Największy zbiór rozszerzeń do nopCommerce

Wersja 3.60

29 czerwca 2015

Najważniejsze dane odnośnie zmian:

Zmiany i nowości w wersji 3.60

  • Nowy przejrzysty domyślny motyw. Domyślny motyw zyskał na nowoczesnym wyglądzie, przygotowany pod katem responsywności. Kod HTML został napisany od nowa aby móc łatwiej z nim pracować i dostosować do indywidualnych potrzeb. Podziękowania należą się zespołowi nop-Templates za wsparcie. Ważna uwaga – IE6 i IE7 nie są już wspierane.
  • Domyślne wartości atrybutów produktów. Są pomocne dla właściciela sklepu przy tworzeniu nowych produktów. Kiedy dodajemy atrybut do produktu, nie trzeba ponownie utworzyć tej wartości.
  • Dodane wsparcie dla ceny bazowej (PAngV). Wymagana dla użytkowników z krajów: Niemcy, Austria, Szwajcaria.
  • Typ rabatu „Stosuje się do producentów.
  • Ulepszona wydajność i poprawione bezpieczeństwo.

Ulepszenia

  • Bezpieczeństwo. Ochrona atakiem XSRF dla wszystkich stron obszaru administracyjnego. Uwaga dla programistów: teraz każda nowa strona obszaru administracyjnego powinna zawierać @HTML.AntiForgeryToken(). Należy zwrócić uwagę jak KendoUI oraz AJA są chronione przez javaskryptowy „addAntiForgeryToken”. Można także użyć atrybut „AdminAntiForgery(true)”, jeśli z pewnych wzglądów chcesz pominąć validację.
  • Bezpieczeństwo. Dodano wsparcie dla techniki HomenPot (domyślnie wyłączona)
  • Przycisk „Dodaj do listy porównania” obecnie w technologii AJAX
  • Wyświetlenie zysku na stronie szczegółów zamówienia (na stronie panelu administracyjnego)
  • Optymalizacja silnika wyszukiwarki. Właściciel sklepu może zmienić atrybuty alt oraz title zdjęć produktów.
  • CMS. Zarządzanie wyświetlaniem tematów oraz kolejnością jak również dodawanie do kolumn górnego menu i stopki.
  • Kombinacje atrybutów produktów wspierają niekombinowane atrybuty (pole tekstowe, data, przesyłane pliki). Podczas generowania tylko kombinacje atrybutów były prezentowane.
  • Wyświetlenie wszystkich kategorii dla małych urządzeń. Zignorowanie własności „Uwzględnij w górnym menu”, gdyż w przeciwnym wypadku nie była by możliwa nawigacja po sklepie.
  • Dodany szablon wiadomości zwrotów. Domyślnie opcja wyłączona.
  • Dodano ustawienie regulujące powiadomienia klientów o wysyłce z kilku lokalizacji.
  • Umożliwia programistom dodawania nowych pozycji do menu.
  • Umożliwia filtrowanie subskrybujących newslettery przez rolę klienta.
  • Lepsza sprawozdawczość dla systemu poleceń. Umożliwia właścicielowi sklepu filtrować partnerów wg. Złożonych zamówień (w określonym przedziale czasowym).
  • Fora. Wsparcie dla stronicowania dla aktywnych dyskusji.
  • Zarządzanie przez właściciela, czy dany temat powinien być widoczny gdy sklep zamknięty.
  • SEO. Właściciel sklepu może zdefiniować przyjazną nazwę, która będzie używana przy generowaniu linków partnerskich. Jeśli zostawione puste, oznacza to identyfikowanie partnera w dotychczasowy sposób (poprzez identyfikator).
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu usunięcia partnera z poziomu panelu administracyjnego.
  • Umożliwienie wyszukiwania na liście partnerów po imieniu i nazwisku.
  • Strony produktów. Umożliwienie wyszukiwania poprzez „tylko opublikowane” lub „tylko nie opublikowane”.
  • Umożliwienie przeszukiwania rabatów po kodzie rabatu lub po jego typie.
  • Dodanie ustawienia określającego możliwość wypisania się z newslettera. (Wymagane przez niektóre Państwa)
  • Ustawienie strony „Kontakt” dostępnej w przypadku zamknięcia sklepu.
  • Umożliwienie ustawienia maksymalnej kwoty rabatu w przypadku gdy używany jest rabat procentowy.
  • Umożliwienie kontaktu klient – sprzedawca
  • Możliwość przetestowania motywów wiadomości (bez tworzenia fałszywych zamówień)
  • Fora. Dodanie tagu [img] do edytora.
  • Podświetlenie wierszy w przypadku najechania myszką w panelu administratora.
  • Możliwość wyszukiwania zamówień przez notatki, kraje.
  • Możliwość ustawienia ważności linku przywracającego.
  • Poprawienie informacji w przypadku gdy link przywracający zawiera zły token.
  • Możliwość dodawania produktów i kategorii do rabatów bezpośrednio ze strony rabatów. Wcześniej było to możliwe tylko ze strony produktu/kategorii.
  • Możliwość filtrowania subskrytujących poprzez status „aktywny” i „nieaktywny”.
  • Możliwość wysłania maila powitalnego w przypadku gdy właściciel sklepu manualnie aktywuje konto klienta. Ta opcja dostępna jest tylko w przypadku rejestracji typu „Za zgodą administratora” („Admin Approval”).
  • Możliwość wysłania emaila aktywującego bezpośrednio z panelu administracyjnego. Ta opcja jest możliwa tylko w przypadku ustawienia „weryfikacja poprzez email”.
  • Zaktualizowane API FedEx, USPS, Authorize.net, GeoLite2, i innych.
  • Posty na blogu mają opis, który może być wykorzystany na głównej stronie bloga.
  • Dodanie stref dedykowanym widżetom: "home_page_before_categories", "home_page_before_products", "home_page_before_best_sellers", "home_page_before_news", "home_page_before_poll", "productsearch_page_before_results", "productsearch_page_after_results", "opc_content_before", "opc_content_after", "orderdetails_product_line", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productdetails_inside_overview_buttons_before", "productdetails_inside_overview_buttons_after", "productbox_addinfo_before", "productbox_addinfo_middle", "productbox_addinfo_after" (zmiana nazwy "productbox_add_info").
  • Wyświetlanie atrybutów produktu w karcie na stronie przechowalni (strefa admina).
  • Dodanie przycisku „Sprawdź wszystkie” do pop upu „Dodaj wszystkie” (strefa admina).
  • Dodanie wtyczki „Google Shopping”. Dodanie ustawień określających promocje i podatek podczas kalkulowania ceny produktu. Należy mieć na uwadze, że ustawienia mogą wpłynąć na czas generowania pliku.
  • Umożliwienie filtrowania zamówień poprzez typ płatności.
  • Wyświetlenie ostrzeżenia w przypadku dodawania specyfikacji atrybutu bez opcji do produktu. Powinna być opisana chociaż jedna specyfikacja.
  • Dynamiczne wyświetlanie aktualizacji ceny w przypadku zmiany daty końcowej/startowej produktów do wynajęcia.
  • Silnik wyszukiwarki przystosowany do przyjaznych nazw stron.
  • Usunięcie wtyczki „Nop.Plugin.Misc.WebServices”. Wtyczka jest dostępna poprzez instalację rozszerzeń. Wtyczka nie miała większego praktycznego zastosowania, demonstrowała jedynie jak można zaimplementować web services.
  • Umożliwienie właścicielowi sklepu określenie, czy data urodzenia jest polem wymaganym.
  • Kontakt. Umożliwienie właścicielowi sklepu określenia, czy klienci mają wpisywać temat wiadomości (domyślnie opcja wyłączona).
  • Dodanie ustawienia określającego, czy jest możliwość wystawienia faktury dla zamówień nie opłaconych.
  • Optymalizacja. Nowe indeksy SQL, proces instalacji, mniejsza ilość zapytań SQL.
  • Liczne modyfikacje kodu

Błędy

  • Wtyczka PayPal nie powinna oznaczać zamówienia jako opłacone w przypadku gdy e-czek jest użyty.
  • Wtyczka PayPal. Przy częściowej refundacji nie powinno zaznaczać całego zamówienia jako zwrotu.
  • Strefa admina. Wyszukiwanie produktu po SKU powinno również obejmować kombinacje atrybutów.
  • Lista produktów (strefa admina). Wyświetla poprawną ilość produktów przy zaznaczonej opcji wielu magazynów.
  • SEO, plik robots.txt. Zmiany adresów URL które nie działały.
  • Niektóre motywy wiadomości nie wspierały tokenów.
  • Inne pomniejsze błędy.