Umożliwia filtrowanie subskrybujących newslettery przez rolę klienta.
  • Lepsza sprawozdawczość dla systemu poleceń. Umożliwia właścicielowi sklepu filtrować partnerów wg. Złożonych zamówień (w określonym przedziale czasowym).
  • Fora. Wsparcie dla stronicowania dla aktywnych dyskusji.
  • Zarządzanie przez właściciela, czy dany temat powinien być widoczny gdy sklep zamknięty.
  • SEO. Właściciel sklepu może zdefiniować przyjazną nazwę, która będzie używana przy generowaniu linków partnerskich. Jeśli zostawione puste, oznacza to identyfikowanie partnera w dotychczasowy sposób (poprzez identyfikator).
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu usunięcia partnera z poziomu panelu administracyjnego.
  • Umożliwienie wyszukiwania na liście partnerów po imieniu i nazwisku.
  • Strony produktów. Umożliwienie wyszukiwania poprzez „tylko opublikowane” lub „tylko nie opublikowane”.
  • Umożliwienie przeszukiwania rabatów po kodzie rabatu lub po jego typie.
  • Dodanie ustawienia określającego możliwość wypisania się z newslettera. (Wymagane przez niektóre Państwa)
  • Ustawienie strony „Kontakt” dostępnej w przypadku zamknięcia sklepu.
  • Umożliwienie ustawienia maksymalnej kwoty rabatu w przypadku gdy używany jest rabat procentowy.
  • Umożliwienie kontaktu klient – sprzedawca
  • Możliwość przetestowania motywów wiadomości (bez tworzenia fałszywych zamówień)
  • Fora. Dodanie tagu [img] do edytora.
  • Podświetlenie wierszy w przypadku najechania myszką w panelu administratora.
  • Możliwość wyszukiwania zamówień przez notatki, kraje.
  • Możliwość ustawienia ważności linku przywracającego.
  • Poprawienie informacji w przypadku gdy link przywracający zawiera zły token.
  • Możliwość dodawania produktów i kategorii do rabatów bezpośrednio ze strony rabatów. Wcześniej było to możliwe tylko ze strony produktu/kategorii.
  • Możliwość filtrowania subskrytujących poprzez status „aktywny” i „nieaktywny”.
  • Możliwość wysłania maila powitalnego w przypadku gdy właściciel sklepu manualnie aktywuje konto klienta. Ta opcja dostępna jest tylko w przypadku rejestracji typu „Za zgodą administratora” („Admin Approval”).
  • Możliwość wysłania emaila aktywującego bezpośrednio z panelu administracyjnego. Ta opcja jest możliwa tylko w przypadku ustawienia „weryfikacja poprzez email”.
  • Zaktualizowane API FedEx, USPS, Authorize.net, GeoLite2, i innych.
  • Posty na blogu mają opis, który może być wykorzystany na głównej stronie bloga.
  • Dodanie stref dedykowanym widżetom: "home_page_before_categories", "home_page_before_products", "home_page_before_best_sellers", "home_page_before_news", "home_page_before_poll", "productsearch_page_before_results", "productsearch_page_after_results", "opc_content_before", "opc_content_after", "orderdetails_product_line", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productbox_addinfo_before", "productbox_addinfo_middle", "productbox_addinfo_after" (zmiana nazwy "productbox_add_info").
  • Wyświetlanie atrybutów produktu w karcie na stronie przechowalni (strefa admina).
  • Dodanie przycisku „Sprawdź wszystkie” do pop upu „Dodaj wszystkie” (strefa admina).
  • Dodanie wtyczki „Google Shopping”. Dodanie ustawień określających promocje i podatek podczas kalkulowania ceny produktu. Należy mieć na uwadze, że ustawienia mogą wpłynąć na czas generowania pliku.
  • Umożliwienie filtrowania zamówień poprzez typ płatności.
  • Wyświetlenie ostrzeżenia w przypadku dodawania specyfikacji atrybutu bez opcji do produktu. Powinna być opisana chociaż jedna specyfikacja.
  • Dynamiczne wyświetlanie aktualizacji ceny w przypadku zmiany daty końcowej/startowej produktów do wynajęcia.
  • Silnik wyszukiwarki przystosowany do przyjaznych nazw stron.
  • Usunięcie wtyczki „Nop.Plugin.Misc.WebServices”. Wtyczka jest dostępna poprzez instalację rozszerzeń. Wtyczka nie miała większego praktycznego zastosowania, demonstrowała jedynie jak można zaimplementować web services.
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu określenie, czy data urodzenia jest polem wymaganym.
  • Kontakt. Umożliwienie właścicielowi sklepu określenia, czy klienci mają wpisywać temat wiadomości (domyślnie opcja wyłączona).
  • Dodanie ustawienia określającego, czy jest możliwość wystawienia faktury dla zamówień nie opłaconych.
  • Optymalizacja. Nowe indeksy SQL, proces instalacji, mniejsza ilość zapytań SQL.
  • Liczne modyfikacje kodu

Błędy

  • Wtyczka PayPal nie powinna oznaczać zamówienia jako opłacone w przypadku gdy e-czek jest użyty.
  • Wtyczka PayPal. Przy częściowej refundacji nie powinno zaznaczać całego zamówienia jako zwrotu.
  • Strefa admina. Wyszukiwanie produktu po SKU powinno również obejmować kombinacje atrybutów.
  • Lista produktów (strefa admina). Wyświetla poprawną ilość produktów przy zaznaczonej opcji wielu magazynów.
  • SEO, plik robots.txt. Zmiany adresów URL które nie działały.
  • Niektóre motywy wiadomości nie wspierały tokenów.
  • Inne pomniejsze błędy.

 

Pełna informacja dostępna pod adresem: http://www.nopcommerce.com/releasenotes.aspx

 

03 czerwiec

Proces dostaw jest dość skomplikowany, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu w Internecie. Możesz  mieć wiele produktów, ale Twoja firma nie będzie skutecznie sprzedawać, jeśli nie może dostarczyć produktów do rąk klientów bezpiecznie i po przystępnej cenie.

Wielu klientów wraca do rozważań o zakupie, gdy uświadomią sobie, że koszt wysyłki jest dość wysoki. Prowadzi to często do zaniechania zakupu, czy nawet porzucenia koszyka, co bywa bardzo frustrujące dla właściciela sklepu.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych strategii wysyłki, które mogą być przydatne dla sklepu internetowego.

 

Oferta bezpłatnej wysyłki

Inni oferują bezpłatną wysyłkę? To pytanie również dla Ciebie – jak możesz taką opcję zaoferować w swojej firmie? Dodając bezpłatną wysyłkę z pewnością możesz zdobyć przewagę nad konkurencją, ale tym samym możesz utracić część dochodów, kosztem marży sklepu. Istnieją dwa sposoby na to. Możesz nieznacznie zwiększyć ceny produktów które pomogą zatuszować koszt wysyłki, lub zachować mniejszy dochód mając nadzieję, że zwróci się przy wyższych obrotach. Nie ma nic złego w testowaniu obu sposobów i zobaczeniu jak na te opcje zareagują klienci.

Jeśli chodzi o wysyłkę produktów, obowiązuje jedna zasada. Aby odnieść sukces w branży e-handlu nie wolno zarabiać na kosztach wysyłki, ponieważ klienci wcześniej lub później zobaczą tę tendencję.

Aby zachęcić klientów, możesz zaoferować bezpłatną wysyłkę na podstawie minimalnego zakupu lub minimalnej ilości sztuk. Często można zobaczyć na stronach internetowych opcję bezpłatnej wysyłki przy zakupach za minimum 50$. Nie rób tak tylko dlatego, że inni tak robią. Stwórz własną strategię, w oparciu o własną sprzedaż i własnych klientów. Jeśli łączna średnia wartość zakupów jest na poziomie 20$, większość klientów konkurencji, aby otrzymać bezpłatną przesyłkę będzie musiała wydać kolejne 30$. Spróbuj ustawić minimalną wartość na 30$. Bardziej prawdopodobne, że klient pokusi się wydać kolejne 10$ niż 30$.

Inna opcją jest zaoferowanie bezpłatnej dostawy w oparciu o kupon promocyjny, dzięki któremu klient może być bardziej zainteresowany, lub może nawet zobaczyć lepszą ofertę u Ciebie.

Wskazówka: według sondażu przeprowadzonego przez Monetate w 2011 roku, 61% klientów zadeklarowało możliwość zrezygnowania z zakupów, jeśli nie ma oferty bezpłatnej przesyłki. 52% porzuconych koszyków spowodowane jest przez koszty transportu. Więcej informacji: http://www.monetate.com/2011/11/infographic-free-shipping-nice-to-have-or-essential-for-purchase/

 

Korzystaj ze stałej współpracy

Utrzymywanie niskich kosztów przesyłki powinno być procesem ciągłym. Istnieje wiele narzędzi online, oferowanych przez firmy świadczące usługi transportowe, jakie jak FedEx, UPS. Należy zawsze zwrócić uwagę na obszary które pomogą zaoszczędzić nawet niewielkie kwoty. Mała oszczędność może szybko zmienić się w dużą oszczędność dla całej firmy. Wielu dostawców oferuje jako zachętę rabaty za stałą współpracę. Dlaczego nie skorzystać z tego?

 

Inne strategie wysyłki

Istnieje wiele różnych sposobów wysyłki w zależności od asortymentu, klientów, branży. Niezależnie od tego, postaraj się wprowadzić wszystkie, bądź jak najwięcej z opcji poniżej:

  • Zawsze wysyłaj produkty na czas. Dobrym zwyczajem jest wysyłanie tego samego dnia, lub kolejnego.
  • Zawsze przekaż klientowi numer przesyłki.
  • Sposób w jaki wysyłasz zakupione produkty, stan pudełka i opakowania – wszystko ma znaczenie!
  • Należy zwrócić uwagę na promocje firm zajmujących się wysyłką towarów.
  • Ubezpieczaj przesyłki w przypadku wysyłki drogich przedmiotów.
  • Utrzymuj cennik wysyłki w prostej formie. Im więcej opcji, tym bardziej skomplikowany cennik, co budzi niechęć.
  • Postaraj się wyświetlać ceny wysyłki na stronie zakupów.
  • Źle wygląda, gdy klient musi się zalogować, aby zobaczyć koszty wysyłki.
  • Udostępniaj swój cennik wysyłki na stronie sklepu

Biznes online jest dziś dość trudny. Testowanie różnych strategii nie tylko pomoże Ci przetrwać na dzisiejszym konkurencyjnym rynku, ale będzie to również pomocnym w znalezieniu właściwej strategii.

nopCommerce oferuje szereg funkcji, które obejmuje również opcję wysyłki jak i konfiguracji kosztów na podstawie wagi zamówienia lub sumy zamówienia, podając dodatkowe koszty wysyłki za produkt, tworząc zniżki kosztów, dostępnych metod ograniczających wysyłkę w zależności od kraju, a także wiele więcej. nopCommerce oferuje także opcje dla klientów, umożliwiając im wybranie preferowanego dostawcy: UPS, FedEx, czy innych

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/12-key-shipping-strategies-for-your-e-commerce-business.aspx

Proces dostaw jest dość skomplikowany, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu w Internecie. Możesz  mieć wiele produktów, ale Twoja firma nie będzie skutecznie sprzedawać, jeśli nie może dostarczyć produktów do rąk klientów bezpiecznie i po przystępnej cenie.

Wielu klientów wraca do rozważań o zakupie, gdy uświadomią sobie, że koszt wysyłki jest dość wysoki. Prowadzi to często do zaniechania zakupu, czy nawet porzucenia koszyka, co bywa bardzo frustrujące dla właściciela sklepu.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych strategii wysyłki, które mogą być przydatne dla sklepu internetowego.

 

Oferta bezpłatnej wysyłki

Inni oferują bezpłatną wysyłkę? To pytanie również dla Ciebie – jak możesz taką opcję zaoferować w swojej firmie? Dodając bezpłatną wysyłkę z pewnością możesz zdobyć przewagę nad konkurencją, ale tym samym możesz utracić część dochodów, kosztem marży sklepu. Istnieją dwa sposoby na to. Możesz nieznacznie zwiększyć ceny produktów które pomogą zatuszować koszt wysyłki, lub zachować mniejszy dochód mając nadzieję, że zwróci się przy wyższych obrotach. Nie ma nic złego w testowaniu obu sposobów i zobaczeniu jak na te opcje zareagują klienci.

Jeśli chodzi o wysyłkę produktów, obowiązuje jedna zasada. Aby odnieść sukces w branży e-handlu nie wolno zarabiać na kosztach wysyłki, ponieważ klienci wcześniej lub później zobaczą tę tendencję.

Aby zachęcić klientów, możesz zaoferować bezpłatną wysyłkę na podstawie minimalnego zakupu lub minimalnej ilości sztuk. Często można zobaczyć na stronach internetowych opcję bezpłatnej wysyłki przy zakupach za minimum 50$. Nie rób tak tylko dlatego, że inni tak robią. Stwórz własną strategię, w oparciu o własną sprzedaż i własnych klientów. Jeśli łączna średnia wartość zakupów jest na poziomie 20$, większość klientów konkurencji, aby otrzymać bezpłatną przesyłkę będzie musiała wydać kolejne 30$. Spróbuj ustawić minimalną wartość na 30$. Bardziej prawdopodobne, że klient pokusi się wydać kolejne 10$ niż 30$.

Inna opcją jest zaoferowanie bezpłatnej dostawy w oparciu o kupon promocyjny, dzięki któremu klient może być bardziej zainteresowany, lub może nawet zobaczyć lepszą ofertę u Ciebie.

Wskazówka: według sondażu przeprowadzonego przez Monetate w 2011 roku, 61% klientów zadeklarowało możliwość zrezygnowania z zakupów, jeśli nie ma oferty bezpłatnej przesyłki. 52% porzuconych koszyków spowodowane jest przez koszty transportu. Więcej informacji: http://www.monetate.com/2011/11/infographic-free-shipping-nice-to-have-or-essential-for-purchase/

 

Korzystaj ze stałej współpracy

Utrzymywanie niskich kosztów przesyłki powinno być procesem ciągłym. Istnieje wiele narzędzi online, oferowanych przez firmy świadczące usługi transportowe, jakie jak FedEx, UPS. Należy zawsze zwrócić uwagę na obszary które pomogą zaoszczędzić nawet niewielkie kwoty. Mała oszczędność może szybko zmienić się w dużą oszczędność dla całej firmy. Wielu dostawców oferuje jako zachętę rabaty za stałą współpracę. Dlaczego nie skorzystać z tego?

 

Inne strategie wysyłki

Istnieje wiele różnych sposobów wysyłki w zależności od asortymentu, klientów, branży. Niezależnie od tego, postaraj się wprowadzić wszystkie, bądź jak najwięcej z opcji poniżej:

  • Zawsze wysyłaj produkty na czas. Dobrym zwyczajem jest wysyłanie tego samego dnia, lub kolejnego.
  • Zawsze przekaż klientowi numer przesyłki.
  • Sposób w jaki wysyłasz zakupione produkty, stan pudełka i opakowania – wszystko ma znaczenie!
  • Należy zwrócić uwagę na promocje firm zajmujących się wysyłką towarów.
  • Ubezpieczaj przesyłki w przypadku wysyłki drogich przedmiotów.
  • Utrzymuj cennik wysyłki w prostej formie. Im więcej opcji, tym bardziej skomplikowany cennik, co budzi niechęć.
  • Postaraj się wyświetlać ceny wysyłki na stronie zakupów.
  • Źle wygląda, gdy klient musi się zalogować, aby zobaczyć koszty wysyłki.
  • Udostępniaj swój cennik wysyłki na stronie sklepu

Biznes online jest dziś dość trudny. Testowanie różnych strategii nie tylko pomoże Ci przetrwać na dzisiejszym konkurencyjnym rynku, ale będzie to również pomocnym w znalezieniu właściwej strategii.

nopCommerce oferuje szereg funkcji, które obejmuje również opcję wysyłki jak i konfiguracji kosztów na podstawie wagi zamówienia lub sumy zamówienia, podając dodatkowe koszty wysyłki za produkt, tworząc zniżki kosztów, dostępnych metod ograniczających wysyłkę w zależności od kraju, a także wiele więcej. nopCommerce oferuje także opcje dla klientów, umożliwiając im wybranie preferowanego dostawcy: UPS, FedEx, czy innych

 

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/12-key-shipping-strategies-for-your-e-commerce-business.aspx

05 maj

Rezygnacja z zakupów jest dość powszechna w Internecie. Dla każdego właściciela firmy jest frustrujące, gdy zobaczy ilość rezygnacji z zakupów. Gdy klient przed dokonaniem płatności napotyka na jakiś problem, w efekcie czego rezygnuje z zakupów.

Mylący proces realizacji płatności może łatwo doprowadzić do sytuacji „porzucenia koszyka”. I to jest właśnie zadanie dla właściciela firmy, aby maksymalnie ułatwić proces dokonania płatności. Wiele sklepów internetowych, w tym nopCommerce, podjęły się modyfikacji w nowym trendzie, zmierzającym do zmniejszenia liczby kroków które klient sklepu musi pokonać, aby zrealizować własne zamówienie.

Każdy właściciel sklepu powinien dążyć do osiągnięcia właściwego procesu realizacji. Porównamy więc dwa procesy, jednostronicowy jak i wielostronicowy, oraz jak wpływają na czas zakupów oraz sprzedaży.

 

System jednostronicowy

Jak sama nazwa wskazuje, jednostronicowy formularz płatności znajduje się na jednej stronie. W zasadzie, jeden formularz znajduje się na wielu stronach, ale w skróconej wersji. Termin „jednostronicowy” przekazuje proste, ale ważne przesłanie do odbiorców w Internecie, czyli prosty, łatwy w użyciu i przyjazny. Dlaczego jest to bardziej przyjazna opcja? Najlepszym sposobem na zrozumienie tego pojęcia jest, porównanie procesu realizacji przez supermarket. Większość ludzi w supermarkecie przechodzi do szybkiej kasy, lub tam, gdzie kolejka jest mniejsza.

Szybka kasa: Nie ma wątpliwości co do faktu, że jedna strona szybciej się załaduje, niż kilka.

Łatwa nawigacja: kolejny powód, dla klientów internetowych, wszystko zorganizowane na jednej stronie, przejrzyście z góry na dół.

Liniowość: w odniesieniu do układu graficznego, proces jednostronicowy nie rozprasza klientów, co zmniejsza ryzyko opuszczenia sklepu.

 

System wielostronicowy

Podobnie jak powyższy system, tak i ten posiada pewne zalety. Przydatny przy złożonych zamówieniach, takich jak zamawianie elementów z wielu adresów wysyłkowych lub złożenie zamówienia na konfigurowalnych elementach, z wieloma opcjami. Jest łatwy przy korzystaniu z metod płatności firm trzecich, partnerów sklepu, którzy umożliwiają szybkie zaksięgowanie operacji  i tym samym przyśpieszą finalizację zamówienia.

Większość sklepów w dalszym ciągu oferuje wielostronicowy proces finalizacji transakcji. A więc i większość użytkowników, którzy są zaznajomieni ze sklepami online, są również zaznajomieni z tym procesem. Dlaczego więc dokonywać w nim zmian?

 

Interesujący fakt

Czy wiesz, że udokumentowana ilość rezygnacji z transakcji wynosi 68,06%? Zobacz: http://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate

Nie ma procesu, który sprawi, że ten odsetek spadnie do 0%. Jednak każdy właściciel sklepu powinien wybrać taki rodzaj procesora, aby odsetek rezygnacji z zakupów był jak najmniejszy.

 

nopCommerce, jako lider oprogramowania sklepów internetowych, oferuje oba systemy płatności. Udostępnia również opcje personalizacji, pozwalając klientom na wybranie opcji, takich jak kupony rabatowe.

Rezygnacja z zakupów jest dość powszechna w Internecie. Dla każdego właściciela firmy jest frustrujące, gdy zobaczy ilość rezygnacji z zakupów. Gdy klient przed dokonaniem płatności napotyka na jakiś problem, w efekcie czego rezygnuje z zakupów.

Mylący proces realizacji płatności może łatwo doprowadzić do sytuacji „porzucenia koszyka”. I to jest właśnie zadanie dla właściciela firmy, aby maksymalnie ułatwić proces dokonania płatności. Wiele sklepów internetowych, w tym nopCommerce, podjęły się modyfikacji w nowym trendzie, zmierzającym do zmniejszenia liczby kroków które klient sklepu musi pokonać, aby zrealizować własne zamówienie.

Każdy właściciel sklepu powinien dążyć do osiągnięcia właściwego procesu realizacji. Porównamy więc dwa procesy, jednostronicowy jak i wielostronicowy, oraz jak wpływają na czas zakupów oraz sprzedaży.

 

System jednostronicowy

Jak sama nazwa wskazuje, jednostronicowy formularz płatności znajduje się na jednej stronie. W zasadzie, jeden formularz znajduje się na wielu stronach, ale w skróconej wersji. Termin „jednostronicowy” przekazuje proste, ale ważne przesłanie do odbiorców w Internecie, czyli prosty, łatwy w użyciu i przyjazny. Dlaczego jest to bardziej przyjazna opcja? Najlepszym sposobem na zrozumienie tego pojęcia jest, porównanie procesu realizacji przez supermarket. Większość ludzi w supermarkecie przechodzi do szybkiej kasy, lub tam, gdzie kolejka jest mniejsza.

Szybka kasa: Nie ma wątpliwości co do faktu, że jedna strona szybciej się załaduje, niż kilka.

Łatwa nawigacja: kolejny powód, dla klientów internetowych, wszystko zorganizowane na jednej stronie, przejrzyście z góry na dół.

Liniowość: w odniesieniu do układu graficznego, proces jednostronicowy nie rozprasza klientów, co zmniejsza ryzyko opuszczenia sklepu.

 

System wielostronicowy

Podobnie jak powyższy system, tak i ten posiada pewne zalety. Przydatny przy złożonych zamówieniach, takich jak zamawianie elementów z wielu adresów wysyłkowych lub złożenie zamówienia na konfigurowalnych elementach, z wieloma opcjami. Jest łatwy przy korzystaniu z metod płatności firm trzecich, partnerów sklepu, którzy umożliwiają szybkie zaksięgowanie operacji  i tym samym przyśpieszą finalizację zamówienia.

Większość sklepów w dalszym ciągu oferuje wielostronicowy proces finalizacji transakcji. A więc i większość użytkowników, którzy są zaznajomieni ze sklepami online, są również zaznajomieni z tym procesem. Dlaczego więc dokonywać w nim zmian?

 

Interesujący fakt

Czy wiesz, że udokumentowana ilość rezygnacji z transakcji wynosi 68,06%? Zobacz: http://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate

Nie ma procesu, który sprawi, że ten odsetek spadnie do 0%. Jednak każdy właściciel sklepu powinien wybrać taki rodzaj procesora, aby odsetek rezygnacji z zakupów był jak najmniejszy.

 

nopCommerce, jako lider oprogramowania sklepów internetowych, oferuje oba systemy płatności. Udostępnia również opcje personalizacji, pozwalając klientom na wybranie opcji, takich jak kupony rabatowe.

back to top