Zalety oferowania kart upominkowych

3 sierpnia 2015

Wielokrotnie, korzyści z oferowania kart upominkowych są pomijane przez kupców. Kartami upominkowymi są bony, które posiadają pewną wartość pieniędzy i mogą być używane jako metody płatności.

Firmy, które czekają każdego roku na boom świątecznych zakupów, dzięki kartom mogą znacznie zwiększyć sprzedaż. Jedną z głównych zalet jest łatwość wytworzenia, spersonalizowania i dostosowania, a jednocześnie dają możliwość prześledzenia w których obszarach klienci najchętniej wydają pieniądze.

Według merachantwerehouse, karty podarunkowe sięgnęły 118 miliardów dolarów w 2013, co stanowi ośmioprocentowy wzrost w stosunku do roku 2012. Podczas gdy e-karty napędziły ogólny wzrost (z niemal 300 milionów dolarów w 2012 do 3 miliardów dolarów w 2013), tradycyjni sprzedawcy zanotowali wzrost z 36 mld do 39 mld.

Dzisiaj omówimy kilka kluczowych korzyści które oferuje sklep z kartami podarunkowymi

 

Świetny sposób na zaistnienie jako marki

Karty podarunkowe działają jako doskonałe narzędzie marketingowe. Jeśli kupujący karty daruje je swoim bliskim i przyjaciołom, Twoja marka będzie się rozprzestrzeniać wśród nowych klientów. Innymi słowy, można potraktować karty upominkowe, jako system polecania, który może wygenerować nowych, lojalnych klientów i większe przychody.

 

Nowi klienci

Obecni konsumenci kupują karty, ale oni już są naszymi klientami. Kiedy karty są dawane jako prezent, Twoja firma otwiera szeroko drzwi na nowych klientów. Dla wielu firm, karty podarunkowe nadal są skutecznym sposobem na wprowadzenie nowych kupujących, jak i sposobem zachęcania stałych klientów.

Innym sposobem, aby spojrzeć na karty przez pryzmat nowych klientów jest wprowadzenie nowego produktu, którego klienci niekoniecznie szukają. Ale jeśli otrzymaliby Twoją kartę, bardziej prawdopodobnym jest, że odwiedzą witrynę Twojego sklepu, a może nawet coś zakupią.

 

Zwiększenie dochodów/sprzedaży

Mimo, że karty posiadają pewną ilość pieniędzy, większość kupujących korzystających z kart, wyda w Twoim sklepie więcej, niż jest na karcie środków. Obdarowani kartą raczej odwiedzą Twój sklep aby spożytkować zgromadzone na niej środki, ale nie ma na to gwarancji. Jednak Ty, jako właściciel sklepu  zawsze otrzymasz należność z góry, niezależnie od tego, czy ktoś dokona zakupu, czy też nie.

Okres świąt jest okresem wzmożonej aktywności jeśli chodzi o karty podarunkowe. Ludzie którzy nie wiedzą co zakupić dla rodziny lub ukochanej osoby, często godzą się na zakup karty. Jest to więc też świetny sposób na zwiększenie przychodów firmy w tym okresie.

 

Jakie korzyści otrzymuje klient przez zakup bonów?

Dla wielu klientów, karta jest sposobem oszczędzenia czasu, ponieważ nie muszą się zastanawiać nad prezentem dla bliskiej osoby. Karty podarunkowe dają klientom większą elastyczność i wygodę, ponieważ może on być stosowany w każdej chwili i na każdego rodzaju asortymencie.

 

nopCommerce oferuje funkcjonalność kart podarunkowych, bez względu na to, czy prowadzisz sklep online czy offline. Oprogramowanie nopCommerce obsługuje dwa rodzaje kart: karty dostarczana za pośrednictwem poczty e-mail (wirtualne), oraz klasyczne (fizyczne) karty, wysyłane za pośrednictwem poczty.

  

Źródło: http://www.nopcommerce.com/blog/16-key-benefits-of-offering-store-gift-cards.aspx

back to top