Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Jak blog może pomóc w sprzedaży internetowej - cześć 1

2 stycznia 2015

Kiedy rozpoczynasz działalność gospodarczą związaną ze sprzedażą internetową, głównym celem jest sprzedaż produktów, prawda ?
Jako właściciel firmy, chcesz zaprezentować swój sklep dla szerszego grona odbiorców. Tak więc musisz zdecydować się na "social media", dlaczego ?
Bo każdy to robi , więc dlaczego nie ty ?
Jest to kusząca propozycja ponieważ krzykliwa reklama jest najlepszym sposobem na sprzedaż.

Czy wiesz że prowadzenie blogu dla sklepu internetowego może być bardzo pomocne ?
Wiele firm nie rozumie znaczenia prowadzenia bloga, ponieważ nie mają czasu na publikowanie treści odpowiedniej jakości.

Dziś będziemy rozmawiać i tym jaką role może odgrywać blog w rozwoju twojej firmy - twojego sklepu online.
Następnie omówimy kilka wskazówek, które mogą posłużyć do pisania biznesowych postów na blogu.

1. Blog jest przydatny w edukacji twoich klientów.
Blogowanie jest jednym z najlepszych sposobów, w którym można edukować twoich klientów na temat produktów / usług jakie oferujesz.
Właścicielowi to pomaga w kierunku zwiększenia wartości swojej marki. Kiedy dostarczamy przydatne informacje na temat produktów, klienci są bardziej skłonni do zakupu produktów u ciebie.
Swojego bloga możesz użyć do dostarczenia przykładów w zakresie wykorzystania oferowanych produktów.

Na przykład: Jeśli prowadzisz sklep internetowy, który oferuje cześci komputerowe, możesz opisać przykłady jak zbudować, rozbudować komputer lub jak zwiększyć wydajność swojej stacji roboczej.
Opowiadając o tych zagadnieniach na blogu można wymieniać swoje produkty i wskazywać link do swojej strony produktu. Twoi potencjalni klienci mogą mieć różne inne pomysły do wykorzystania twoich produktów i prawdopodobnie chętniej będą kupować u ciebie.

2. Blog pomaga w pozycjonowaniu dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
Posty na blogu tworzą wewnętrzne linki do twojego serwisu, gdzie to bardzo wspomaga SEO.
Blog jest świetnym sposobem by posiadać wysokiej jakości treści w twoim serwisie internetowym połączone z produktami / usługami które oferujesz gdzie to następnie jest indeksowane przez najbardziej popularne wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo. SEO jest procesem ciągłym i regularne tworzenie postów utrzymuje twoją witrynę aktywnie cały czas, co jest korzystne, jeśli chodzi o optymalizację pod kątem wyszukiwarek.

Na przykład: Powiedzmy, że sprzedajesz Telewizor Sony Model XYZ i regularnie publikujesz informacje na blogu o swoim produkcie. Teraz gdy ktoś szuka informacji o Telewizorze Sony Modelu XYZ, Google będzie indeksować twoją stronę, wiedząc że posiadasz na niej potrzebne informacje o tym produkcie. Dlatego też Twoja strona będzie się pojawiać w wynikach wyszukiwania, gdy ta pozycja jest poszukiwana.

Pamiętaj: Jeślli chodzi o SEO nie ma idealnego rozwiązania, które gwarantuje nr 1 w wynikach wyszukiwania, ale na pewno pomaga SEO w prowadzenie bloga i utrzymywanie go regularnie. 

3) Blog pomaga w zwiększaniu sprzedaży, przekonując potencjalnych klientów do zakupu
Jeśli jesteś właścicielem firmy internetowej, istnieje wiele sposobów gdzie można podzielić się swoją historią z odbiorcami w zakresie swoich produktów / usług, które oferujesz.
Dyskutuj o tym, jak zacząłeś swoją działalność, opowiadaj o tym, co nowego w branży, dziel się opowieściami o tym, jak Twój produkt / usługa była wykorzystna. Ten rodzaj blogów pokazuje, że jesteś ekspertem w swojej branży i zainteresowany edukowaniem swoich odbiorców.
Daje to okazję do zaprezentowania swoich kompetencji poprzez edukację, dzieki temu oglądający twoją stronę mogą stać się kupującymi,

 

Kilka porad dla blogów o swojej działalności e-commerce:

  • Regularne posty: Postaraj się tworzyć regularnie posty na blogu, przynajmniej 2 posty na tydzień
  • Tworzenie planu: Planowanie bloga to jest świetny sposób, aby objąć wszystkie aspekty działalności firmy jak np. w poniedziałek, dyskusja na temat nowych produktów, środę, jakies przykłady wykorzystania produktu a w piątek opisz ciekawą historię.
  • Napisz opinie klientów: Użyj swojego bloga, aby opublikować opinie klientów, referencje, które pokazują zadowolenie klientów z twoich produktów / usług

Fakt: Czy wiedziałeś o tym, że 92% firm, które zdecydowały się na prowadzenie bloga, nabywają dzieki niemu klientów. (Statystyki)

nopCommerce to świetne rozwiązanie e-commerce, które oferuje wiele funkcji, w tym prowadzenie BLOG.
Właściciel sklepu ma pełny dostęp do zarządzania blogiem oraz komentarzy.
W nopCommerce, sekcja blog może zostać również ograniczona do konkretnego sklepu, jeśli masz wiele sklepów (dzięki funkcji multi-sklep).

Oryginalna treść pochodzi z http://www.nopcommerce.com/blog/1-how-a-blog-can-help-your-growing-e-commerce-business-part-1.aspx 

Znaczniki: blog , sklep internetowy , ecommerce , nopCommerce , seo